hier een selectie van mijn knapperd

en nog een met de baas hihi:

ik zal volgende keer proberen te lachen, zware concentratie

edit: via imageshack nu
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? 

[/edit] 

ShirleyA schreef:;) Vind ik nou ook hihiLief koppie Ellen die Bella van jou en echte bella hoor.
ShirleyA schreef:U2 is een leuk paard Cindy, jammer alleen v de achtergrond op de foto's. Dat vind ik zonde.... Ben ook wel een pietlut met foto's maar dat hoort bij mijn werk. Ik zie vaak dingen die anderen niet meteen opvallen, helaas ook de fotograaf niet altijd. Wel leuk om foto's van jullie samen te hebben, vind ik ook altijd

ze loopt liever niet als wel dus ik ga 2x5min stappen want langer wilt ze gewoon niet en dan gaan me maar auto's kijken want dat vindt ze leuk
net als vliegtuigen die daar laag overkomen vindt ze helemaal geweldig
en een foto die ik voor marianne en willemijn gemaakt heb

naadje24 schreef:aangezien we foto's aan het plaatsen zijn wou ik ook graag een mooie foto van wild rose laten zien:D
althans ik vind m mooien een foto die ik voor marianne en willemijn gemaakt heb
als je op de foto's klikt dan krijg de uitvergrote en scherpere versie
en commentaar is welkom maar wel opbouwend kritiek zodat ik veel kan leren
edit:
mijn eigen commentaar:
1e foto: de spoorlijn op de achtergrond
2e foto: er mist een stuk staart en ook weer het 1 en ander mis met de achtergrond,maar bij deze foto ging het op zijn gangen ivm verkoop en dat vind ik aardig gelukt

AnneOmie schreef:Vind die onderste met Bobby echt prachtig!!
AnneOmie schreef:Mooie foto's allemaal. Jammer dat die van jou zo klein zijn Cindy.