Emmaa_ schreef:Ja Mel ik ben er vandaag. Ik ben er sowieso voor Lau en Elja
, had ik aan ze beloofd
JE BENT SWEEET.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Emmaa_ schreef:Ja Mel ik ben er vandaag. Ik ben er sowieso voor Lau en Elja
, had ik aan ze beloofd

!
. Ik moet zo weer naar school

Elja schreef:Iriis_ schreef:ECHTTT?!![]()
![]()
![]()
![]()
VERTELLL!!
Nouu
Eerst gingen we naar de bak stappen
Meneer deed moeilijk bij dé hoek
achteruit lopen, trappelen enzoo
maar hij ging er uiteindelijk algsn want ik zette door, jeej
Eenmaal in de bak even een rondje inegstapt en toen de teugels op maat genomen.
In eerste instantie wilde hij helemaal niet met znhoofd naar beneden
Sjonge jonge zeg..
Als ie met halthouden zn hoofd naar beneden had, dan ontspande ik mijn hand en ging over naar stap.
Helaas, hij gooide zn hoofd weer omhoog
Één rondje door de bak duurde wel vijf minuten ofzo
Uiteindelijk ging het prima!
Twee rondje en voltes gestapt zonder dat hij zn hoofd naar beneden deed.
Naast nagevelijk lopen zakte hij ook *trots*
Toen zjin we overgegaan naar draf.
Dat was nog best lastig, want ik wilde niet aan de teugels gaan trekken.
Steeds deed ie zn hoofd weer omhoog
Slimmerd
Na een tijdje had hij het door en elke keer als hij zn hoofd omhoog gooide en ik hem liet halt houden, deed hij zn koppie al naar beneden.
Heeeeerlijk zo'n paard dat doet wat je wilt
Hij liep zoooo ontspannen.
Alleen was hij erg kijkerig
Er hoefde maar een eend omhoog te vliegen en hij gooide zn hoofd omhoog..
Of als er een man tegenover de bak aan de andere kant van het water, zijn deur opendeed was bandit alweer afgeleid
Wat een paard zeg.
Maaar ik ben dus heel blij met je tips Iris
Vrijdag mag Melanie het ook proberen
Fijn dan het zo goed ging!
Flevolander schreef:BOef zn Baasje is terug uit het hoge noorden !
Astor schreef:Ik ga maar afsluiten want ik wordt een beetje zenuwachtig en ga om 1 uur weg want heb half 2 mijn 2de examen, namelijk scheikunde... k*ut vak
Melanieetjuh schreef:Kirsten, kan ik jou (lange) zweep lenen?
Dan hoef ik die van mij niet mee te nemen op de fiets!
Eigenlijk moet ik iemand's springzweep zien te lenen! Maar veel ken ik daar niet, en die ik ken rijden in mijn les...
! Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Kirsten, kan ik jou (lange) zweep lenen?
Dan hoef ik die van mij niet mee te nemen op de fiets!
Eigenlijk moet ik iemand's springzweep zien te lenen! Maar veel ken ik daar niet, en die ik ken rijden in mijn les...
Heb wel nog een andere paar zwepen volgens mij. Kan je ook gebruiken?! Moeten we maar effe kijke!
Maar niet voor half 5 weggaan anders ben je waarsch nog alleen!

Kirsten_S schreef:Neeee op zich niet, alleen met wedstrijden wel.
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Neeee op zich niet, alleen met wedstrijden wel.
'Waarom?
! Je moet gewoon de goede lengte hebben. Hetzelfde als je een dressuurzweep van 100 tot 120 cm voor het dressuur moet hebben! Een lange zweep vind ik niet handig in ieder geval met springen. Kirsten_S schreef:Tjah! Je moet gewoon de goede lengte hebben. Hetzelfde als je een dressuurzweep van 100 tot 120 cm voor het dressuur moet hebben! Een lange zweep vind ik niet handig in ieder geval met springen.

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Tjah! Je moet gewoon de goede lengte hebben. Hetzelfde als je een dressuurzweep van 100 tot 120 cm voor het dressuur moet hebben! Een lange zweep vind ik niet handig in ieder geval met springen.
Het moét niet
Al helemaal niet met die onderlinge springwedstrijdjes bij ons..
Het is indd wat je zelf fijn vind. Maar met een lanege zweep kom je je parcours ook rond hoor!![]()
Mijn moeder springt juist altijd met lange zweep, vind ze fijner![]()
Iriis_ schreef:Mijn moeder springt juist altijd met lange zweep, vind ze fijner![]()
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:
Het moét niet
Al helemaal niet met die onderlinge springwedstrijdjes bij ons..
Het is indd wat je zelf fijn vind. Maar met een lanege zweep kom je je parcours ook rond hoor!![]()
Mijn moeder springt juist altijd met lange zweep, vind ze fijner![]()
Oke , het is wat je zelf lekker vindt. Fnrs en diploma enzo moet het wel. Onderlinge springwedstrijden moet eigenlijk wel, maar hij zegt er alleen niks van
haha). Heb alleen een vervoerspobleem na een ruzie hier gister!.... Maar uit protest ga ik dan wel gewoon met de fiets terug naar huis om half 12 's avonds
Schijt ik zelf ook bagger maar ja...
Liisette_ schreef:Liset heeft iets gevonden wat ze eignelijk niet wilde vinden, want nu kan ik niet meer goed leren!![]()
Op youtube.com heb ik een heleboel afleveringen gevonden van Summerland! Zo een leuke serie is dat!![]()
Maar ik ga nu echt leren.. DOEG!
Iriis_ schreef:SERIE'S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()