Mallow schreef:Anous is gister nog gezellig bij ons op stal langs geweest hor aniet
Klinkt gaaaf chantal
kan wel wezen,maar ze kan toch zeker ook haar andere vrienden nog wat vertellen.Dit is tenslotte toch haar oude stal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

komt er steeds maar niet van he..

zijn jullie blij voor mij

AnitaJoeri schreef:Anous waarom kom je niet meer op je eigen oude stalsite?
Lijkt nu net of je niemand weer wil kennen.
Je zit wel op de appaloosa's site.
Je kunt toch wel zeggen hoe het met jou en de peerden gaat

Daar hoor je mij ook helemaal niet over. Mallow schreef:Nouja het ging mij meer om de 'niemand meer willen kennen' in je post.
Dat jij je afvraagt hoe het met haar paarden gaat is heel normaal jaDaar hoor je mij ook helemaal niet over.
laat mijn moeder het maar niet horen hahaha
) bij dennis laten zetten! Ben heel erg tevreden over hem! Aardige vent 

lieve dame!

Mallow schreef:Ik heb 2 tattootjes en tongpiercing ( die er inmiddels uit is) bij dennis laten zetten! Ben heel erg tevreden over hem! Aardige vent
Ik wil ook mn 3e weer soof
Het is echt verslavend..
Ik wil graag mn tattootje van mallow uitbreiden met een klavertje 4. Een verbintenis tussen clover en mallow
sybje schreef:Het enige waar ik heel erg mee zit met het incident is dat er nog steeds geen eerlijkheid is. Ik word een beetje gek van gelieg en gedraai. Dat staat overigens los van de discussie of Nous zich wel of niet moet mengen in dit topic.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf een erg naar gevoel over heb gehouden van het asbest incident en dat mijn enthousiasme over het reageren op het topic wat minder is geworden... Mede door de oneerlijkheid trouwens.