Je kan het beste gewoon vragen waarom heb je dit en dat over me gezegd, dan schrikken ze vaak. Niet meteen boos worden want voor hetzelfde geld zit er wel iemand te stoken tussen jullie. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kan het beste gewoon vragen waarom heb je dit en dat over me gezegd, dan schrikken ze vaak. Niet meteen boos worden want voor hetzelfde geld zit er wel iemand te stoken tussen jullie. 
Jullie zitten toch niet meer in de kleuterklas? Pff 
Die brief wordt echt lang met al die hotels en de adressen ervan

Dus nu hebben ze een pakket van 9 velletjes. Een ervan is voor hunzelf, een andere voor familie ofzo en ik heb er 1 extra uitgeprint mochten ze Eef er ook een willen geven voor noodgevallen.

zit nu een half uurtje achter de Wii, yoga (niet meer chago) en joggen (meer moe, geen fut om chago te doen).
Jus_dOrange schreef:Suus heeft nieuwe antichago methode ontwikkeld...zit nu een half uurtje achter de Wii, yoga (niet meer chago) en joggen (meer moe, geen fut om chago te doen).
heb je hem gevonden? 

Ik heb d'r zelf weinig moeite mee, Stace houdt niet van regen enzo maar dit beetje gaat prima. 
oke, dan heb ik morgen flink wat te borstelen met een licht paard..

Aan de rechte lijnen werken is nog best heavy

lief he. 
ik ging na de les op de drafbaan lopen dus ik denk dan kom ik Beau vast wel tegen in de zandbak, je was kwijt en je paard was ook kwijt...
heb geloof nu een zwart paard haha.