Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoelaat
Hoelaat
Hoelaat
Hoelaat
.
.
. Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Victor heeft geen thiedemann omdat hij al moeilijk vooruit te rijden is. Waarschijnlijk is ie dan helemaal niet meer vooruit te branden. Niet elk paard kan aan een thiedemann.
Ik zou, zoals Sam al zegt, een martingaal kiezen.
miss moet ikdat maar aanschaffen![]()
maarjah toen ik zag hoe frans erop reed..
noortje en elja weten wat er toen gebeurde![]()
was zo gefrusteerd, probeer dat beest al maanden fatsoenlijk te laten lopen en hij zit er 2 sec op en huppa..
maar toen ging die wel zo uitsteken met ze benen naar voren en had in een topic gezien dat dat echt niet kan (de ruiter is dan te streng met ze hand en daarom ze achterhand er niet onder kan brengen) Ach eigenlijk zou ik het precies hetzelfde doen. Op manegepaarden rijd je jammer genoeg niet zoals je zou doen met een eigen paard. Op bokt hier zouden ze versteld staan als ze foto's zien hoe frans vraagt dat we willen rijden.. Maarjah het kan niet anders..
je kan wel zo perfect rijden en de manier waaarop het eigenlijk moet, maar het heeft met manegepaarden weinig tot geen nut..
iets om je van te schamen maar niks aan te doen....

Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:wat kan je daar mee worden dan kirsten ?
pfff heel veel. je kan er alle richtingen mee doen.
je probeert andermans problemen op te lossen en dat kan in verschillende gebieden. zoals gehandicaptenzorg, ziekenhuizen, maar ook in de verslavingszorg of gevangenis , waar ik graag wil werken.
eers in op vang te huis toen in de gevangenis,
fryskhynders schreef:victor gaat dan tjah een beetje dansen zegmaar
die benen strekken dan helemaal naar voren!!
maar dat doet hij wel vaker gewon als je contact hebt met de mond.
tuurlijk moet je gewoon rijden ook op manege paarden!!
ik zeg niet dat t niet moeilijk is.. maar het kan!
Whaha ik dagt dat frans wat met zijn benen deed
.
nja normaaal

:d
maar dan anders
Manon_S schreef:Af en toe vind ik dat ook wel fijn hoor, om op een paard te rijden waar het gemakkelijk gaat.
Jozele ging zaterdag trouwens echt goed!
De laatste 10 minuten ging ze zo lekker ontspannen nageeflijk lopen, en het uitdraven ging ze helemaal strekken met haar hals en proesten.

Maar ze deed het wel uiteindelijk!
daarna begon ze wel te racen, maar dat is haar probleem 

Ik had echt geen zin om terug te gaan naar de draf. Dan is het weer zo'n snelle draf en als ik dan aangaloppeer heb ik zo'n heel ingehouden galop