[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 14:56

Mallow schreef:
Anous is gister nog gezellig bij ons op stal langs geweest hor aniet :)

Klinkt gaaaf chantal :D

kan wel wezen,maar ze kan toch zeker ook haar andere vrienden nog wat vertellen.Dit is tenslotte toch haar oude stal

Mallow

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:20

Ze zal daar heus wel een rede voor hebben.. Vind het een beetje kort door de bocht gereageerd :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:40

haha weet al wat de reden is denk maar uit eten kon ook gewoon toch en myn ma kon altyd goed met ieder opschiete en kan via dit forum contact met ieder houden dus is dan jammr als dat langzaam doodbloed

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:51

eef ik denk dat jij wat kort door de bocht bent.
ik heb er jaren op stal gestaan met veel plezier overigens.
Heb keurig mijn rekeningen betaald en mijn trailler uitgeleend,toen wisten ze me ook te vinden.
Toen Bies midden in de nacht met koliek naar Utrecht moest,was ik ook zo gek om te rijden,met mijn trailler.Wisten ze me ook weer te vinden.Had ook heel de dag gewerkt[verpleging] en de dag erna mocht ik weer werken.je weet zelf de tijden in de verpleging.
We zijn verschillende keren naar Loon op zand geweest,waar ik al jaren kwam en hun dus voor het eerst met mij.
Dit is maar een kleine impressie.

Werkelijke vriendschap staat bij mij hoog in het vaandel.

Nu dus alles negeren vind ik gewoon niet netjes.

Dit is helemaal geen vuilspuierij.
Heb alleen netjes gevraad hoe het met Ko [waar ik ook in vakantie opgepast heb] en Bies gaat.

Dus denk ik dat jij nu heel kort door de bocht bent.
Neem je niks kwalijk hoor.Maar in dit geval denk ik dat Anous moet reageren en niet jij.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:58

ik denk dat dit niet de juiste plaats is om dit uit te vechten en wedstrijdje te houden wie het meest recht heeft om kort door de bocht te denken.
laten we het gezellig houden :D

anita is de poes al terecht?

en eef wanneer gaan we nou daten? :D komt er steeds maar niet van he.. :(

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:00

o HAHAHA
krijg net een sms :P

even update
wannadoo was gisteren helemaal uyit zn stekker gegaan in de bak . rennen bokken vliegen. dacht dat kan nooit goed zijn , maargoed de veearts zei : bewegen...
met als resultaat... *tromgeroffelll*
zijn benen waren stuk dunner!!!!
voorbenen weer mooi droog links achter noig wat vol links achter ook bijna droog :D zijn jullie blij voor mij :D :D :D :D

nu staan wyssie en doodle lekker grasjes te eten in het land (L)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:36

nee press dit is geen wedstrijd of gevecht hoor.
En nee hier ga ik geen pbtjes aan spanderen.
En ja ik hou het gezellie.
Vind dat ik netjes en beleeft ben.
Maar soms mag je ook wel eens in het openbaar wat zeggen en wat ik ook al zei,ik neem eef helemaal niks kwalijk.even goed vrienden hoor.

ben blij dat met je powny weer beter gaat,net als je dierenarts zei ik al ,lekker bewegen,nou daar heeft die dan fijn zelf voor gezorgt haha

En nee die k u t poes is er nog steeds niet.
Ben al langs de weg wezen fietsen of ze daar soms aangereden ligt,maar dat is niet zo.
Dan kan ik alleen maar afwachten.baal wel.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:42

AnitaJoeri schreef:
Anous waarom kom je niet meer op je eigen oude stalsite?
Lijkt nu net of je niemand weer wil kennen.
Je zit wel op de appaloosa's site.

Je kunt toch wel zeggen hoe het met jou en de peerden gaat

Even je quote erbij gehaald. Hetgeen wat mij dwars zat aan je post. Het lijkt net op je niemand meer wil leren kennen. Anous is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen waar ze haar gezicht wel en niet laat zien.
En ik denk niet dat dit de juiste manier is om hetgeen wat je dwars zit betreft haar uit te gaan zoeken. Je kan dr bellen, smsen, mailen en persoonlijke berichtjes sturen. Als je daar ook geen reactie op krijgt lijkt me dat ook duidelijk genoeg. Maar om dit zo open en bloot op een forum te zetten lijkt me niet gepast.
Zo ook de vraag hoe t met dr paardjes gaat :)
En nu ook zeker geen offense naar jou toe, snap dat als je zoveel voor haar gedaan hebt dat je het vervelend vind als zoiets zo kan lopen, maar stap dan op haar persoonlijk af :)
Want er zullen er ook zijn in dit topic die die mening niet met delen, en ja daar ben ik er 1 van ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:04

Sorry maar wat Anita vraagt is gewoon netjes en ik denk dat iedereen van SMD een klein beetje vergeten is wat voor een ellende we gehad hebben de afgelopen maanden en wat het ons gekost heeft aan spullen en mij bijna een pony. Het is dat ik een goede oplossing heb kunnen vinden voor Spetter en niet geheel onbelangrijk dat het niet eens onze schuld is geweest maar iedereen werd ineens voor een voldongen feit geplaatst. Wij hebben die schuur niet gesloopt maar zijn wel de dupe geworden en dat is iets wat ik nooit meer vergeten kan.

