Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 18:17

Haha wat grappig. :D Nou dat scheelde weer dan iig.
Fijn dat Zenith goed ging joh!

Paard waar ik zondag M2/Z1 mee start ging niet zo heel fijn, da's wel balen. Maar heb nog een paar keer om te oefenen. Keertwendingen gaan wel al stuk beter!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 18:22

Grappig Maaike :D

Ja wij hebben bij 1 vak ook meerkeuze, echt kl.ote want ze zetten er allemaal antwoorden bij die waar zijn, maar je moet de best passende kiezen...
Maartje pff paarden die je pletten met scheren, niet fijn!
Dat er zo'n hoop paarden worden geschoren, kan me dat van Poel niet echt herinneren..

Vandaag weer lekker gereden op Fuur, die gaat weer onwijs goed! Afgelopen tijd met het scharen/zijgangen bezig geweest, dit gaat nu goed, nu bezig hem mooi vanuit de achterhand te laten aanspringen in de galop, vindt ie best moeilijk. Maar wel weer genoten met rijden!

Nog meer foto's van ons trouwens, lekker op het strand :D

[RIJ-ITP] Prachtige PRE Furia op het strand (shoot door Sanne)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 18:56

Ist grappig dat m'n paard niet goed gaat? :+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:27

Nee, tuurlijk niet :+ Ik had je nieuwste berichtje nog niet gelezen, doelde op dat je paarden die je van stal kent/gereden hebt hier op Bokt tegen komt :D

Keertwendingen gaan nu dus beter? Das iig mooi, nog lekker een aantal keer rijden en dan komt het helemaal goed toch :D Neem je er zondag eentje of meer mee?

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:37

Leuke foto's madelief! Jullie maken echt een prachtcombi vind ik, het plezier spat er echt vanaf!

Fijn dat het met simoon en zenith goed gaat maartje, hopelijk hervindt je het vertrouwen zo weer terug. Is je rug trouwens niet helemaal kapot door al dat scheren?

Goed dat je keertwendingen beter gaan maaike en wat een lekkere paardjes zeg, lijkt me heerlijk om dat soort dieren te rijden. Lekker trouwens dat je al vroeg klaar bent!

Manon en Merel, goed bezig met de studie en balen zeg merel dat de douchemakers niet kwamen :s
Ow en om je vraag van msn laatst te beantwoorden, ik doe idd weer mee de 28ste, toch maar weer op una, is kijken of dat me punten een btje stabiel houdt!

Zo en nu weet ik niet meer wat ik verder allemaal gelezen heb :+

Over kwartiertje richting poel, is kijken of we er vandaag wat van kunnen brouwen!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:11

Nou hopen dat Una dan wel weer goedloopt Fabienne! Zaterdag was Kim met haar aan het stappen omdat ze niet goed liep....

Lijkt mij ook dat je rug nu wel pijn moet doen als je telkens gebogen staat met scheren Maartje!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 20:13

madelief88 schreef:
Nee, tuurlijk niet :+ Ik had je nieuwste berichtje nog niet gelezen, doelde op dat je paarden die je van stal kent/gereden hebt hier op Bokt tegen komt :D

Keertwendingen gaan nu dus beter? Das iig mooi, nog lekker een aantal keer rijden en dan komt het helemaal goed toch :D Neem je er zondag eentje of meer mee?

:+ Was ook als grapje bedoeld hoor maar dat snapte je wel he.
Ik neem er zondag drie mee. Arencio in de E (B in NL), Willeke in de A (L/M in NL) en Seigneur in de L (M/Z in NL).

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:15

Spannend Maaike! :)
Wel veel proeven op een dag of niet?
Ben je zeker helemaal gesloopt aan het einde van de dag?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 20:20

Valt heel erg mee,ben gewend meer te doen op een dag. :+ Het wordt wel een drukke dag maar dat is meer omdat we met 4 ruiters en 8/9 paarden gaan. Verdeeld over 2 vrachtwagens en 1 trailer haha dus dat is altijd zo'n hele bedoening. Maar wel super gezellig altijd!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:24

Ooh leuk wist niet dat Seigneur nu ook uitbracht!
Hahaha, oke nee ik wist t niet helemaal zeker :D Ben toch beetje blond :P
Spannend! Ben benieuwd hoe het gaat! Hoe vaak ga je nou op wedstrijd?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 20:29

Seigneur en Willeke neem ik ook voor het eerst mee zondag inderdaad. Heb wat paardenwissels gehad want Esmeranda is weg, Filos ook en Cato ben ik pas weer aan het opbouwen na blessure.

Euhm ja, van de winter niet zoveel. Winter is hier echt een trainingseizoen. Rens moet bijvoorbeeld de oefeningen voor de 5-jarigen leren en die gaat dan in april mee in de 5-jarigen rubriek. Winter start ik die nog 2 keer E en A denk ik voor proefervaring maar niet zoveel want ze moet thuis al veel bijleren. (contra, galop-stap enz.) En Seigneur en Willeke gaan zo om de 3 weken eens mee denk ik. Hangt er ook vanaf waar de rest wil starten want om nou elke week voor 1 ruiter ergens heen te rijden is ook niet handig. Kan je beter om de 3 weken voor alle 4.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:32

He jammer van Esmeranda, maar ja dat heb je inderdaad, veel wisselende paarden onder je kont... Ja, is veel handiger als je er dan meerdere in 1 keer start natuurlijk. Wel super joh, je moet er hard voor werken maar volgens mij merk je ook wel dat ze je steeds "serieuzer" nemen als je snapt wat ik bedoel..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 20:36

Ja klopt, ben in het afgelopen jaar wel veel gegroeid, valt niet meer te vergelijken met de periode toen jij hier was.

