xan schreef:Dat doe ik ook...eerst maar even kijken of ik wel "thuis" wil startenOK, dan heb ik bij deze besloten om nog een jaar bij Kwadijk te blijven. Even aankijken hoe het allemaal gaat lopen.
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Dat doe ik ook...eerst maar even kijken of ik wel "thuis" wil startenOK, dan heb ik bij deze besloten om nog een jaar bij Kwadijk te blijven. Even aankijken hoe het allemaal gaat lopen.
. 

LIQUITA schreef:xan schreef:Tja, dat gaat weer de goede kant op, nietwaar.
Hahaha...ja inderdaad, nu mag het weer bijgewerkt worden. Ik ben natuurlijk wel heel trots op mijn 6 winstpunten
.
Heeft Anke nog voor je liggen. xan schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...ja inderdaad, nu mag het weer bijgewerkt worden. Ik ben natuurlijk wel heel trots op mijn 6 winstpunten
.
Hoeveel punten moet je nog voor je bij de Z bent![]()
Dan mag je met een hoedjeHeeft Anke nog voor je liggen.
. Die heb ik destijds gekocht voor kür op muziek en onderlinge wedstrijden...ja, ja vroegah mocht dat nog
. 

De volgende keer mag jij inparkeren

. 

xan schreef:GEINTJE 10maar daar kun je wel tegen, toch ???

LIQUITA schreef:Hallo....staat mijn trailer nog wel veilig daar?
jullie gaan toch niet vechten he

meelen schreef:Sorry José, ik vind het wel genoeg zo.
Ik wil het wel gezellig houden hier, maar jij probeert mij telkens de grond in te trappen denk ik, al vraag ik mij af waarom. Heb je misschien een minderwaardigheidscomplex of zo, je probeert je eigen foutjes op iemand anders af te schuiven namelijk.

LIQUITA schreef:jullie gaan toch niet vechten he
![]()
![]()
![]()
![]()

xan schreef:meelen schreef:Sorry José, ik vind het wel genoeg zo.
Ik wil het wel gezellig houden hier, maar jij probeert mij telkens de grond in te trappen denk ik, al vraag ik mij af waarom. Heb je misschien een minderwaardigheidscomplex of zo, je probeert je eigen foutjes op iemand anders af te schuiven namelijk.
Kan ik een keer bij je op de bank komen praten over mijn complexen ??????
Neem ik wel wat lekkers mee![]()

meelen schreef:LIQUITA schreef:jullie gaan toch niet vechten he
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha, nee hoor.
2 blauwe ogen op Veldt is wel genoeg.
xan schreef:LIQUITA schreef:Hallo....staat mijn trailer nog wel veilig daar?
Jij hebt je trailer daarvoor toch speciaal voor op het terrein gezet![]()
Daar durven wij niet in te parkeren hoor, nog meer mee-kijkers![]()
.
, en die parkeert de trailer op de kleinste plekjes. Moet nog steeds een keertje bij hem in de leer gaan
. 
meelen schreef:Ik kom op de manege voor ONTSPANNING
) 
LIQUITA schreef:Gelukkig kan ik het allemaal overlaten aan Erik, en die parkeert de trailer op de kleinste plekjes. Moet nog steeds een keertje bij hem in de leer gaan
.

xan schreef:meelen schreef:Ik kom op de manege voor ONTSPANNING
Dan gaan we samen nog eens buiten rijden.
(Als ik Xandra geheel onder controle heb, kan nog ff duren maar je moet ergens naar toe werken zeggen ze)

xan schreef:LIQUITA schreef:Gelukkig kan ik het allemaal overlaten aan Erik, en die parkeert de trailer op de kleinste plekjes. Moet nog steeds een keertje bij hem in de leer gaan
.
Het is waarschijnlijk een kwestie van heel veel doen. Ik moet er nu zoveel bij nadenken, en dan ga je weer de verkeerde kant op![]()
Maar ik vind het iedere keer weer stoer van mezelf als ik met dat ding rijdt.
En helemaal alleen zal het me nooit lukken denk ik. Dus 10, dan kijk ik je nog eens lief aan OK ?
meelen schreef:xan schreef:Kan ik een keer bij je op de bank komen praten over mijn complexen ??????
Neem ik wel wat lekkers mee![]()
Mag ik bedanken voor de eer?
Ik kom op de manege voor ONTSPANNING