Danielle gaat weg in Emmeloord en ik ga haar taken overnemen. En dan ga ik me meer richten op het organiseren en managen en wanneer dit goed loopt dat richt ik mij hier op en komt er wss iemand anders voor de lessen
K mag een paard meenemen dus die kan k mooi daar aant werk zetten en dan kan maarten me er mee helpen.
Siebje blijft in Hasselt staan, die wil k daar houden.. En blijf gewoon in hasselt wonen dus ga iedere dag gewoon heen en weer. Thuis kan m met Sieb de begeleiding krijgen die k wil hebben en in Emmeloord niet..
Kent er hier toevallig iemand een huurmoordenaar? Ik wil het CBR afschieten Moet vandaag afrijden om 2 uur, maar tot nu toe zijn er vandaag (en gister) in Leeuwarden nog geen examens gereden ivm het weer.. wat een onzin Het is gewoon alleen maar koud.. pff
Lessen moet je inderdaad zelf weten.. Toen k de 1e keer gezakt was heb k ook gewoon ff uur van te voren gelest en weer examen gedaan en in de tussenliggende periode niet gelest... beetje zonde van t geld..
!@#$%^&*( BALEN!!! Moet je weer zo lang wachten. Ik weet dat je zelf je lessen mag inplannen, maar soms hoor je dat ze het toch nog wel wekelijks willen bijhouden. Maar als jij denkt dat niet nodig te hebben, dan moet je het ook vooral niet doen;) Het ligt er misschien ook aan hoe lang die periode duurt. Wat zal jij balen zeg! Ik vind het grote onzin, alle wegen zijn mooi schoon. Ik kan me voorstellen dat veel mensen het nu niet uitmaakt of ze nu wel of niet moeten afrijden. Heb gisteren zelf nog gelest en overal was het helemaal schoon. Alleen de woonerven zijn nog een ijsbaan en dat heb ik gemerkt ook. We gingen zijwaarts een straat door hihi.
@ Lin: Is dat dat Assesment wat je eerst misschien niet mocht maken? En wat houdt dat andere nog in wat je moet doen?
Nee BS20 mocht ik sowieso doen. BS13 mocht eerst eigenlijk niet, maar nu toch wel. Moet ik nog ff een verslag van Martsje inleveren.. Ze willen echt bewijs dat zij het ook goed vond.. En dan is dat ook goed Dus mooi weer 2 dingen afgesloten
Ja ik snap er zelf ook niks van en baal verschrikkelijk! Instructrice kan ook morgen pas een nieuwe datum inplannen omdat ze bij het CBR zo traag zijn (je zou toch denken dat ze niks te doen hebben daar nu er de hele dag alweer geen examens zijn? ). Ik heb gisteren ook gewoon gereden, niks aan de hand! Maarja.. CBR vind blijkbaar van wel en daar kun je dan helaas niks aan doen Hoop iig dat ik vrij snel weer op kan!!