manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 21:59

hahaha we stuiteren allemaal meteen met je mee Bianz Knipoog haha

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 22:16

whaaa bianz, geweldig!!! Haha! Go jij! Go jij! Party!! Hyper! eindelijk je paardje in de buurt!!! *stuitert gezellig met iedereen mee*

Arme bloem Ach gut
Ik weet zeker dat de tuin binnenkort toch weer onweerstaanbaar is voor dr! Gaat Vlinder nog wel naar buiten?
Een voordeel: ze kunnen niet met vogels e.d. thuiskomen. Mojo heeft in 1 week de volgende vangsten in de voortuin gelegd:
- 3 merels
- dikke vette, vadsige rat, brrrr
- muisje
Echt niet normaal. En dan is hij nog maar in zn eentje Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 22:22

Wiehieeeej! Supergaaf Bianca! Wauw, eindelijk! Ben echt super blij voor je, vind jullie zo'n leuk team!

Ik heb vanavond echt heerlijk op Sharon gereden, nog niet te lang (half uurtje)... ze was echt heel fanatiek en fijn te rijden, nog niet zo fijn als eerst, maar dat komt wel weer!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 10:04

Bloem durft vandaag weer naar buiten Haha!
Whaha, en die Mojo neemt wel veel kado's voor je mee. Hij zou een goede voor de stal zijn...die katten daar doen niet zoveel!
Fijn dat je weer kan rijden Bar, vond je 4 weken stilstaan toch teveel?
Succes met spullen zoeken Bianz Knipoog

En ik ben dan eindelijk van mn rot-mobiel af Clown (ga ik mensen niet meer per ongeluk bellen)
Dit is m, best hip he!
http://www.fonebiz.co.uk/wp-content/upl ... smusic.jpg

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 11:24

Stoere mobiel Thirz! ben je helemaal coooooooool Cool haha Ben je der al aan gewend? Hoop extra functies?

En fijn dat Bloem ook weer naar buiten durft. Het mooie weer is toch íets te verleidelijk Knipoog
OW leuk die kado's Kim.. Blij dat honden zelden kado's meenemen Tong uitsteken

Lekker kunnen slapen Bianz? Niet je bed uit gestuiterd? Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:27

Bedankt dat jullie allemaal meestuiteren en ook blij voor me zijn: we doen begin juni een Orson-stal-warming-party hihi!
Haha nou Anne, niet echt lekker geslapen idd, was nog veel te hyper en aan het nadenken Haha! Kan het gewoon nog steeds niet geloven dat het nu al zo snel is!
Je mobiel is supercool Thirz, echt een mooi model! Haha en die Bloem: het is even je trauma's overwinnen, maar het mooie weer wint dan toch echt Knipoog
Getsie Kim, ben heel blij dat Gijs geen jager is als ik dat zo hoor... brrr!
O ja, als jullie ergens een Bucas regendeken maat 215 2e hands of nieuw voordelig tegenkomen ( je weet maar nooit), hou ik me aanbevolen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 18:42

haha JAAA! Haha! met slingers en taart voor ons en voor de paarden Pling hahaha
Ja is ineens heel snel gegaan volgens mij hè. Ineens besloten van t weekend? Maar wel super tof! En ik vind t niet gek hoor dat je niet kon slapen Tong uitsteken Zou ik dan ook écht niet kunnen!

Zal voor je opletten Bianz. Ik gok alleen dat de kans erg klein is dat ík die tegen kom Tong uitsteken maar wie weet, wie weet Clown

Hyper! En ik heb een 8 voor mn portfolio van mn minor Hyper!

en Marieke en ik zagen zaterdag Nigel in Schutters Huilen van het lachen Wij helemaal blij natuurlijk, dat snap je Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:31

Hey Bianz ik had je al live (via telefoon) gesproken, maar vind het echt super dat je nu ook eindelijk je eigen reuze paard hebt....Zie alleen op tegen de dag dat ik m van je MOET testen hahaha..... nee komt vast helemaal goed..ik zal met je meekijken voor spullen, nu gaat alles ineens wel heeeeel snel zeg...

