manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 17:29

Fijne vakantie Bar!

Hee en Cis, hoe zat t nou met je date? Tong uitsteken *nee je kan de vragen niet blijven negeren Knipoog

Ow en ik weet niet meer tegen wie ik t nou zei, maar deze laarzen bedoelde ik toen Huilen van het lachen
[RUI] Zilveren Laarzen :D
Ik bedoel.. ik vloog meteen naar de winkel om die laarzen, dat snap je wel Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 19:01

Die laarzen zijn speciaal gemaakt voor die shoot, zijn gewone zwarte laarzen die ze met verf zilver hebben gespoten, zijn dus helemaal niet te koop, haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 19:30

haha, nou maar goed dat ze niet te koop zijn! Er zijn vast mensen die ze dan wel zouden kopen Vork

maar zelfs voor die shoot vind ik ze al lelijk Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:54

Hoihoi,
Nou thirz heb je ook hard gewerkt in je les met nous? Tong uitsteken
Voice en ik wel hoor, We zijn er helemaal klaar voor morgen, ik hoop dat het goed gaat, het enige was nu nog dat ze niet genoeg voorwaarts wou Slapen , dus ik hoop dat ze morgen wat meer pit heeft!

Ik hoop ook dat ik nog een lezer kan vinden daar, voor mn caprilli proef, die is om 10 voor 1 en daar heb ik niemand voor, dus als iemand van jullie nog zin heeft om te komen... Knipoog

He thirz, als je nog wel eens tijd hebt en zin natuurlijk en je bent toevallig op stal als mariekje aan t rijden is, dan zou het goed zijn voor jade als jij bijvoorbeeld heel even jade nog 10 minuten aanpakt.
Ik hoorde al dat je er om moest lachen, maar een streng iemand 1 keer in de week zou heel goed zijn voor jade.
Mariekje is errug lief voor jade! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 09:37

Heel veel succes Nel! Ik kan niet komen, moet over 3 kwartier weg... op naar schiphol!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:02

Fijne vakantie Bar!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:23

Suc6 Nel! En Bar een hele fijne vakantie! Geen idee of jullie het nog lezen, maar het is goed bedoelt Knipoog
Kan helaas niet komen Nel, we gaan vandaag een dagje relaxen in de Parel; anders was ik graag komen lezen!
De laarzen zijn echt afschuwelijk: maar goed dat ze ze niet verkopen Haha!
Lekker hoor Kims, dat je voor 5 minuten naar school moet! Nog veilig thuis gekomen?
Anne nog ff doorbijten met je project, bijna vakantie (maandag officieel dan he)! Al zin om te gaan?
Was vanmorgen al voor 8 uur uit bed; eerst boodschapjes gedaan en toen m'n huis een goede beurt gegeven, dus ik kan er weer tegenaan Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 15:59

haha, maargoed dat je eerst zo hard gewerkt hebt Bianz, dan bevalt t relaxen des te beter Knipoog haha
Hoe was t? Niet te druk in de Parel zo in de vakantie? En zijn jullie weer helemaal *Zennnnn* ?

Ja heb zeker zin om te gaan Haha! Lekker wandelen en veel buiten zijn Hyper! Heerlijk! En lekker zónder huiswerk die week, ook altijd al fijn Tong uitsteken

Hoe ging t Nel? Kon Voice nog een beetje pit te voorschijn toveren met dit warme weer? Nog een lezer kunnen vinden? Wilco druk aan t fotograferen gezet? Ben benieuwd! Hoorde op Paardoes dat t ook druk was op de Kroo?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 16:18

Nel, is alles goed gegaan? Ben benieuwd! en die foto's willen we natuurlijk ook wel heel graag zien, dat snap je wel Knipoog

Het was echt zwaar zinloos gisteren. Moet zeggen dat de trein me niet tegenviel toen ie in Zeeland reed! Op de terugweg alleen vertraging en gelukkig was het niet druk op het perron in Rotterdam Gestoord Iedereen moest staan, behalve ik, want er stond een man voor me op Haha! Das dan weer een voordeel van zwanger zijn!

