sybje schreef:nog maar de vraag of ik het doe hoor Aniet haha
Mijn moeder maakt me af :p
ik ga van de week je ma mailen haha
voor jou de vraag of dat gunstig voor je is of niet hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga zo lekker ff naar stal toe.... Heb niet zo'n zin
haha Gister Laytje ff gereden en ze deed het goed! Wel wat druk en soms wat rennerig, maar ze vind het ook erg moeilijk, onze nieuwe opgekregen oefeningen
AnitaJoeri schreef:sybje schreef:Het enige waar ik heel erg mee zit met het incident is dat er nog steeds geen eerlijkheid is. Ik word een beetje gek van gelieg en gedraai. Dat staat overigens los van de discussie of Nous zich wel of niet moet mengen in dit topic.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf een erg naar gevoel over heb gehouden van het asbest incident en dat mijn enthousiasme over het reageren op het topic wat minder is geworden... Mede door de oneerlijkheid trouwens.
toch zou het leuk zijn om met elkaar te blijven communiceren via bokt.
natuurlijk is alles anders,maar je moet maar denken aan de leuke tijden en natuurlijk je stalgenoten,Loon op zand,BBQ,kerst en nieuwjaarsborrel.En dan gaat het natuurlijk vooral om hoe leuk we met elkaar omgingen.
Het is al jammer genoeg dat iedereen uit elkaar heeft moeten gaan zonder daarvoor eigenlijk gekozen te hebben.
dus als we gewoon een beetje op de hoogte van elkaar en vooral onze paarden kunnen blijven via bokt is dat toch hartstikke leuk.
Jetta schreef:Getsie......tattoos! En gaten in je tong, niets voor mij hoor! Zit je straks in het bejaardenhuis met je verzakte plakplaatjes! Nou ja, als je het mooi vindt, moet je het gewoon doen!

hihihi..
amber2202 schreef:mijn vriend is ook nie meer over te halen zowat
is dr vroeger te vaak geweest
babytje voor jou of voor laytje kay ??
ik schijt nu nog heel erg in mn broek voor n tatoo hoor..
khad me dr beetje bij neergelegd toen ik 18 werd (wou dr zooooo graag 1) mr was mega bang..
en nu zei mn vriend t voor de lol en toen had ik zoiets.. ik doe t gewoon !
paar dingen bekekenwat me leuk leek.. en toen ineens bedacht ik alles bij elkaar te stoppen !hihihi..
hoop zo dak snel wordt gebeld.. wil m t liefst dit weekend noglatenzetten
wat heb jij nu voor tattoo kay ??
ik durfde ook niet te bewegen. Mijn voet was ook echt 2 keer zo dik en rood gek.. Pff.. Het zetten doet niet zo pijn maar de pijn die je 5 minuten erna krijgt is een hel
Het is gewoon een schaafwond.
ben wel gelukkg dak spaargeld had staan is via mobje zal nu effies punt ge
toch?lirote schreef:goede avond
marion ik zie ineens dat je oma bent (sorry geen tijd gehad om alles te lezen )
nu wel gelezen je bent de eerste van ons die oma istoch?
aniet je hebt gelijk dat het leuk is om contact te houden
het zou ook wel leuk zijn om weer eens met zijn allen wat te doen
amandaaa schreef:haha al did tattoos ik wil wat steentjes in myn handen laten zetten en misschien nog veel meer vindt ze zo tof weet ef nie hoe ut heet haha heb nie zo zin over asbestgebeure te prate ut enige goeie wat er is gebeurd is dat ik 5 kilo kwyt ben en dat in geld 3x (das nie goed!) en heb meer voor minder. hoop dat myn volgende spaargeld in een goed zadel of een vakantie kan en niet in anders fouten werk niet voor andere helaas nu welben wel gelukkg dak spaargeld had staan is via mobje zal nu effies punt ge