ik moest hem stilzetten tegen de bakrand, wat erin resulteerde dat ik de balk bij de kleine longeercirkel eraf duwde. Maar ik heb gebeld met Christine voor les, dus waarschijnlijk ga ik daar binnenkort aan beginnen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik moest hem stilzetten tegen de bakrand, wat erin resulteerde dat ik de balk bij de kleine longeercirkel eraf duwde. Maar ik heb gebeld met Christine voor les, dus waarschijnlijk ga ik daar binnenkort aan beginnen. 
Maarja schijn beriegd dus
Daar kan ik zo een paar voorbeelden van noemen die het niet zijn. Ik denk ook niet dat Mazzel keihard kan, maar hij heeft nog nooit op een rengalloppad gestaan met mij
(gaat ook niet snel gebeuren
)
(Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar je verwacht toch niet zo snel een uitzondering tegen te komen
)
)
) 

(Ik heb op meerdere gereden en ik vond het allemaal niets)
(En natuurlijk heb ik het even niet over de uitzonderingen, want die zullen er hoe dan ook zijn!)
(leuke woorspeling eigenlijk, fjorden over een kam scheren
)
In het begin was ze wat onrustig, maar ze had dan ook al een uurtje gelopen. Later werd ze lekker relaxd en ik heb (sinds een tijdje alweer) echt lekker gereden