Gaan jullie vanavond nog stappen oid? Het is echt heerlijk weer! Krijg ik weer van die terraskriebels, alleen is het daar nog wel wat te vroeg voor ben ik bang Clown Ik moet alleen op verjaardag vanavond.
De graszoden komen over 2 weken. Als die er dan inliggen zal ik foto's maken! Het is nu in ieder geval al een heel stuk opgeknapt gelukkig.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 17:16

ow bah Scheve mond Zo druk! Gelukkig was die man zo aardig om jou je plekje te geven. Weer eens wat anders dan toegeroepen worden "Hee, hou je buik eens in?!" Huilen van het lachen Veel vertraging? En dit keer wel een airco die het deed? (anders is t meteen zo stik warm!)

ja, dan willen we foto's Kim! Hyper! *denkt* Over 2 weken... komen we dan niet ook al bij jou baby-party-en?Kunnen we de tuin ook in levende lijve zien Haha!

Geen idee of we gaan stappen eig. Weet niet hoe moe de rest is na een dagje relaxen Vork Zal t eens checken zo meteen, ik heb nl wel zin Tong uitsteken
*heeft het vakantie gevoel te pakken Bloos *

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:13

Hoi Hoi,

Nou zal me even laten horen over vandaag,

foto's die volgen nog, maar die moeten we nog even op de computer zetten en uploaden.
We zijn net thuis, dus druk geweest vandaag.

Vanmiddag om 10 voor 1 was mn caprilli proef, dressuur + 6 hindernissen.
Die proef ging super goed, Voice had er veel zin in en soms had ik wat moeite met haar terug te nemen ná de hindernis.
Uiteindelijk de prijsuitrijking om 15.00 uur, er waren 18 deelnemers en ik was daarvan 4de geworden.
Dus super goed en nog een leuke prijs gewonnen; cadeaubon om uit te besteden bij de kroo.

Om 10 voor 4 had ik mn dressuurproef, Door te krap aan tijd, niet echt meer kunnen inrijden, ik moest na 10 minuten stappen meteen de ring in.
Dus ik dacht al; dat wordt niks...
Maar tot mn verbazing liep ze super lekker, wijken ging super, middenstap, middedraf, etc allemaal super.
Was echt super tevreden ná mn proef.
Ik moest tegen 12 anderen, had er al een paar zien rijden en dat zag er goed uit!

Uiteindelijk was daar ook de prijsuitrijking van........................................
En bleek ik gewoon 1ste te zijn met 192 punten, AAAAAAH
Was echt trots op Voice en Carolien ook!
We kregen toen nog een cadeaubon voor in kroo winkel en een mooi wit dressuur dekje.

Dus een geslaagde dag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 20:20

WHAAAAAAAAAA Go jij! Go jij! super gefeli Nel!
Fijn dat dat korte inrijden niets uitmaakte voor Voice, maar dat ze gewoon de sterren van de hemel liep Haha! Gaaf hoor! Gewoon 1e en 4e van de 18! Echt goed Nel!
Ben je daar zenuwachtig voor geweest Knipoog
Top OK dan! Knappe Voice!

Phoe, net thuis. Zeker een lange dag dan!

Ben nu helemaal benieuwd naar de foto's! Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 21:03

Namens Bianz, Marieke en mij: Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ja Moet je nu niet opnieuw gaan starten?
Kan je leuke dingen shoppen Knipoog

Wij hebben vandaag heeerlijk genoten van een relax-dagje *LOL*
Gezwommen, bubbelbad en natuurlijk de massage; puur genieten!!
Kunnen we ontspannen de stad in straks, hihi!

Groetjes Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 10:31

Goedemorgen, ik heb de foto's klaar, dus hier zijn ze dan!

Ik was zeker zenuwachtig heel de dag, want ik wist gewoon niet hoe het zou gaan!

Afbeelding
Eerst even losrijden in de binnenbak voor de caprilliproef.
Afbeelding
De caprilliproef in de buitenbak...
Afbeelding
Afbeelding
Zit een beetje naar voren, doordat ik net ga zitten.. Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daniël was mij aan t aanmoedigen! Go jij! Go jij! hup mama hup Go jij! Go jij!

De dressuurproef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En groeten.

Dat waren ze dan! Pling

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:50

Super hoor Nel, gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Lekker hoor, bubbelen en een massage! *jaloers* Knipoog Was het nog leuk in de stad?
Ik ben gisteren naar die verjaardag geweest. Nog tot kweetniehoelaat in de tuin kunnen zitten, echt lekker! Helaas is het mooie weer volgende week weer voorbij Verdrietig (hoe kan het ook anders, ik ga op vakantie haha).

