Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:32

En het valt hier weer wat dood....

Afbeelding

Alles nog steeds goed met iedereen? Iemand nog leuke paardendingen in het vooruitzicht?
Laura, hoe is je been?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:44

Met mijn been gaat het wel goed. Ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor controle en alles zag er goed uit.
Ze hebben de hechtingen er al uitgehaald na 1.5 week erin te hebben gezeten wat naar mijn idee te vroeg is omdat er 1 snee gelijk al open is gegaan en nu ik thuis ben zijn er nog 2 open gegaan. Dus dat is maar even aan kijken en anders maar weer terug.

Ik heb nog foto's van mij en Akino gevonden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben beniuwd hoe je hem er nu uit vind zien gezien je hem in de winter wat ingevallen vond :)

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:48

Leuke foto trouwens RianneH!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:25

Die van jou zijn ook erg leuk :)

En, is dat je nieuwe zadel?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:26

ja dat is mijn nieuwe zadel :) zit heerlijk! :D

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:35

RianneH schreef:
Met mij alles goed en met melissa net zo. Die geniet van haar welverdiende rust terwijl ik lekker aan het werk ben. Daarna maar weer eens oppakken en kijken wat we ervan kunnen gaan maken, ik heb al weer hele woeste plannen :P

Woeste plannen? kan ik daar onder het rijden weer oppakken verstaan?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:39

Nou, ik wil haar eerst sterker maken vanaf de grond en daar ben ik nog wel een half jaar goed mee bezig voordat ik er dan op wil gaan stappen om echt te rijden. En natuurlijk eerst even naar de TA, misschien osteopaat enz.
Nu zit ik er vaak wel even op, maar dat is meer stappen en zitten dan echt trainen om haar verder te krijgen. Dus ja, ik wil, natuurlijk wel echt gaan trainen, maar zoals het altijd geweest is hoeft dat van mij niet persé op het paard.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:42

haha nee. zo zeiden er ook al een paar tegen mij van: Nou, Akino maar verkopen of niet! (zijn natuurlijk weer van die zeuren die niks met paarden hebben) waarop ik zei dat hij niet meer weg gaat ook al zou ik er niet meer op kunnen rijden bij wijze van. Nou dat begrepen ze niet! "een paard heb je toch om te rijden?" zo stom is dat dat ze niet begrijpen dat rijden niet het enige is.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:46

maaruh, jij rijdt toch op jouw paard? Of nouja, nu niet :P

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:51

Ja maar ivm met dat gebroken been zitten ze te ouwehoeren.
Ik ga er als ik hersteld ben zeker weten weer op!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:57

Jeetje, dat is wel wat apart zeg.
Zijn dat mensen van stal?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:58

haha nee me schoonmoeder en de fysio maar dat is ook meer om mij op te ruien :P

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:01

Oeh haha ik denk al :P

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:04

sytske pakt hem morgen of zondag weer...ben benieuwd! Haha ik kreeg een smsje van haar want ze was vanavond ook geweest en ik kreeg de hihihi van hem :P

Ik zal op bed, heb al een paar nachten amper geslapen want kan alleen maar op me rug wat knap vervelend begint te worden.

Welterusten.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:19

Mooie foto Rianne!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 14:47

Dankje :D

En nouja, omdat Melis vandaag zo lekker ging er maar weer eens opgeklommen. Na minstens een jaar zonder zadel hier met zadel :)
Afbeelding
Afbeelding

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:25

Wow Rianne, ze ziet er echt goed uit! Complimenten!
Ging het 'rijden' verder goed? Ze ziet er in ieder geval een stuk ontspannender uit dan die tijd dat ik haar nog zag.

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 08:40

Ziet er goed uit Rianne! Ze ziet er inderdaad lekker ontspannen uit! Dat is heel wat anders dan ik gewend was van Melissa. En die zachte ogen op de 1e foto. Super... lekker van genieten! Zullen we binnenkort samen een wandeling maken met onze paardjes? Aangezien ik nog niet mag rijden...?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:23

Het gebouw van de Friezen, bij WB staat er nog steeds niet. Volgensmij had die er allang moeten staan. Dan konden de Friezen daarheen en de leasepaarden en ponys naar de normale stallen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 14:51

_Laura__ schreef:
Wow Rianne, ze ziet er echt goed uit! Complimenten!
Ging het 'rijden' verder goed? Ze ziet er in ieder geval een stuk ontspannender uit dan die tijd dat ik haar nog zag.

Gelukkig hoef ik weinig ervoor te doen om haar en zo uit te laten zien :P Lekker buiten op het gras, klaar met verharen en een fijne groep doen al wonderen. Maar ik ben wel erg blij dat ze er zo knap uit ziet :) Ze kwam zelfs al naar me toerennen gister :D

Rijden ging super, ze was ontspannen erg goed te sturen en ontzettend braaf. Zo braaf zelfs dat ik probeerde te draven, maar die sprong ze meteen aan in galop waarna ik maar weer ben blijven stappen. Toch had ze vrijwel geen spanning en reageerde ze onwijs goed op mij en was ik erg tevreden :D

Hoe ging jouw paardje vandaag?

odolphie schreef:
Ziet er goed uit Rianne! Ze ziet er inderdaad lekker ontspannen uit! Dat is heel wat anders dan ik gewend was van Melissa. En die zachte ogen op de 1e foto. Super... lekker van genieten! Zullen we binnenkort samen een wandeling maken met onze paardjes? Aangezien ik nog niet mag rijden...?

Hihi, ze doet het de laatste tijd inderdaad onwijs goed. Mede dankzij Ivana die haar ook af en toe de juiste aandacht geeft :)
Haha en ja, die zachte ogen heeft ze op bijna alle foto's, erg goed voor de ontspanning, minder charmant op de foto's :P
En een wandeling, graag :D Helaas vertrek ik weer voor anderhalve week, maar zullen we dan volgende week wat afspreken, gezellig!

Sence schreef:
Het gebouw van de Friezen, bij WB staat er nog steeds niet. Volgensmij had die er allang moeten staan. Dan konden de Friezen daarheen en de leasepaarden en ponys naar de normale stallen.

Hmm.. das raar...

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:01

Je laat maar weten wanneer de wandelschoenen uit de kast getrokken moeten worden, en ik mijn paardje uit het land kan halen! Vertrek je weer 1.5 week naar Moravita?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:06

Jep :)

Owh trouwens ik zat te denken, ik weet niet of je het leuk vind, maar misschien kunnen we dan ook een fotoshoot doen? Bears is erg mooi rond deze tijd :D

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:08

Rianne, Akino is een echte puber op dit moment!
Hij zag Sytske aankomen en kwam in 1e instantie netjes naar haar toe maar toen kwam er een andere haf aan die wilde sytske weg jagen met het touw maar toen dacht Akino dat dat voor hem bedoeld was dus die was ook weg en toen kon Sytske Akino niet meer krijgen dus is ze weer 40 min bezig geweest met grondwerk in het weiland.
Gelukkig heb ik dit allemaal al met hem achter de rug dat hij hem voor mij smeert maar voor de 'vreemden' die hem willen pakken flikt hij dit altijd. Hij moet altijd even uittesten!

Maar ja ook wel weer leuk om terug te zien dat ik die periode ook heb gehad en nu alles gelukkig goed is tussen ons.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:18

Heb gister avond trouwens deel 1 van parelli gekregen van Sytske om te bekijken. Zijn een aantal dvd's maar is echt super vet om te zien! :D echt ongelovelijk hoeveel zij voor elkaar krijgen vanaf de grond! :)

Akino kan zich voorbereiden als ik weer wat actiever ben ;)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:42