Ik heb het niet eens over wie z'n schuld het nu wel of niet is want dat maakt me geen barst meer uit. De feiten liggen er nu eenmaal en daar kan niemand meer iets aan veranderen, helaas en of SMD nu wel of niet meer open gaat, ik ben er helemaal klaar mee.

Ik ben wel bekend met het verhaal wat Anita opschrijft en daar heb jij (Eva) veels te kort voor op SMD gestaan. Jarenlang heb ik ook mijn mond dichtgehouden en heb heus wel dingen gezien en gehoord alleen heb ik er nooit over gesproken. Nu ik ergens anders sta zie ik dat het ook anders kan.

Dus iedereen, steek maar vrolijk je kop in het zand en vergeet maar even voor het gemak wat er gebeurd is!!!!!!

Ik kan het niet vergeten en zeker niet vergeven

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:12

Het gaat mij helemaal niet om het feit wat er precies gebeurd is, en hoelang is daarvoor op smd heb gestaan heeft daar volgens mij al helemaal niets mee te maken?
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat dit soort dingen beter met anous zelf besproken kunnen worden, en dat dit zich zeker in een topic niet zal oplossen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:18

Eef de vraag was niet aan jou maar aan anous en ik denk zeker dat ze oud en wijs genoeg is om zelf te reageren en niet jou daarvoor nodig heeft.
Dus denk ik dat jij er geen antwoord op moet geven.
Anous kan mij ook pb of sms sturen.
Ik vind nog steeds dat ik kan vragen hoe het met haar paarden gaat is echt niks geks aan.
Als ik aman vraag hoe het met tenkie gaat geeft ze ook gewoon antwoord en moet ik dat antwoord niet van anderen krijgen.
Ik val niemand af en heb ook niemand aangevallen en begrijp dus erlijk gezegd niet waarom jij andwoord geeft.
Nu wordt het een discussie met jou en mij,maar ik vroeg niks aan jou en hierin heeft Pres gelijk dit hoeft allemaal niet.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:22

Nouja het ging mij meer om de 'niemand meer willen kennen' in je post.
Dat jij je afvraagt hoe het met haar paarden gaat is heel normaal ja :) Daar hoor je mij ook helemaal niet over.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:28

Mallow schreef:
Nouja het ging mij meer om de 'niemand meer willen kennen' in je post.
Dat jij je afvraagt hoe het met haar paarden gaat is heel normaal ja :) Daar hoor je mij ook helemaal niet over.

oke bij deze verandert in oude stalmaten,velen weet ik veel.maakt me ook niet uit dit is mieren neu ker ij.
In iedergeval de vraag is aan anous en nu hoef jij je niet meer aangesproken te voelen.
Klaar is kees.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:43

hello,...

Nou ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom john en anous hier niet meer reageren... Vind het jammer om te horen dat ze ergens anders wel post.

@ karin: ben iig niet vergeten wat er id gebeurd, zal dit ook niet snel doen, alleen het is nu eenmaal gebeurd en als john en anous het zouden kunnen, zou het nu weer begin mei zijn en stond die schuur er nog. Dit kan alleen niet en ik hoop eigenlijk meer een reactie van iedereen over hoe het gaat e.d.

Over die schuur is te weinig gezegd, maar ik verwacht er ook niets meer van en het is nu eenmaal zo gegaan. Soms komen dingen gewoon op je af en reageer je op een manier die eigenlijk niet kan.

Lijkt mij juist leuk om contact te houden met iedereen en op te houden over die schuur.

Vergeten doe ik niet zo snel... Vergeven? Ja wel, waarom niet. Ik denk niet dat het zo is bedoeld, en veel dingen hadden beter moeten gaan.