Vandaag lekker met Anne Nous en Jade gezelschap gehouden in de wei, Jade doet wel een klein beetje krengig, maar Nous loopt gewoon weg, en dan is het gras toch interessanter dan lelijk doen naar een ander paard (gelukkig) Het gaat met rijden ook nog steeds heel goed, Bianz, moet me eigenlijk schamen, heb al een week niet gelongeerd, maar t gaat zo goed met rijden zonder longeren...Zal het donderdag weer eens doen voor ik les heb, of juist niet Nel? Dan vrijdag maar weer...

Thirz ik vind je mobiel echt cool, nu nog ff goed uitvinden hoe hij werkt hahaha....

Cis, hoest in peru, heb je nou je date al gehad?

Kims, ben jij donderdagavond nog op stal zodat we ze samen ff in de wei kunnen doen of niet???

Anne gefeliciteerd met je goeie cijfer....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:48

Thirz, gaaf mobieltje hoor! Maar dat had ik al gezegd op msn haha. Hopelijk gaat deze wat langer mee en bevalt ie beter dan de vorige!

Anne, super van de cijfer! Zeker van een minor. Staat leuk op je CV haha.

Bianz, ik ben van de partij hoor bij de Orson-warming party haha. Heb je Lenie al gesproken? is er plek?

Mariek, ik heb je ook al op msn gesproken, maar ik zie je donderdag om 6 uur wel Lachen Kunnen we de knolletjes eens laten eten.

Nick en ik zijn lekker bezig met klussen. Van het weekend hebben we de tuin gedaan, we zijn al een stuk verder gekomen. We moeten nu alleen nog de helft van het paadje leggen, grond afvoeren en graszoden neerleggen. En dan is eindelijk de tuin klaar! Van bush-bush tot lekker tuintje haha. Ik zal tegen die tijd wel foto's van 'toen en nu' plaatsen. Kunnen jullie het verschil zien Knipoog
Ik heb ook net de verwarmingsbuizen in de babykamer wit geverfd. Ik heb gelijk mijn voorhoofd, haar en handen ook gedaan Vork Ik dacht; is weer eens wat anders haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 08:38

Hoi hoi,

Stoer telefoontje thirz!

Leuk hoor bianz dat het nou eindelijk voor elkaar is!

He Mariekje, je kan Jade best longeren, als je zeker weet dat ze daarna nog genoeg energie over heeft voor de les, want we moeten maar weer eens een stapje verder met jade als het rijden weer al zo goed gaat!
Kijk maar. Knipoog

Nou vanmiddag heb ik les, dus nog even hard oefenen voor zaterdag, vrijdag ook waarschijnlijk nog les, dus we werken hard voor een goede proef! Pling
Baal een beetje, want mn leren rijlaarzen zijn kapot en nu nog effe nieuwe kopen is me iets te veel geld, dus moet maar met mn rubbere rijlaarzen rijden... Verdrietig
Ook moet ik nog even achter een cap aan want die heb ik ook niet.
Echt erg!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 09:19

Heb nog wat foto's gemaakt van Daniël, dan kunnen jullie zien hoe groot ie al weer wordt Haha! trots!!!

Afbeelding
Hoi mama, wat heb je daar voor mooi's.....

Afbeelding
Effe mn buik aan iedereen showen...

Afbeelding
Bolle buik Tong uitsteken

Afbeelding
Lekker flokken op mn trui.

Afbeelding
Waggel, waggel...

Afbeelding
Ik ben heeeel groot!

Afbeelding

Dat was het weer,
wat wordt ie toch groot.
En over een possje hebben we overal babyfoto's op bokt, toch Kims Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 11:47

Geweldige foto's nel! Welke maat heb je van rijlaarzen? Anders kun je misschien mijn leren laarzen lenen?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:28

Ahh nel, leuke foto's hoor Lachen Hij is inderdaad al groot geworden! Als je het dan vergelijkt met de fotootjes in je profiel is hij onherkenbaar haha! Knipoog

Ik moet nog heel ff thirz dr mailtje/smsje afwachten, maar ik denk dat de baby-warmingparty op zaterdag 10 mei gehouden wordt Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:24

Nel je kan ook mijn laarzen lenen, moet je ze alleen wel ff poetsen...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 15:45

Daniël is zeker groot geworden! Hihi, en dat vindt hij op de ena laatste zelf duidelijk ook Tong uitsteken *kijkt ze nog eens allemaal na* Oh, en die blik op die eerste foto Vork Lekker mannetje hoor Nel! Met een behoorlijk eigen willetje volgens mij Clown Gaat alles ook goed met hem nu?
Komt vast goed zaterdag Lachen Wilco al geregeld als fotograaf?

