Ik heb er echt vrede mee, ik heb gisteren nog 2 foto's van hem gemaakt met mijn mobiel en hij zag er erg moe uit. Het was voor hem ook genoeg geweest.
Authentic
Geplaatst: 25-09-10 12:06
Fijn dat je er vrede mee hebt hoe is het met Hercules?
Ik moet hier echt even aan wennen trouwens, gisteren 3x naar de paarden geweest. 1x heel random een appel wezen brengen, maar toen stond er nog een hengst buiten, begin van de middag even stukje gereden en buiten gezet en 's avonds binnen gehaald. 's Ochtends is graspaddock bezet maar de rest van de dag kan ik ermee doen wat ik wil. Ik wou een klein rondje langs het duin maken maar dat werden 2 kleine rondjes want het is iets dichterbij dan ik in had geschat.
Kan iemand mij eens vertellen waarom ik altijd alles uitstel tot het laatste moment? Moet mijn hele pak nog maken en heb nog niet een bedacht wat ik met Storm ga doen! Oja, en ik moet nog oefenen...
Mayo, volgens mij heeft Tessa ook zo'n zonnebril!
Anne_Ivy
Geplaatst: 30-09-10 10:01
Omdat je onder druk nu eenmaal beter preseert? Althans, dat geldt iig voor mij. Ben benieuwd hoor, naar alle outfits, muziek en showtjes!!!
Vanavond trouwens om 20.00 uur Reining uit Kentucky live op Eurosport. Gisteren nog Edward Gal gezien? Hij was best goed
Stormchaser
Geplaatst: 30-09-10 10:27
Ja, ik heb de proef terug gezien op internet. WAT een mooie proef en WAT een mooie hengst! Ben benieuwd naar de Kur!
Ja, dat beter presteren onder druk zal het dan wel zijn .
Heb je dat stukje gezien met dat paard van H.P. Minderhoud? Die had effe de kriebels volgens mij .
Cassidy
Geplaatst: 30-09-10 10:46
De foto op de nieuwspagina met het Logo van John Deere op de achtergrond is hilarisch.
Nee dat heb ik helaas gemist, maar zag in het stukje van Trudy de prachtige zorro steiger actie. Wel banketstaaf voor m. Tja, t blijven dieren!
Succes iig met de druk , je hebt nog 2,5 dag (om de druk nog maar even fijn op te voeren... gna gna , blij dat ik niet mee doe ) Komt vast helemaal goed met jullie, neem aan dat het iets gaat worden met "Stormy stormy nights" of "Stilte voor de Storm" hihihi