een meehuppelende manegeruiter die denkt dattie goed is omdat ie een ruiterpaspoort van de FNRS heeft en ook af en toe eens een wedstrijdje op 500% recreatieve basis start?
Je moet hem likijsjes voeren! Daar worden ze groot, sterk en snel van, kijk Dreamer, mijn droompaard, maar eens
Ik had vanmiddag nog een ander briljant idee maar die ben ik alweer vergeten. *doet me denken aan een uitspraak van Ruben Nicolai over Belgen: "Denkt u: Heee ik heb een idee! "rustig gaan zitten, het gaat vanzelf over""
Ja Het zat er op zich wel aan te komen, want ze doen het alweer een paar jaartjes maar toch Ik hoop wel dat er een hele geode vervanging komt die bijna net zo leuk is (op het gelijke niveau kan het niet komen!)
Ja zeker, ik heb dit seizoen meerdere malen met tranen in mijn ogen gezeten en als ik soms terugdenk dan lig ik soms weer helemaal dubbel. Nee volgens mij is de verkoop nog niet begonnen.. Boktmeetinkje ervan maken ?
F*ck, dan zijn ze vast al uitverkocht als ik er eens over na ga denken een kaart aan te schaffen
Dit staat trouwens op wikipedia: Op 4 april 2008 maakten de Lama's tijdens een fan-dag bekend aan het einde van het jaar te stoppen met het programma. Er is bekend gemaakt dat in het voorjaar van 2009 een nieuw programma is te zien met het viertal (Tijl, Ruben, Jeroen en Ruben). Dit programma is te zien op BNN.