wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:55

ja, ik baal er echt verschrikkelijk van Scheve mond

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:43

Ik ben hellemaal niet goed in Nederlands

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 07:57

@Shetjje__x; Als je begrippen moet leren, kun je die toch nu vast leren en dan hoef je ze dinsdag middag alleen nog maar in de juiste context te plaatsen.. je kan een paragraaf wel leren zonder dat je 'm gemaakt hebt hoor Knipoog Mijn geschiedenis werkboek was nagenoeg leeg vorig jaar.. en toch stond ik een voldoende. Als je nu vast leert scheelt dat dinsdag in ieder geval veel tijd! En ik zou vooral duidelijk aan je docent laten merken dat je heus wel wat beters te doen hebt dan hele middagen leren omdat ZIJN/HAAR planning niet goed is! Bloos

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 08:38

Zoo Donna raakt ook al verslaafd! Haha! Voor schooltijd nog even op bokt. Vork
Ik hoef pas om kwart voor 12 op school te zijn voor me toets. Lachen

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 08:43

Hee Roos! Haha!
Ik wordt gillend gek hieroo! Zometeen naar school inderdaad; heb je dat weer weleens gezien buiten! Ik baal dus echt als een stekker! Kan m'n les woensdag wééér niet doorgaaan! Grrrr... Boos!
Maar; ik ga m'n regenbroek opzoeken en aandoen, en gaan met die banaan! Verdrietig
Bokt is inderdaad heel erg verslavend Bloos

p.s Ik kan die leraren wel villen! Al die toetsen... Verdrietig

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:16

Tis nu droog! Haha!
Maar wie zegt dat het woensdag ook van dit weer is? Moet je even op de weersvoorspellingen kijken..
Succes op school!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:33

t Zou dacht ik de komende dagen ietsjes minder gaan regenen. Heb je geen rainlegs Donna? Dan kun je toch gewoon rijden?

Krijg ik net te horen dat ik voor de herkansing vrijdag de stof van het HELE semester moet leren en niet alleen die van het tentamen wat ik niet heb gehaald. Stel je voor, dat betekent dat ik het misschien toch nog ga halen! Want het eerste blok was een stuk makkelijker Haha! Woehoe! Net heb ik even zo'n mock exam geprint, dat moet ik maken voor de "resit review session" morgen (waar de docent gaat uitleggen wat je had moeten antwoorden en waar je meestal ook wel te horen krijgt wat voor (soort) vragen je krijgt of wat voor antwoorden je moet weten, erg nuttig altijd) en de mock ziet er niet zo heel moeilijk uit...

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:03

mAnDyXX schreef:

ik ook niet Clown

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:16

_Anneke_ schreef:
mAnDyXX schreef:

ik ook niet Clown

Want dan had je allang tegen Mandy gezegd dat je helemaal als helemaal schrijft Knipoog Clown Vork

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:25

Hoii!!
Ik heb niet alles gelezen wat jullie allemaal over school praten!!
Ohja: Nog ff over dat muziek: Ik heb ook altijd REP van muziek gehad want wij hebben met muziek ook gewoon theorie hoor!!Met begrippen en nooten lezen!
Ik heb eigenlijk geen beste vak Knipoog Ik vind NSK niet heel lastig! Alleen al die letters h20 en koolstofdioxide enzo....

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:27

hestejente schreef:
Want dan had je allang tegen Mandy gezegd dat je helemaal als helemaal schrijft Knipoog Clown Vork

idd Clown want dat was me natuurlijk noooooit opgevallen.. maar ik vind dat zolang je kunt lezen wat diegene bedoelt je er niet moeilijk over moet doen hoe je het schrijft Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:34

@ Anneke: als ik er niet uitkom wat mensen bedoelen zal ik het vragen, goed? Al zal het in dat geval denk ik eerder aan mijn verstandelijke en'of associatieve vermogens liggen Vork Clown

@ Suus: het enige van scheikunde wat ik eraan begreep waren juist die lettertjes. Tot het over verschillende soorten brandstof en ethanol ging, daar ben ik afgehaakt Clown Scheikunde en natuurkunde en vooral wiskunde zijn dingen waar ik liever niet aan word herinnerd. Vreselijk allemaal.