Ik hoop dat er internet is op het park, kan ik hier blijven kletsen haha. En anders zien jullie me een weekje niet Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:54

Ohja, iemand trouwens nog DE tip om ervoor te zorgen dat Mojo geen beesten meer vangt?

De vangst binnen 2-3 weken was:
- 2 megagrote ratten (de laatste was gisteravond)
- 4 merels
- 1 mus
- 1 veldmuisje
En alles legt ie heerlijk voor de voordeur (kijk eens baas, wat een lekker maaltje!)

Ik heb nu al een halsbandje met belletje om gedaan, maar dat helpt voor geen meter. Dat beest is gewoon té snel! Iemand die iets weet? meerdere belletjes ofzo? (geen idee of het zin heeft namelijk).

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:48

Superleuke foto's Nel; Voice loopt goed! En Daniel geniet mee Lachen
Zou t echt niet weten Kims, een muilkorfje?! Clown Neehoor, tis vervelend, maar dat hoort echt bij de natuur!
Anne nog lekker gereden vandaag?

En na de relaxte dag van gister vandaag heel sportief geweest; naar stal gelopen, paarden op wei gegooid, richting Dishoek gelopen en weer terug naar stal, paarden van de wei, gereden en weer terug naar huis lopen. Vannacht geen moeite met slapen denk ik Knipoog
Jij ook een leuke dag gehad Bianz? Jammer dat ze zon af en toe weg was he? Wij hadden zelfs onder t rijden een paar spetters.

En super dat jij dinsdag en donderdag Nous en Jade op de wei wil zetten Nel en dat jij ze binnen wil zetten vrijdag Bianz: want met Marieke en Kims weg kom ik toch een beetje in tijdnood Bloos

En Kims en Anne; veel plezier op vakantie, ik duim voor mooi weer Cool

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:30

Ja is geen probleem hoor thirz, ik heb het meteen opgeschreven in mn agenda!
Zo zo je bent erg sportief geweest vandaag!
Hoelang ben je onderweg geweest vanaf jou huis naar stal?
Ik heb zo'n zin in woensdag en zeker in donderdag, want dan kan ik weer in een goede bak lessen en gezellig bij jullie op stal staan!
Voice weer lekker op de wei want dat heeft ze wel verdiend!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 19:42

Leuke foto's Nel! Ziet er goed uit!
Hihi, en ik weet waarom je 1e was hoor. Kan gewoon niet anders als je zó'n fan bij de bak hebt zitten Knipoog Hij vindt t duidelijk niet erg om met mamma mee op wedstrijd te gaan Haha!

Phoe, pittig hoor! Ik denk idd niet dat je moeite hebt met slapen Thirz Tong uitsteken En top dat je duimt voor mooi weer! OK dan! Zolang t niet regent zijn we al heel blij! En een zonnetje erbij is altijd lekker hè Knipoog

Ik zou t ook niet weten Kim.. Zeggen dat t een lief gebaar is, maar toch niet perse hoeft? Of idd een muilkorfje Vork Misschien dat een extra belletje wel helpt? (of felle knipperlichten Clown) Hihi. Nee, daar heb ik geen verstand van, dus ook geen goede tips.

Jahoor vandaag wel lekker gereden Lachen Gabber was niet meer hengstig, dus dan kan je aan t aan je been zijn werken. Uiteindelijk liep ze ook wel op een lekker tempo en wat betreft tempo redelijk aan mn been. Alleen voor het wijken en schouder binnenwaarts gewoon weer net niet goed genoeg. Dus moest er een volgende keer maar een spoortje bijpakken om dan die hulpen even te verduidelijken. Of nouja moeten, dat adviseerde ze iig wel. "Je werkt je helemaal in t zweet, geeft de goede hulp en Gabber doet alsof ze niets merkt en loopt negerend verder terwijl ze t heel goed kan!" Huilen van het lachen heel fijn

