mntj schreef:Toppie!!! GefeliciteerdLIQUITA schreef:Mntj, hoe heeft Rona het gisteren gedaan? Er staan geen uitslagen op startlijsten.
hheeee. eindelijk winst gereden.
de eerste 2 zijn binnen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Weer met Col gewandeld,die was wakkerder dan toen ik wegging van stal vanmorgen.Vanwege verdoving hahaha.
Waar had ze een verdoving voor nodig?
,Wat heel goed betekende.Wel een gaatje in haar voortand wat ie zo behandeld heeft dat het vertraagd en de tand behouden kan blijven maar dat kon wel lang duren voordat dat zover was dat je daar voor meer behandeling nodig hebt of zelfs helemaal niet en het zo kon blijven. Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Net de voor en achtertuin gesnoeid,de bomen nog wel doen maar de rest is al gedaan van de week viooltjes en ander leuks halen om op te vrolijken.
Heerlijk he, alles weer gezellig!

meelen schreef:Vandaag ook de heeeeeeele dag in de tuin bezig geweest, wat een rotzooi zeg.
Heb grotendeels de bladeren verwijderd, en toen bij +/- 10 vierkante meter waaltjes de voegen onkruidvrij gemaakt. Wat een klus, heb nu wel last van het ruggetje. Maar die klereklus is iig klaar. Van de week maar weer verder en dan op naar de winkels voor plantjes.........kan niet wachten hahaha.
De koolmeesjes zijn hun huisje ook alweer aan het bezichtigen, ik hoop dat het beter gaat dan vorig jaar, toen waren ze allemaal dood gegaan door te weinig voedsel. Ik ga ze ook maar weer helpen met nestmateriaal.........van Beau hihi, daar waren ze vorig jaar ook gek op. Hele plukken werden er meegenomen. Straks loop ik met een kale hond op straat whahahaha.
.Bij ons zijn ze ook het nieuwe kastje aan het bekijken.Husby en Lars hebben hem getimmerd.Vorig jaarw el een nestje gemaakt maar de katten hadden het in de gaten dus geen eitjes jammer hoor.Hopen of het dit jaar wel lukt voor ze.Lijkt me wel erg leuk. 
xan schreef:Heerlijk in de tuin bezig zijn.
Hoop dat ik daar morgen aan het eind van de ochtend ook nog even tijd voor heb.
Heb hier een bak met violen staan, die moeten nog in leuke potten![]()
Alhoewel ze zo in de kartonnen bak ook leuk staan op het tafeltje

mntj schreef:meelen schreef:oh ja, mijn vader heeft weer een nieuwe grap bedacht.
Hij krijgt 25 Maart "de zak"
stoma dus
hij behoud zn humor gelukkig.
voor sommige is die zwarte humor wel moeilijk. hoop voor jouw niet.
sterkte

xan schreef:Ik zat ff op de site van Dacia te kijken, naar het type Duster.
We gaan morgenmiddag een proefrit maken![]()
De Duster heeft als "onderbouw" de Qashqai, en die vind ik al zo lang mooi,
maar vééééél te duur voor mij.
Hoop echt dat het een leuke en fijne auto is. Levertijd is een beetje lang,
nu maar te hopen dat ze een Duster hebben staan, kan ik hem zo meenemen