Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jiskaringo schreef:@ melissa en manon,
was het helemaal vergeten te melden, ik heb sinds zondag een bijrijdsterjullie kennen haar wel, yara !
o, en femke heeft ook al een bijrijdster ondertussen

Romana01 schreef:OMG ik hat zo'n dikke faal vandaag XD ik kwam dus niet op en af spriet, heb je we eens gezien hoe ik bij haa r opstap?? in ieder geval niet op de reguliere manier XD begon ze ondertussen dus te lopen en draaien enz. en bij afstappen bleef ik haken XD
Ik had het moeten filmen
? 
.
Seppe (de hond) vond dat wel iets te spannend al ging hij er ook wel de lol van inzien.
Nu Gina nog hahaha
Sabinee__ schreef:Sterk gewoon afstraffen hoor als hij dat doet.. Aanvallen mag echt niet..
Ik wil Indy ook gewoon mee kunnen nemen..
?
En gezien het ook benauwd/warm is verwacht ik onweer.
Marjolein29 schreef:Sabinee__ schreef:Ja maar we wonen sowieso best dicht bij elkaar, dus misschien een keer een wandel-speel-date plannen?
Lijkt me hartstikke leuk!
Elsie (de DH) vindt alles altijd reuze gezellig, alleen ze verhaard echt extreem dus mensen zitten altijd gelijk onder de haren.
Marjolein29 schreef:esiebessie schreef:Nouja aan de lucht te zien gaat het straks echt enorm te keerEn gezien het ook benauwd/warm is verwacht ik onweer.
Posititief blijven....we krijgen alleen nog maar mooi weer.......we krijgen alleen nog maar mooi weer......we krijgen alleen nog maar mooi weer.....
Beetje trots op mezelf omdat ik eerst steeds de hulp van me broer ging vragen.