ok... ik heb net de datum voor mn theorie examen voor rijbewijs afgesproken... 10 mei.... ik heb dus nog behoorlijk de tijd om te leren... dom dat het zo lang duurt..
Sorry dat ik hier zomaar het topic kom binnenvallen...
Maar ik ga binnenkort verhuizen naar Blerick en ik ben een beetje in de ronte aan het kijken voor een stalling voor mijn paard. Nou heb ik gisteren contact gehad met die manege en is me het een en ander uitgelegd. Het sprak me allemaal wel aan maar ik zou graag nog ervaringen horen van mensen hier. Worden de paarden echt regelmatig buitengezet? Krijgen ze optijd hun voer? (heb gehoord dat dit wel eens een probleem was)
Heb je positieve of negatieve ervaringen ik hoor het graag!! Bedankt alvast!
Ik maakte als werknemer soms te veel uren, maar als pensionklant heb je daar geen last van , ik heb er ook mijn paard gekocht (zie profiel) en daar ben ik nog steeds erg blij mee(ik heb hem nu 12 jaar)
Ik heb er ook altijd met veel plezier gereden, en veel geleerd. Ik heb er een hele tijd rondgelopen. De pensionpaarden worden goed verzorgt, naar mijn mening. Het nadeel is dat er veel lessen zijn. Ik weet niet hoe dat nu geregeld is met het gebruik van de bak, maar je kan dan ook naar de rijhal van de ruiterclub gaan. Ik heb mijn paard daar overigens niet in pension staan.
We hebben nu een buitenbak met Allweather bodem, dus er kan altijd gereden worden. De longeercirkel heeft dezelfde bodem. Ze zijn ook bezig met vergunningen voor de verbouwing enzo, en dan komt er volgens mij een overdekte buitenbak, wat de ''binnen''bak van de pensionklanten word, op de plaats van de oude buitenbak.. Zoiets in elk geval, Maartje weet het precieze verhaal dacht ik, ik heb t van Bas zo ongeveer gehoord..
haha, maar dat vind ik dan weer een beetje verhaal, eerst zien dan geloven hahahaha ik wandel er ook alweer dik 11 jaar rond, maar heb je gekeken voor manege venlo of blerick? daar is er namelijk ook 1.