Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn geschiedenis werkboek was nagenoeg leeg vorig jaar.. en toch stond ik een voldoende. Als je nu vast leert scheelt dat dinsdag in ieder geval veel tijd! En ik zou vooral duidelijk aan je docent laten merken dat je heus wel wat beters te doen hebt dan hele middagen leren omdat ZIJN/HAAR planning niet goed is!

Voor schooltijd nog even op bokt.

Woehoe! Net heb ik even zo'n mock exam geprint, dat moet ik maken voor de "resit review session" morgen (waar de docent gaat uitleggen wat je had moeten antwoorden en waar je meestal ook wel te horen krijgt wat voor (soort) vragen je krijgt of wat voor antwoorden je moet weten, erg nuttig altijd) en de mock ziet er niet zo heel moeilijk uit... mAnDyXX schreef:Ik ben hellemaal niet goed in Nederlands
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Ik ben hellemaal niet goed in Nederlands
ik ook niet
Ik vind NSK niet heel lastig! Alleen al die letters h20 en koolstofdioxide enzo.... hestejente schreef:Want dan had je allang tegen Mandy gezegd dat je helemaal als helemaal schrijft![]()
![]()
want dat was me natuurlijk noooooit opgevallen.. maar ik vind dat zolang je kunt lezen wat diegene bedoelt je er niet moeilijk over moet doen hoe je het schrijft
Scheikunde en natuurkunde en vooral wiskunde zijn dingen waar ik liever niet aan word herinnerd. Vreselijk allemaal.

Karin_88 schreef:ja is echt poedersuiker.
Mijn opdrachten zijn wel goedgekeurd. ben zo goed als geslaagd. maar voel de vreugde helemaal niet

)mAnDyXX schreef:hebbben jullie het al gehoord van de zadeldief? Er zijn heel veel zadels gestolen nu ook al op manege de treekhoeven alles!
).. de tijd gaat echt snel!!
) 
hestejente schreef:t Zou dacht ik de komende dagen ietsjes minder gaan regenen. Heb je geen rainlegs Donna? Dan kun je toch gewoon rijden?
Dat is natuurlijk ook niet fijn maar dat is het probleem niet. We hebben op stal een prima bak, maar na een paar dagen flinke regen erop onstaan er toch wat plassen. En het kan dus zijn dat hij woensdag té nat is om in te rijden...