Ik heb wel een leuk scapa dekje liggen maar die houd ik zelf Haha nee sorry flauw. Maar echt als je ziet wat ik eet op een dag... echt niet normaal soms haha Al eet ik vooral 's avonds veel. En drinken moet ik echt meer doen...
Ja je vergeet gewoon te drinken eigenlijk Heel maf is dat
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-11 21:52
ik zit ook op 21. ik ben van de zomer afgevallen omdat ik niet meer lekker in mn vel zat, en voel me nu wel weer goed dus probeerd het gewoon zo te houden door normaal te eten
haha simone, leg dat saucijzenbroodje weg!
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 02-10-11 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt
En je bent ong even lang als mij? Ik had je lichter geschat!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-11 21:53
ikke? ik heb 1.75 ingevuld en 63 kilo. maar weet niet helemaal zeker of dat klopt.. sta nooit op de weegschaal, en heb me ook al een hele tijd niet gemeten
maar je moet gewoon kijken naar hoe je je voelt. als je zo goed in je vel zit en niet echt te zwaar bent lekker zo laten!
Ik ben 1.74,6m gemeten door zo'n orthopedagoog Dus afgerond 1.75m En 63 kg gewogen met kleding aan en al gegeten enzo Ook door orthopedagoog
SsSimonee
Geplaatst: 02-10-11 22:01
L_bonsai_L schreef:
ik zit ook op 21. ik ben van de zomer afgevallen omdat ik niet meer lekker in mn vel zat, en voel me nu wel weer goed dus probeerd het gewoon zo te houden door normaal te eten
ik heb maar gegok, maar minder dan 63 ben ik zowiezo niet. kan wel dat ik wat langer ben, want 2jaar geleden was is 1.74
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-11 22:02
ohja dat had je gezegt he simoon
nouja mensen als je vind dat je af moet vallen gewoon goed ontbijten en lunchen en avond eten, goed drinken en niet te veel tussendoor. is de gezondste en makkelijkste manier vind ik. nouja zo ben ik ook afgevallen en eigenlijk best snel. oke heb ben voglens mij bijna niks lichter geworden, maar wel minder buikje en mn broeken passen neit meer, dus er is echt iets veranderd ;P
Ja als ik meer water ga drinken op een dag dan doet het bij mij ook al veel goeds! En als ik geluk heb mag ik zometeen 2x in de week een half uur heen en half uur terug fietsen naar dat paard! Dus ook goed voor de lijn! En dan 2x in de week meer rijden!
Ghehe ik eet opzich gewoon netjes en gezond met regelmaat en weinig tussendoor Alle broeken moet ik nu met riem! Terwijl sommige dat niet hoefde. Maar ja. Heb nieuwe broek gekocht! Hele leuke!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-11 22:14
ja had ik ook vlak voor kamp had ik een nieuwe broek gekocht, en met kamp zakte ie al af xd mr ik heb altijd dat ie boven te weid is, en dan gaat ie afzakken. maar kan niet over mn heupen heen, dus net niet helemaal, te brede heupen xD
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 02-10-11 22:18, in het totaal 2 keer bewerkt