Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Ik verveelde me vanavond, en heb daarom mijn plannen voor mijn wagen maar eens even gekleurd op wit gezet met behulp van paint! Je moet iets hè, tijdens zo'n zwoele zomeravondDus ik heb me lekker vermaakt, lekker aan het prutsen geweest.
De kar is inmiddels al gedeeltelijk zwart, de spaakwielen zitten eronder (vraag me niet hoe). Dat heeft echt bloed, zweet én tranen gekost, de hele wagen moest verbouwd daarvoor want de rem klopte natuurlijk niet meer, gezien de spaakwielen (23") een flink eind groter zijn dan de autobanden. Dit heb ik uit handen gegeven, de mensen van Hado Midden Nederland hebben de verbouwing keurig voor me uitgevoerd.
Er is een klein plan om ook polo's te laten bedrukken/borduren. Gewoon voor de lol hoor. Heel Team Heineken is puur voor de lol, haha. Ik ben er alleen nog niet over uit of de polo's zwart met gele letters moeten worden, of geel met zwarte letters. Ik denk dat het wel leuk is als ik het tegenovergestelde van de wagen doe... Het logo op de wagen ga ik trouwens niet schilderen denk ikIk denk dat ik daar gewoon stickers voor laat maken
Het is in ieder geval nog véél werk
Let niet op mijn tekenkunsten...
Grote versie *klik*
Voor mijn verjaardag vandaag
Het is inmiddels weer tijd om deze leeg te plukken en onze paarden ermee te verwennen! Vorig jaar hadden we 7 boodschappentassen vol en vele handen maken licht werk!