*hoort getik.. kijkt buiten.. Regen? Verward

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:30

Hoi hoi,

Bar, Mariekje, bedankt voor het aanbod van laarzen, zou ze graag lenen, maar ik denk en weet dat jullie kleinere voetjes dan mij hebben.
Ik heb maat 40 of 41 nodig....

Ja het regent, jammer hoor, toen ik vanmiddag ging lessen begon het net te regenen.
Maar, de les ging super, Voice heeft vast spierpijn morgen want we zijn hard getraint!

Met Daniël gaat het eigenlijk nu super!
Hij is niet zomaar meer ziek en heeft nou volgens mij een beetje zn weerstand te pakken.
Wel verkouden en zo maar das niet het ergste!

Wilco is zaterdag fotograaf, heb alleen nog geen lezer, dus moet even kijken of ik daar iemand te pakken krijg...?!?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:27

Hoi!
Fijn dat je les zo goed ging Nel: ik duim voor je zaterdag! Mijn laarzen zouden qua voetmaat beter in de buurt komen, maar de kuitmaat is je vast te groot Lachen Daniël staat echt weer goed op de foto: wat een leuk mannetje is het toch!
Kims, ik had nog niet gereageerd op je mailtje, maar ik hoorde al dat er wat problemen waren voor een datum. Zoals het er nu uitziet kan ik de meeste zaterdagen wel, dus ik pas me aan. Er is plek op stal: ze hadden rekening gehouden ermee! Orson komt in de stal van Flint, dus lekker in de grote stal. Geen eigen poetsplekje, maar goed, je kunt niet alles hebben.
Haha Marieke, ik ga je niet dwingen om er op te gaan hoor Knipoog Ga hem eerst lekker zelf testen als hij er is, dan kun je ff zien of je er op wilt haha! Dekens zoeken is even niet meer nodig: ik kan ws. veel overnemen van Petra (die heeft alles van Boris nog liggen), ze heeft o.a. ook nog 2 regendekens maat 215 die al gewassen zijn, dus da's een mooie start!
Ben nu wel heel hard op zoek naar een zadel: als jullie nog tips hebben, ik zoek een ruime 18 inch, teruggesneden kamer voor een hoge schoft en een medium boom. Wie weet horen jullie toevallig iets?
Ga nu lekker slapen! Doeidoei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 12:51

Anne; top je 8 voor je portfolio, super Lachen Ga je vast lekker je vakantie in!
En kom maar op met je tuinfoto's Kims, ben er benieuwd! Volgens mij is er veel veranderd. En heel belangrijk; moest eerst de 10e werken, maar nu niet meer (Thirz = blij Go jij! Go jij! ), dus je feestje op de 10e moet dan ook kunnen misschien?
Nous en Jade zijn al goed aan elkaar gewend op de wei he Marieke...nu de rest nog Knipoog
Foto's van Daniel zijn echt leuk!! Pling Hij is in ieder geval niet te preuts om zn buik te laten zien Clown
Komt vast helemaal goed zaterdag met wedstrijd! Is het binnen? Ze geven wel mooi weer af. Succes in ieder geval!
Kijk overal rond naar zadels, maar heb er nog geen gevonden Bianz. Kijken of die van Yvon wat is!
Bar: alvast n fijne vakantie!

Vanmorgen teamoverleg gehad, nu ff snel katten naar binnen laten (fijn dat ik dichtbij woon Ja ) en wat eten en dan weer terug voor mn slaapdienst Dromen Dit weekend lekker vrij!!

Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:07

Fijn dat je de 10e kan Thirz!
Is iedereen het ermee eens dat het zaterdag de 10e wordt? Vanaf een uur of half 8 / 8 uur bij mij thuis Lachen

@ Nel; mijn laarzen zijn ook maat 40/41... Alleen is de kuit voor mij ook al iets te wijd, dus ik denk dat jij er ook in gaat zwemmen. Maar je mag ze altijd passen hoor. Top dat je les goed ging! Geeft vast vertrouwen voor zaterdag!

@ Bianz: leuk, al die voorbereidingen! Ik hou mn oren/ogen open voor een zadel (op t prikbord van zeelandnet stond niet veel soeps).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 13:21

Handig dat je die dekens iig van Boris over kan nemen! Ja Scheelt weer een zoektocht. Zal ook mn ogen openhouden voor zo'n zadel. Stél dat ik die tegen kom Huilen van het lachen Je weet t nie Clown

Lekker Thirz! ook de 10e vrij Haha! En jahoor de 10e kan ik volgens mij nog steeds! Phoe.. bij jou thuis helemaal Kim.. Weet niet of ik dat redt hoor? Vork haha. Gezellie heb er al zin in!

Lopen de poezen weer zonder twijfel de tuin in Thirz?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:38

Kims, de 10e is helemaal goed! Ik ben ook van de partij!
Anne, had helemaal vergeten op je 8 te reageren, maar natuurlijk super!
Fijn hoor Thirz, dat je nu de 10e ook vrij bent! Vandaag werken, maar morgen weer lekker vrij als je uit de slaap komt en van het weekend ook, dus een goed vooruitzicht. Bij ons is het ook superdruk; maak ook lange dagen. Maar volgende week een paar dagen vrij!
Heb een zadel gevonden wat ik volgende week donderdag ga passen: 'even' op en neer naar de Achterhoek op één dagje! Het zadel moet ik ophalen bij een Ruitersportzaak in Werkendam. Het is nog een supermooie Ainsley, met verstelbare boom. Dat zou theoretisch gezien moeten passen, nu hopen dat ik er ook lekker op zit! Het is een grote gok en een lange rit, maar het proberen waard! Zou wel meerdere zadels mee willen nemen om te passen, maar het probleem is dat je zo ook allemaal eerst van tevoren moet betalen en ik heb toch niet echt een paar duizend euro over Lachen Als jullie nog steeds mee willen zoeken voor me; want op één paard wedden... hahaha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:28

'even' naar de achterhoek haha! Nouja, als daar een geschikt zadel is, waarom niet? Je hebt een autootje dusja! Zie je ook nog eens de andere kant van Nederland Vork

Ik zit nu op school. Zwaar zinloos, moest alleen een papier ophalen, grmbl. Daar reis ik dan tig uur voor!!! Maar moest hem halen, anders zou ik niet op stage mogen. Ik heb mezelf maar even achter een computer geplant aangezien ik geen zin heb om weer de trein in te duiken (ben net 5 min op plaats bestemming).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:35

Scheve mond Echt belachelijk gewoon Kim.. Konden ze écht niet opsturen natuurlijk Mailen ook echt niet...
Ging t met de treinen wel goed? Of viel dat ook nog enorm tegen? Suc6 alvast met de terug reis! Bedenk wel dat het vrijdag is hè. Hoe later je t maakt, des te drukker t wordt met al die studenten die naar huis gaan. (Gok zo voor de vakantie best wat drukte)

Das nie naast de deur Bianz! Maar inderdaad: als je daar je ideale zadel kunt vinden, waarom niet!

Ene project weer een hoop voor gedaan vandaag, dus nu richten we ons op t volgende project. Blij dat t volgende week écht vakantie is Vork
Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:03

Zo ik kom even nog afscheid nemen, kga namelijk vanaf morgen t/m 4 mei op vakantie!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:50

Nou Bar, hele fijne vakantie dan! Lekker genieten en weer helemaal uitgerust terugkomen Haha!

En Kims, ben jij al weer veilig thuis aangekomen? Altijd fijn die scholen die zoveel medewerking verlenen.

Bianz ik hoop dat het zadel iets is, hier in Peru heb ik nog geen geschikte zadels gezien Clown