Ik PB je ff verder want al die info over die paarden op 't net is niet zo handig.

Maarja ik ben weg, nog ff bandages opzetten en dekens wisselen en filmpje kijken en slapennnnn, weltrusten!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 08:42

super maaik, volgens mij ben jij zo onwijs veel vooruit gegaan.. Je mag krimp wel keer rijden :P hahaha.. Succes van het weekend

fijn maartje dat zenith met simoon weer goed gaat

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:18

Gister lekker gereden op tarzan, zou eigenlijk op shamira maar daar had ik geen zin in en de gene op tarzan had daar geen zin in, dus mooie ruil gedaan :)

Ja ik hoop dat una ook weer goed is, maargoed 2e keus is wyoming dus opzich ook prima, alleen hopen dat dat wel kan dan, aangezien ze al vrij vaak moet.. Ach we zien het wel, als het allebei niet kan, dan maar niet. Zou iig geen ander kunnen bedenken.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:40

Jeetje Maaik! Wat gaat het hard! Volgens mij leer je daar ook ontzettend veel!
Gelukkig dat het goed ging gisteren met Zenith Maartje!
Leuk Fab, op Tarzan! Blijft toch een van mijn favo manegepaardjes :D Kan je die niet nemen met wedstrijd??
Ik heb straks een sollicitatiegesprek! :):)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 10:30

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 10:41

Wat een leuke zeg !! Zo lief! Joyce hoe is je sollicitatie gegaan?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 11:46

Hoe ging je sollicitatie Joyce? Leuke kat zeg trouwens!
Weer druk weekendje dus Maaik, nou gewoon weer knallen dan he ;)
Fijn Madelief dat je paardje lekker gaat!
Waarom ga je niet gewoon op Tarzan Fab? Dies ook leuk hoor!
En ja m'n rug heeft wel wat te verduren gehad de laatste weken! Maar dat is meestal de volgende dag wel over.. Had er laatst 3 gedaan op 1 dag en toen had ik de volgende dag spierpijn in m'n hele lijf! Je bent natuurlijk continu gefocust en staat helemaal strak omdat je jezelf in de meest onmogelijke houdingen wringt!

Nou ik heb nu lekker vakantie tot en met de 29e :D Straks ff Zenith doen en daarna met Maarten de stad in ff nieuwe kleren halen! En morgen is hij jarig, heb 2 kaartjes voor blof voor hem, 3 december in de HmH! Dan ga ik zaterdagochtend richting Zeeland en zaterdagavond met de jongens naar Rotterdam, we gaan naar de Skihut :D en dan volgende week paar daagjes met moeders naar Maastricht --> Kerstshoppen :D Dus wordt leuk!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 11:48

Misschien ben ik ook wel even in de skihut te vinden :D , heb zaterdag daar vlakbij een feestje!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 12:06

Klinkt ook al een druk weekje Maartje!
Ik ga straks nog even naar Ikea om kaarsen te kopen voor mn mams. Morgen naar huis, lekker weer weekend. Lekker paardrijden! :) Hopenlijk natuurlijk weer op Wyoming maarja, Nudith is ook prima! :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 12:13

Hihi wat leuk Manon! De jongens zijn er al vaker geweest.. ik nog nooit. En vriend van me heeft daar een kamer in Rotterdam dus gaan we daar slapen :)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 12:54

Lekker lang vakantie Maartje! Leuk kerstshoppen :D
Mijn sollicitatie ging wel goed geloof ik, ik vind dat altijd zo moeilijk inschatten! Ik kreeg allerlei cases waar ik dan moest uitleggen hoe ik zou reageren enzo, best lastig!. Maar ik hoor volgende week meer!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 21:06

Wat een leuke kitten Joyce!! :D

Lekker vakantie Maartje! Geniet ervan, dat gaat wel lukken zo te lezen. :D

Wat voor dingen vragen ze dan bijvoorbeeld Joyce? Ben wel benieuwd. :D

Ga je naar de IKEA voor kaarsen? Sta je dan niet vet lang in de rij bij de kassa voor zoiets "kleins"?

Heb gister en vandaag paard gereden die m'n baas normaal traint, was echt leuk! Hij is 1,82m haha.. maar wel genoeg bloed dus dan voel je niet echt dat hij zo groot is. Was ook weer even wennen met stang en trens te rijden, doe ik niet zo vaak omdat ik meestal de jongere paarden (max. 6jr.) rijd.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 21:12

IKEA hier is niet zo druk... Ging ook weer kijken voor andere dingen, kom nooit met iets anders thuis maar vind het altijd lekker om even door IKEA te struinen :)

Paard van 1,82... Heeeeeeerlijk! :) Meeste paarden zijn voor mijn benen toch net iets te klein... Valentino en Triton waren wat dat betreft zooooo fijn! Jammer genoeg nu niet echt grote paarden waar ik op rij :(