Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:22

Jetta schreef:
Ben je al op je werk? Ik ga ook zo, maar wel met de tram en de trein.....er ligt een mooi pak sneeuw! Werk ze, allemaal!

Ja ik moet om 7 uur beginnen. Dat betekent om 04:45 uur eruit, om 5:15 uur met de honden buiten wandelen en dan normaal gesproken zit ik dan tussen half zes en kwart voor zes op fiets naar Den Haag. Niet vandaag dus....

Kwam Joyce om 5:15 uur nog tegen toen ik met de honden buiten liep. Die was ook superrrrr vroeg.

verania

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:24

hai,

Let op leg geen muts op de grond hihi.

Ik had gisteren les en ik had mijn muts op en dacht ik gooi hem aan de kant want het zat in de weg.

ik na de les verna afgezadeld spullen opgeruimd nog effe gekletst en op weg naar huis.
monica komt met mijn muts aanlopen (die had ik laten liggen)
ik zet hem op en op naar de auto.
Wij instappen en allebei naar elkaar kijkend van zo dan wat een lucht, is net kattezeik hahaha.
ik aan mezelf ruiken en denken van stinkt mijn zweet zo erg.
en nee dat was het niet dat ruikt niet zo.
monica ook met haar neus mijn kant op richting mijn hoofd en ja hoor die was ondergezeken bah vies en dat zat op mijn hoofd.
we hebben vreselijk in een deuk gelegen en met raam open naar huis haha.

Dus leg geen muts op de grond en voor je hem aandoet eerst effe chekken op hij niet stinkt hihi.

gr shir

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 14:27

Hihi die Shir joh Ben blij dat ik aankomende week geen les van je heb... kan die lucht eruit waaien

Ik ben inmiddels al weer een paar uurtjes aan het werk. Na 2 dagen vrij had ik al 65 mailtjes en mijn hele bureau vol post!!! Ben toch wel blij dat ik vandaag ben gegaan! Maandag nog vrij, maar dinsdag toch maar weer aan het werk ach is toch maar een half dagje

Nou snel weer verder, ff de chaos proberen te herstellen

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:01

Binar schreef:
Hihi die Shir joh Ben blij dat ik aankomende week geen les van je heb... kan die lucht eruit waaien

Ik ben inmiddels al weer een paar uurtjes aan het werk. Na 2 dagen vrij had ik al 65 mailtjes en mijn hele bureau vol post!!! Ben toch wel blij dat ik vandaag ben gegaan! Maandag nog vrij, maar dinsdag toch maar weer aan het werk ach is toch maar een half dagje

Nou snel weer verder, ff de chaos proberen te herstellen

ik was niet met lesauto gelukkig dus dat scheelt wel.
en toch nog aan het werk gegaan ja de sneeuw is al aardig weggetrokken gelukkig.

nou werk ze nog verder en tot op stal
gr

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:25

Wat een sneeuw zeg, na mijn nachtdienst met een collega meegereden naar huis, ligt er hier een Delft een flink pak sneeuw! Was een erg plaatselijke sneeuwbui zeg!!
Ben nu lekker vrij tot en met maandag, ga zo naar stal maar zit nog wakker te worden!! hihi!!
Tot straks allemaal!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:20

Is er nog iemand die binnenkort gebitscontrole moet? (het paard dan he ). Evita moet volgensmij weer rond april/mei om haar kiezen bij te veilen. Ik wil graag die man van http://www.happyhorse.nl/ eens langs laten komen voor Evita.

(hoe is het met Biz, Nous?)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:00

Ireentjuh schreef:
Is er nog iemand die binnenkort gebitscontrole moet? (het paard dan he ). Evita moet volgensmij weer rond april/mei om haar kiezen bij te veilen. Ik wil graag die man van http://www.happyhorse.nl/ eens langs laten komen voor Evita.

(hoe is het met Biz, Nous?)

Ja het was wel een lekker dagje vandaag
Vanochtend met de buitenrit zijn Biz en ik samen gevallen/uitgegleden toen we het ruiterpad bij Schiedam op wilden. Gelukkig hadden we verder niets, behalve dan dat wij allebei lekker onder de modder zaten. De klodders zaten zelfs op de singelstoten en onder de zweetbladen!!
Op de terugweg zaten we in het onweer en de hagel- en sneewbui, gelukig heeft Biz daar niets van en Caram was ook braaf

Vanmiddag met losgooien heeft Biz dus vastgelegen en heeft een aantal lelijke plekken op zijn achterbenen.. ging echt zo snel..ik loop weg om Ko te halen en ik kom terug met Ko en Biz stond daar al kreupel op 3 benen.. gelukkig stond hij na een tijdje weer op 4 beentjes maar was toch wel schrikken. Ik heb meteen Julia gebeld en die is dus langsgeweest.. Het zijn alleen wat schaafplekken dus dat valt gelukkig allemaal wel mee Hij moet wel een paar dagen aan de antibiotica en hij zal morgen flink stijf zijn.
Ik begin nu zelf ook wel stijver te worden, dus Biz zal morgen zeker ook stijf zijn van de glijpartij

Moet wel blijven stappen met hem, dus Eef gaan we maandag nog lekker naar buiten toe???

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:44

Tjee Anous wat een pech zeg!!! Hij wilde zeker ook net op een droog plekje rollen net zoals Robje gisteren!! Niet echt biz zijn dag vandaag geloof ik!!!
Nou, dan moeten we maar samen gaan revalideren!!!!
Jij niets over gehouden van de uitglijdpartij??

