Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meelen schreef:xan schreef:Zit ik in me eentje hier te .........
Mntj is vast ook naar bed gegaan, samen met haar dochter![]()
Tytje, Liquita en Winn rijden in de carroussel (net als No trouwens)
Ate waar ben jij ??? Nog aan het nagenieten van de film zeker
Zit ook al ff te l.llen hoor.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Was vanavond vroeg naar bed gegaan met het idee om levenslied in bed te gaan liggen kijken, dat is me ook gelukt maar daarna in slaapgevallen, schrok wakker van een sms piepje.. Of ik nog gebeld kon worden vroeg een vriendin. Schrok wel even, dat dat het niet zo goed nieuws zou zijn maar het tegenovergestelde is waar. Ze krijgen een dochter... wordt in april 3 jaar, komt uit China. Deze vrienden staan al vanaf 2003 ingeschreven voor adoptie. Eindelijk gaat het dan gebeuren. Het ligt in de planning dat ze in mei met het gezin (paps en mams en 2 dochters) naar China afreizen en daar dan 2 weken blijven. Spannend hoor!
Daar heb ik het laatst met een collega over gehad. Zij vroeg mij of wij nog een tweede wilden en dat adoptie eventueel een idee is. Buiten het feit dat wij allebei absoluut geen gezinsuitbreiding willen en ook niet willen adopteren, heb ik toch verbaasd geluisterd naar wat zij te vertellen had. Het schijnt dat je bij adoptie vrij snel aan de beurt kunt zijn (dus geen jarenlange wachttijden) als je kiest voor een kindje met een "bakfoutje". Dat kan zijn een klein puntje aan diens oor of een wenkbrauw dat niet synchroon groeit. In China is dat not-done en worden dat soort kinderen als het ware in de "uitverkoop" gedaan. Dat moet je als buitenlander maar net weten hoor, maar als het je niets uitmaakt of het kind "perfect" is of dat het bij wijze van spreken een scheef tandje heeft (wie niet, maar dat terzijde) dan kun je al heel snel aan gezinsuitbreiding doen.
Shenavallie schreef:Vandaag heb ik een jong paardje gelongeerd: wat een kanon zeg (heeft vast naast Sytje gestaan, hi hi)!Moet nog veel leren, is nog jong en heeft bijna haar "hele leven" in het wild geleefd. Maar het lukte uiteindelijk, mede dankzij de tips van Emiel Voest! Zijn DVD's heb ik een aantal jaar geleden veelvuldig gekeken en ook toegepast op Maisie. Ik wilde het graag op deze pony proberen en prompt, het lukte!
Van een Formule 1 auto met kortsluiting veranderde ze in een Opel Corsa met een bijna lege tank, ha ha! Kan geen Dafje zeggen, want daarvoor is ze nog te stuiterig.
Maar ik vond het wel een hele mooie overgang om te zien!
Van de week nog maar eens proberen!
Tytje schreef:Gezellig om wat met de Veldtschatjes te doen! Ik ga met mijn meiden al naar Gooise vrouwen. Fantastisch serie vond ik het!
Sterkte Meelen met je vader, moeilijk hoor!
Winnitou en Liquita see you vanavond lekker carrousellen.
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Waar had ze een verdoving voor nodig?
Tandarts was op stal,ze heeft weer een mooi gebit.Daan vond haar een strak bekkie hebben,Wat heel goed betekende.Wel een gaatje in haar voortand wat ie zo behandeld heeft dat het vertraagd en de tand behouden kan blijven maar dat kon wel lang duren voordat dat zover was dat je daar voor meer behandeling nodig hebt of zelfs helemaal niet en het zo kon blijven.
meelen schreef:xan schreef:Ik zat ff op de site van Dacia te kijken, naar het type Duster.
We gaan morgenmiddag een proefrit maken![]()
De Duster heeft als "onderbouw" de Qashqai, en die vind ik al zo lang mooi,
maar vééééél te duur voor mij.
Hoop echt dat het een leuke en fijne auto is. Levertijd is een beetje lang,
nu maar te hopen dat ze een Duster hebben staan, kan ik hem zo meenemen
Nou laten we maar hopen dat hij fijn rijdt dan, heb je een lekkere stoere kar onder de bips.![]()
Als het goed is komt onze nieuwe auto deze week. De Kia is ook al verkocht, die gaat een retourtje Afrika maken met de nieuwe eigenaresse.

Nicole1995 schreef:Tandarts was op stal,ze heeft weer een mooi gebit.Daan vond haar een strak bekkie hebben,Wat heel goed betekende.Wel een gaatje in haar voortand wat ie zo behandeld heeft dat het vertraagd en de tand behouden kan blijven maar dat kon wel lang duren voordat dat zover was dat je daar voor meer behandeling nodig hebt of zelfs helemaal niet en het zo kon blijven.
Ik hou alleen niet van verdovingen, daarom laat ik het door Olav Fräntzel doen. Die is daar ook een tegenstander van, vandaar. Ik laat Sytje dan ook meteen op mijn kosten doen, want dat vind ik wel zo eerlijk tegenover haar!
Ik vind haar namelijk op één kant wat strijden tegen het bit, dus ik laat haar liever even controleren op eventuele haken.
meelen schreef:Vandaag ook de heeeeeeele dag in de tuin bezig geweest, wat een rotzooi zeg.
Heb grotendeels de bladeren verwijderd, en toen bij +/- 10 vierkante meter waaltjes de voegen onkruidvrij gemaakt. Wat een klus, heb nu wel last van het ruggetje. Maar die klereklus is iig klaar. Van de week maar weer verder en dan op naar de winkels voor plantjes.........kan niet wachten hahaha.
De koolmeesjes zijn hun huisje ook alweer aan het bezichtigen, ik hoop dat het beter gaat dan vorig jaar, toen waren ze allemaal dood gegaan door te weinig voedsel. Ik ga ze ook maar weer helpen met nestmateriaal.........van Beau hihi, daar waren ze vorig jaar ook gek op. Hele plukken werden er meegenomen. Straks loop ik met een kale hond op straat whahahaha.
xan schreef:Heerlijk in de tuin bezig zijn.
Hoop dat ik daar morgen aan het eind van de ochtend ook nog even tijd voor heb.
Heb hier een bak met violen staan, die moeten nog in leuke potten![]()
Alhoewel ze zo in de kartonnen bak ook leuk staan op het tafeltje
Volgens haar haal ik toch steeds het verkeerde eruit (schijnbaar vind ik onkruid erg mooi
), dus doet zij het voor mij!