Alles nog steeds goed met iedereen? Iemand nog leuke paardendingen in het vooruitzicht?
Laura, hoe is je been?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zit heerlijk!
RianneH schreef:Met mij alles goed en met melissa net zo. Die geniet van haar welverdiende rust terwijl ik lekker aan het werk ben. Daarna maar weer eens oppakken en kijken wat we ervan kunnen gaan maken, ik heb al weer hele woeste plannen

_Laura__ schreef:Wow Rianne, ze ziet er echt goed uit! Complimenten!
Ging het 'rijden' verder goed? Ze ziet er in ieder geval een stuk ontspannender uit dan die tijd dat ik haar nog zag.
Lekker buiten op het gras, klaar met verharen en een fijne groep doen al wonderen. Maar ik ben wel erg blij dat ze er zo knap uit ziet
Ze kwam zelfs al naar me toerennen gister 

odolphie schreef:Ziet er goed uit Rianne! Ze ziet er inderdaad lekker ontspannen uit! Dat is heel wat anders dan ik gewend was van Melissa. En die zachte ogen op de 1e foto. Super... lekker van genieten! Zullen we binnenkort samen een wandeling maken met onze paardjes? Aangezien ik nog niet mag rijden...?
Helaas vertrek ik weer voor anderhalve week, maar zullen we dan volgende week wat afspreken, gezellig!Sence schreef:Het gebouw van de Friezen, bij WB staat er nog steeds niet. Volgensmij had die er allang moeten staan. Dan konden de Friezen daarheen en de leasepaarden en ponys naar de normale stallen.

echt ongelovelijk hoeveel zij voor elkaar krijgen vanaf de grond! 

Vandaag nog meer foto's gemaakt, helaas werkte het weer niet mee en had mn camera het dus nogal zwaar.