Grrrrr, ben eigenlijk die herkansing aan het leren, gaan m'n buren lopen boren in het gebouw!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:03

haha Succes!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:10

nauw vandaag hebben we twee konijnen gekocht de ene is echt super snel en kruipt overal onder vervelend ding. En die andere is heel rustig !!!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:12

Wat stront voor je Karin! Lijkt me echt erg als ik al mn bestanden kwijt ben zeg!

Mijn beste vakken zijn Nederlands en letterkunde. Ik sta dr allebei een 8.0 voor. Me slechtste vak geschiedenis, ik sta een 6.0. Maarja, ik heb net een geschiedenis toets verne*kt, maar die ga ik herkansen, aangezien ik nog geen onvoldoendes heb gehaald dit jaar en er nog genoeg over heb, hihi.

Iemand nog iets anders gedaan, behalve het o-zo-saaie school?

Ik kom net thuis, ga vanaaf denk ik even socializen met mn vriend of anders naar Kelly, want die is al een week aardig ziek.. Scheve mond

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:46

ja is echt poedersuiker.
Mijn opdrachten zijn wel goedgekeurd. ben zo goed als geslaagd. maar voel de vreugde helemaal niet Nagelbijten / Gniffelen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:48

hebbben jullie het al gehoord van de zadeldief? Er zijn heel veel zadels gestolen nu ook al op manege de treekhoeven alles!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:48

Karin_88 schreef:
ja is echt poedersuiker.
Mijn opdrachten zijn wel goedgekeurd. ben zo goed als geslaagd. maar voel de vreugde helemaal niet Nagelbijten / Gniffelen

Gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:49

schoolm, gs maken en ervoor leren.. moet zo ook nog ff wiskunde leren en voordat ik geschiedenis 20 begrippen+2 paragraven ken is het inmiddels al wel ergens in de avond! Boos!
heb vorige+deze week helemaal niet afgesproken.. alleen maar zaterdag+zondag....
die periodes voor rapport zijn echt altijd druk!! (dit is pas me 2e maarja Tong uitsteken)

mAnDyXX schreef:
hebbben jullie het al gehoord van de zadeldief? Er zijn heel veel zadels gestolen nu ook al op manege de treekhoeven alles!

wat? :-O dus ze zijn hier in de buurt?
ook op onze manege??

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:53

weet niet ze hebben al heel veel zadels gestolen ook die van de buren van ons!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:18

wojooh.. ik ging net kijken voor die Penny's van Roosmarijn, of ik die al had..
ging ik mijn eerste PENNY opzoeken en dat is die van nummer 5-2003.. en heb ze vanaf toen elke keer gekocht (enkeling niet dan Tong uitsteken).. de tijd gaat echt snel!! Clown
(die foto van PENNY 5-2003 op de voorkant is trouwens echt schattig Bloos Tong uitsteken)

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:20

hestejente schreef:
t Zou dacht ik de komende dagen ietsjes minder gaan regenen. Heb je geen rainlegs Donna? Dan kun je toch gewoon rijden?

Het gaat niet om het nat worden hoor! Clown Dat is natuurlijk ook niet fijn maar dat is het probleem niet. We hebben op stal een prima bak, maar na een paar dagen flinke regen erop onstaan er toch wat plassen. En het kan dus zijn dat hij woensdag té nat is om in te rijden...

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:20

Hee, wat goed Karin! Haha!

Hoezo voel je de vreugde niet dan? Ik zou echt zo blij zijn als ik jou was?

Mmm, van die zadeldiefstallen was ik nog niet op de hoogte. Wat vervelend. Gelukkig gaat de zadelkamer op slot als er niemand op stal is. Ik denk alleen wel dat het handig is als Annet hiervan op de hoogte is en dat we met z'n allen nog meer op gaan letten of er geen verdachte mensen op het terrein komen. Het zou toch wel heel erg zijn als alle zadels ineens weg zijn!!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:21

Moeten ze dus wel goed opletten op de manege of ze vreemde mensen zien lopen! Dat is wel stom want Annet enzo kennen ze natuurlijk nog lang niet allemaal!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:21

Nou tessa als je er een paar wilt hebben, geef je maar een gil, ik moet er echt vanaf!
Laatst bijgewerkt door _Roosmarijn_ op 21-01-08 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt