Nou dat scheelde weer dan iig.Fijn dat Zenith goed ging joh!
Paard waar ik zondag M2/Z1 mee start ging niet zo heel fijn, da's wel balen. Maar heb nog een paar keer om te oefenen. Keertwendingen gaan wel al stuk beter!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nou dat scheelde weer dan iig.

Ik had je nieuwste berichtje nog niet gelezen, doelde op dat je paarden die je van stal kent/gereden hebt hier op Bokt tegen komt 
Neem je er zondag eentje of meer mee? 

madelief88 schreef:Nee, tuurlijk nietIk had je nieuwste berichtje nog niet gelezen, doelde op dat je paarden die je van stal kent/gereden hebt hier op Bokt tegen komt
Keertwendingen gaan nu dus beter? Das iig mooi, nog lekker een aantal keer rijden en dan komt het helemaal goed tochNeem je er zondag eentje of meer mee?
Was ook als grapje bedoeld hoor maar dat snapte je wel he.

Ben toch beetje blond 

hahaha.. Succes van het weekend

Straks ff Zenith doen en daarna met Maarten de stad in ff nieuwe kleren halen! En morgen is hij jarig, heb 2 kaartjes voor blof voor hem, 3 december in de HmH! Dan ga ik zaterdagochtend richting Zeeland en zaterdagavond met de jongens naar Rotterdam, we gaan naar de Skihut
en dan volgende week paar daagjes met moeders naar Maastricht --> Kerstshoppen
Dus wordt leuk! 
, heb zaterdag daar vlakbij een feestje!
Hopenlijk natuurlijk weer op Wyoming maarja, Nudith is ook prima!

Meeste paarden zijn voor mijn benen toch net iets te klein... Valentino en Triton waren wat dat betreft zooooo fijn! Jammer genoeg nu niet echt grote paarden waar ik op rij