Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annepoes schreef:Lies wat een drama zeg. Dat iemand de avond weer kan verzieken.
Heb je Ricar nog gezien??
Pff ik ben net terug van de Develruiters. Onze stal deed mee aan het viertal. Niet verwacht maar het ging best goed!
165 punten! en bij 150 winst.

_Lisanne schreef:Goedemorgen,
Ik moet zo werken..
Gister toen die schuimparty afgelopen was, was er 1 drama. Er was een meisje bij ons dronken en die liep de hele tijd met k.anker tegen ons te schelden. Dus ik werd super kwaad op haar. En ze zat bij ;n ander meisje achterop. Dus die heeft toen die fiets neer gegooid (ze sloeg haar ook enzo). En toen kwam er 1 grote groep met jongens, hun waren met 20 ofzo. En wij waren met 8. Maar dat dronken meisje kregen wij niet meer mee op de fiets, dus we hadden haar ouders gebeld. Maarja we zaten ook nog met die groep jongens. En die begon dat meisje ook helemaal uit te schelden, dus die werden op een gegeven moment ook gek.. Dus toen was ze eindelijk opgehaald. En wij wilde wegfietsen, hadden ze een jongen van onze groep van z'n fiets getrapt. En die was bewusteloos gevallen. Dus wij hem weer zo snel mogelijk mee genomen.. Toen leek het of ze nog een stuk achter ons aankwamen.. Ah het was zo eng!! En ik was zo bang net als die andere meisjes die bij ons waren.
En die jongen die van z'n fiets was getrapt, die is ook nog naar het ziekenhuis gegaan om 4 uur 'snachts, want toen waren we daar pas goed en wel weg. Ik was kwart over 4 thuis terwijl het om 2 uur afgelopen was.
Sorry voor het lange en vage verhaal hoor, maar kan er ff niks beters van maken

)