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:41

Hele mooie foto's Nel; je moet echt meer wedstrijden gaan rijden!! Kan me voorstellen dat je zin hebt weer lekker bij ons in de bak te kunnen rijden, gezellig!
Kims, ben je al weg? Ik wil je toch nog even een hele fijne vakantie wensen, al lees je het misschien niet meer Knipoog Ik heb geen serieuze tips voor Mojo: zou zelf ook niet weten wat ik zou moeten doen!
Hmm misschien kan een spoortje idd geen kwaad als het zo duidelijk is, ga je het ook doen denk je? Wel fijn dat je verder lekker hebt gereden.
Thirz en Marieke lekker gewandeld én gereden dus! Lekker slapen Knipoog
Ik ga nu ook al zo lekker slapen: heb er vandaag 75 km fietsen opzitten en m'n kont voelde aardig gedeukt aan haha! Wel een hele mooie route gedaan en heerlijk gegeten. Super dus! Het regent nu trouwens al weer; als dat het begin van de week is, bah!
Trusten allemaal Lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 23:13

He Nel, gefeliciteerd met je punten! Leuke foto´s ook, het ziet eruit als een supernette proef (dat moet ook wel met zulke punten Haha!) Daniël doet het goed als supporter, heb je in ieder geval altijd het gevoel dat iemand fan is Clown
Klinkt trouwens lekker dames, een dagje verwennerij...heerlijk!
Hier gaat alles ok, die date is er nooit van gekomen Anne, blijkbaar is het toch te moeilijk om met een peruaan af te spreken Knipoog Nou ik vind het wel best zo. Waarschijnlijk gaan we donderdag voor 4 dagen een trekking doen in de bergen, slapen in tenten enzo...zal mij benieuwen.
Veel liefs en hou jullie goed

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 08:57

Heej cis, alles goed verder, mis je ons al?
Veel plezier met je trekking door de bergen, klinkt spannend!!!

Bah wat een weer zeg, vin dt het zielig voor mn zwagertje Jarno want die mag vandaag voor het allereerst ringrijden op Annemoon in Middelburg en dan is het zulk weer...

Vanavond lekker onze paardjes op de wei, lekker hoor!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:36

Nou, idd wat een weer, ben benieuwd hoe onze vakantiegangers het hebben Nagelbijten / Gniffelen
Maar ondanks het weer toch een leuke buitenrit gemaakt met Bianz en Jud vanmorgen! We waren zeiknat en toen we terugkwamen werd het droog Clown
Supergaaf zo'n trekkingtocht Cis; wil een uitgebreid verslag als je terugbent!
En succes met de verhuizing vanaaf Nel; benieuwd hoe Voice en Annemoom Max vinden (en omgekeerd Knipoog )

Ik ga werken Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 17:07

Nou, ik duim ook voor alle vakantiegangers dat het weer nog een beetje meevalt! Anne en Kims hebben vast genoeg verhalen als ze terug zijn: het is stil hier Knipoog
We hebben zeker nog een leuke rit gemaakt! Wel een beetje nat, maar lekker gehobbeld en bijgekletst haha!
Wauw Cis, dat klinkt echt supergaaf! Foto's!!
Nel, hoe was het ringrijden nog? Tussen de buien door toch nog een leuke dag geweest voor Jarno? Echt leuk dat jullie vanavond al komen! Kunnen we gaan beginnen Annemoon haar conditie voor de show te optimaliseren Lachen
Morgen ga ik naar Orson om het zadel te passen: duimen jullie allemaal mee dat het past (voor hem) en lekker zit (voor mij)?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 17:12

Oh bianz, nou ik duim zeker voor je...wat was je eerste indruk, ziet het er goed uit? Hopelijk past het en zit het ook nog een beetje lekker (ook niet geheel onbelangrijk Haha!)
De trekking gaat niet door haha, want de mensen waarmee we zouden gaan kunnen niet meer. Dus nu gaan we met de trein (12 uur) naar een stad in de bergen. Het schijnt een van de meest spectaculaire treinreizen ter wereld te zijn dus ik ben heel benieuwd...
vanmiddag moeten we naar een receptie bij de ambassade voor koninginnedag. Ze hebben ons gevraagd achter de kraampjes met nederlandse dingetjes te staan (ik stel me zo voor, stroopwafels, dropjes en bitterballen Haha!) dus dat was natuurlijk geen probleem. En vanavond gaan we nederlands eten in het Holland Café. Nou nederlandser kan bijna niet volgens mij.
Hopelijk knapt bij jullie het weer snel een beetje op zodat jullie lekker kunnen gaan genieten van de lente.