ziet weer eens iets

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mariekeoo schreef:heb echt reuze blaren onder me voeten echt niet normaal, dacht ik me bergschoenen goed ingelopen te hebbenhet was wel leuk we hebben soms echt wel 6 uur moeten lopen tot een actieviteit maar dat was berg op berg af. we hebben bergbeklommen abgeseild van 22 meter hoog, 20 kilometer gemountainsbiket berg op berg af. we hebben getokkeld we hebben trapese gesprongen van een paal van 9 meter hoog. we hebben gekanoet(hoe je dat ook maar schrijft) dooor snelle rivieren was echt heel gaaf allemaal,, maar nu
![]()
![]()
L_bonsai_L schreef:ben net paar minuten uit bed kwam gister thuis kon nauwelijks me ogen open houden dus zo maar even de voice of holland terug kijken en popsters denk ik ook maarmariekeoo schreef:heb echt reuze blaren onder me voeten echt niet normaal, dacht ik me bergschoenen goed ingelopen te hebbenhet was wel leuk we hebben soms echt wel 6 uur moeten lopen tot een actieviteit maar dat was berg op berg af. we hebben bergbeklommen abgeseild van 22 meter hoog, 20 kilometer gemountainsbiket berg op berg af. we hebben getokkeld we hebben trapese gesprongen van een paal van 9 meter hoog. we hebben gekanoet(hoe je dat ook maar schrijft) dooor snelle rivieren was echt heel gaaf allemaal,, maar nu
![]()
![]()
nou, maar vroeg naar bed dan vanavond, want je moet morgen natuurlijk wel uitgerust zijn he!!