Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

laterzzzz
Dat wisten we eigenlijk wel, maar toch fijn om het zeker te weten he. Dit weekend doen we wat we al deden, rustig aan, (lekker buiten spelen, en aan de hand stappen en masseren) en als ze maandag onder het zadel dan nog steeds niet goed loopt, ga ik Gooiland weer bellen, en dan gaan ze een uitgebreid kreupelheidsonderzoek doen.
Zirano schreef:Ellen daar gaan we saampjes even aan werken
groetjes Truste allemaal
hihi
Bella heeft haar deken trouwens al erg nat gemaakt gister, dus met de deken die ze nu op heeft mag ze niet te water! hahahaha Alhoewel ik deken 1 nu buiten heb hangen (laten hangen vannacht) en die is al aardig droog. Straks met de zon erop is ie zo helemaal droog weer

heb hij niet gezegt 
ShirleyA schreef:Had dan gevraagd waarom ze nog niet los mag Bren. Ik denk dat ze nog verder moet opknappen om weer wild te gaan doen. En paarden die los staan kan je niet controleren in hun beweging. Misschien is ze nog te slap om rare bewegingen te maken. Box rust voor 4 weken is wel heftig maar er zal zeker n rede voor zijn. Dat zou ik zelf ook willen snappen dus vraag t alsnog. Je wil natuurlijk weten waarom dat is, dat snap ik.
Wel fijn dat ze nu lekker bij jou is en niet meer daar. Geef haar een knuffel!
Oh ja komen jullie morg nog naar stal? (ivm met houtsnippers en voer)

Gefeliciteerd meiden!