Dus anous: ik hoop dat je weer in het topic komt!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:47

Marjo : AMEN :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:01

Mallow schreef:
Marjo : AMEN :D

ook van mij Amen.

leuk zijn we het weer eens met elkaar

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:01

Ik ben het met Anita en Karin eens, wij zijn dan ook van de oude garde van SMD. Ik vind het jammer dat Anous niets laat horen, wij doen toch ook ons best alles weer op te pakken en daar positief in te zijn. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind het raar of misschien zelfs onbeleefd om ons allen te negeren. Als daar een reden voor is, moet je dat even laten weten, misschien heb ik of hebben wij iets verkeerd gedaan? Ik weet alleen dat ik het jammer vind.
Wij hebben, vooral in het begin, steun geboden. Later werd dat voor een aantal van ons, waaronder ik, een stuk zakelijker. Dat neemt niet weg dat ik altijd heb gehoopt dat John en Anous de boel weer op zouden kunnen bouwen, of ik nu wel of niet terugkeer. Maar goed, je echte vrienden leer je in tijden van nood kennen. Jammer dat het zo moet, meelezen doen ze toch wel. Niet reageren is dan slecht gemanierd gedrag.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:16

Zo weer even een frisse wind tussendoor:

Chantal, ik heb op mijn voet en enkel 3 bloemen met versiersels getatoeerd. Ik vind de voet trouwens een van de mooiste plekken voor een tattoo. Ik heb het trouwens bij tattoo dennis laten doen in Delft (duur maar erruuug goed) Vriendin van mij heeft ook 2 tattoos laten zetten bij tattoo martin en was ook erg tevreden.

Ik hoop december weer een afspraak te maken voor mijn 2e tattoo <3 laat mijn moeder het maar niet horen hahaha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:20

Het enige waar ik heel erg mee zit met het incident is dat er nog steeds geen eerlijkheid is. Ik word een beetje gek van gelieg en gedraai. Dat staat overigens los van de discussie of Nous zich wel of niet moet mengen in dit topic.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf een erg naar gevoel over heb gehouden van het asbest incident en dat mijn enthousiasme over het reageren op het topic wat minder is geworden... Mede door de oneerlijkheid trouwens.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:20

Ik heb 2 tattootjes en tongpiercing ( die er inmiddels uit is ^) ) bij dennis laten zetten! Ben heel erg tevreden over hem! Aardige vent :j

Ik wil ook mn 3e weer soof :')
Het is echt verslavend..
Ik wil graag mn tattootje van mallow uitbreiden met een klavertje 4. Een verbintenis tussen clover en mallow :)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:32

Jullie even pesten met wat fototjes :D

Afbeelding
Chanel is lekker aan t uitzwaren! Ze wordt steeds mooier :+: lieve dame!

Afbeelding
Cloof denkt momenteel dat ze de wereld heeft uitgevonden, en lay verteld haar even dat ze wakker moet worden :D

Afbeelding
Lieve wijze sybje! Die samen met lay af en toe mijn redding is in het opvoeden van cloof :D

Afbeelding
Mooie laytje!

Afbeelding
Mijn niet gedragende liefde :D

Afbeelding
Allebei geconcentreerd :D

Afbeelding
<3

Afbeelding
TROTSSSSS

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:43

Mallow schreef:
Ik heb 2 tattootjes en tongpiercing ( die er inmiddels uit is ^) ) bij dennis laten zetten! Ben heel erg tevreden over hem! Aardige vent :j

Ik wil ook mn 3e weer soof :')
Het is echt verslavend..
Ik wil graag mn tattootje van mallow uitbreiden met een klavertje 4. Een verbintenis tussen clover en mallow :)

de M op je voet weet ik wat is je andere tattoo dan?

Ik wil een vlinder... haha hoe cliche maar wel een redelijk echte vlinder en dan in mijn nek onder mijn haar. <3

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:47

getver soof in je nek lijkt me pijnlijk.

het regent hier nu een klein beetje.Is nog wel 18 graden buiten.Raar weer

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:53

nog maar de vraag of ik het doe hoor Aniet haha
Mijn moeder maakt me af :p

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:56

sybje schreef:
Het enige waar ik heel erg mee zit met het incident is dat er nog steeds geen eerlijkheid is. Ik word een beetje gek van gelieg en gedraai. Dat staat overigens los van de discussie of Nous zich wel of niet moet mengen in dit topic.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf een erg naar gevoel over heb gehouden van het asbest incident en dat mijn enthousiasme over het reageren op het topic wat minder is geworden... Mede door de oneerlijkheid trouwens.

toch zou het leuk zijn om met elkaar te blijven communiceren via bokt.
natuurlijk is alles anders,maar je moet maar denken aan de leuke tijden en natuurlijk je stalgenoten,Loon op zand,BBQ,kerst en nieuwjaarsborrel.En dan gaat het natuurlijk vooral om hoe leuk we met elkaar omgingen.
Het is al jammer genoeg dat iedereen uit elkaar heeft moeten gaan zonder daarvoor eigenlijk gekozen te hebben.
dus als we gewoon een beetje op de hoogte van elkaar en vooral onze paarden kunnen blijven via bokt is dat toch hartstikke leuk.