Met Rob zijn beentje lijkt het allemaal mee te vallen, liep alleen iets stijf nog vandaag, heb even gestapt wondje verzorgd en toen net op tijd op stal gezet voordat er opeens een flinke hagel/sneeuwbui naar beneden kwam na een ontzettende hard onweersklap!!! Ik schrok me rot toen die insloeg!!!

Arme champ en mos, die waren ook niet blij! Hoop dat het de wond van ranger ook meeviel!!! Heb het nu echt gehad met dit weer waar blijft de lente!!!!!

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:46

was de bliksem op stal ingeslagen dan ??

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:45

dendulder schreef:
was de bliksem op stal ingeslagen dan ??

Net voor de bak bij stal sloeg hij in op het beton, en direct daarna een grote knal en een tweede knal. Ik schrok me rot, liep net buiten bij de kantine

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:33

Jeuhj, das schrikken!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:05

hai hai,

Nou dat zal zeker schrikken geweest zijn.

vanavond weer les. heb er wel zin in kijken hoe het wijken vanavond gaat hihi.
verna doet het wel goed he eerdaags ook maar effe starten dus gaby en nous let maar op ik rij jullie er zo uit hihi (grapje)

gr en tot vanavond

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:44

Wel vervelend dat weer zeg!! Is niet goed voor mijn training

Ik heb het inderdaad gehoord van de bliksem, Champ durft niet meer alleen in de losgooibak,... de champ Het was ongeveer 2 meter naast het ingeslagen heb ik begrepen...

Gelukkig heb ik er niemand gewond geraakt! Want als die paarden eenmaal over de rooie zijn weet je niet wat ze gaan doen

Ik hoop dat het snel weer opknapt zodat er weer een beetje gereden kan worden.. dit schiet niet op Misschien moeten we volgend jaar ook maar met houtsnippers gaan werken... een vriendin van mij staat op een stal waar ze houtsnippers hebben in de winter en ze kunnen altijd rijden.... ideaal dan he

Groetjes en tot vanavond

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:51

Ben vanochtend op stal geweest, was erg glad!! Vollaers is geweest voor Champ en Kola.... Kola heeft prikken gehad die haar eventueel helpen kunnen bij haar zomerexceem en zalfje gehad voor haar ogen, deze zijn een beetje ontstoken (arme Kola. )

Over 2 weken moet ze nog een keer geprikt worden en dan, als het werkt, elk jaar 1 keer net zoals een enting. Ik hoop dat het helpt

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 23:39

Het was inderdaad hier en daar glad vanmorgen, voor de rest was het een prachtige dag.

Geen wind, hagel of sneeuw buien.

Vanavond na het voeren even lekker met Ranger gereden, gestapt, een draf en zelfs galop. PRACHTIG.

OJA, er hangt in de kantine een mededeling over 25 maart.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 00:05

John je hebt een PB!!!!!!!!!!!!!!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 00:20

JoYcE1982 schreef:
John je hebt een PB!!!!!!!!!!!!!!

Inmiddels gelezen, het hangt in de kantine Joyce

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 09:39

Heeft er nog iemand Onno nodig??

Er komt binnenkort ook wat info te hangen over een clinic/workshop die ik op stal wil laten doen. Clinic is van de zomer pas maar ik wil wel graag weten of er animo voor is Je kunt meedoen met paard (beperkt aantal) en uiteraard ook zonder paard

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:23

Nav de rhino berichten heb ik net Meursing gebeld. Zij raadde wel aan om te enten. MAAR dan moet wel iedereen enten anders heeft het geen zin, ook moet de enting na 6 weken herhaald worden, ivm basis enting

De kosten voor de enting zijn normaal rond de € 45, maar als we de hele stal doen dan wordt het ca € 25 per paard!!
Zijn er mensen die interesse hebben in de enting? als merendeel voor is dan moeten we missch toch maar de hele stal laten enten??

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:32

Heerst er dan Rhino? Moet ik nog extra kleren wassen ofzo omdat ik ook op een andere stal kom?

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:38

Marieke_ schreef:
Heerst er dan Rhino? Moet ik nog extra kleren wassen ofzo omdat ik ook op een andere stal kom?

Meursing had nog geen officieele berichten ontvangen maar het schijnt wel in de buurt te zijn. (kim/mos had het gisteren over Wassenaar)

Het is denk ik idd beter dat je tijdelijk andere kleding/schoenen draagt als je bij Joaul (ships hoe schrijf je dat ) vandaan komt

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:41

Ok is goed. Het is Joual Goede letters verkeerde volgorde.

Hmm jammer geen thermolaarsjes aan bij Evita

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:07

Zo net de wedstrijd van a.s. zondag gecanceld.. Gaby en ik willen geen risico lopen!!
Ik hoop dat we in april weer gewoon kunnen gaan starten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:08

Hoi, Anous, ik heb Onno nodig! Warenko kan wel even bijgewerkt worden!

Tip! Als je houtsnippers in de bak wil gebruiken, moeten dat gestoomde houtsnippers zijn, anders wordt het prut, vooral met onze veen-ondergrond. Dan werkt het idd goed.

Warenko wordt al jaren voor Rhino ingeënt! Als iedereen dat nou eens zou doen, krijgen we deze paardenziekte misschien ooit onder controle. Het vaccin wordt nog steeds doorontwikkeld, wie weet komt er ooit een goed vaccin dat tegen de Rhino versie werkt, die het zenuwstelsel aantast.
De versie die een soort verkoudheid veroorzaakt, is minder erg .

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:14

Ik heb Biz ook jaren lang tegen rhino ge-ent maar ben er paar jaar geleden mee gestopt omdat niet iedereen op stal het doet en dan heeft het dus helemaal geen zin!!