Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Hmmm...helaas het gaat nu niet lukken. Morgen beter! Ga nu m'n bedje opzoeken.

ATE schreef:LIQUITA schreef:Hmmm...helaas het gaat nu niet lukken. Morgen beter! Ga nu m'n bedje opzoeken.
truste

. Je moet maar last van vliegen hebben.

LIQUITA schreef:Hmmm....zit nu even goed te kijken maar volgens mijn zijn dit toch de billen van de nummer 1 nietZo kan het ook (staart helemaal tot aan de staartwortel afgeschoren). Wel de billen van de nummer 1.

maar weer
meelen schreef:Nee...helaas.Heb je geen foto van een paar shire's op een rijtje, kunnen we er een quiz'je van maken wie er 1 2 en 3 was. (nr 3 al bekend)
.
Dat klinkt goed!!! Nu maar hopen dat het klopt
. 

xan schreef:Het scheelt een hoop werk, denk ikEn die afgeschoren staart is gewoon zielig, waar dat nu voor nodig is

LIQUITA schreef:xan schreef:Het scheelt een hoop werk, denk ikEn die afgeschoren staart is gewoon zielig, waar dat nu voor nodig is

LIQUITA schreef:Ik denk dat BiancaMilton erg van ons geschrokken is. Nadat ze gelezen heeft dat Bokt erg verslavend is, is ze niet meer online geweest.
xan schreef:Aha.....zou dat het zijnLIQUITA schreef:Ik denk dat BiancaMilton erg van ons geschrokken is. Nadat ze gelezen heeft dat Bokt erg verslavend is, is ze niet meer online geweest.
Ha ha daar zat ik ook al aan te denken.
Maar wellicht wacht ze tot Remco weer op de bank in slaap is gevallen![]()
![]()
.