De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 16:00

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Dat denk ik ook wel als ik dat zo zie,hopelijk kom je lekker aan de zijkant kunnen ze nog op het erf kijken anders kijken ze maar naar het stro de hele tijd. ;) Klonk veelbelovend wat Grardus allemaal vertelde vanmorgen over de binnenbak die besteld is en daarna gaat hij het erf egaliseren en verharden opnieuw.Netjes hoor...zal wel mooi worden.

*\o/*

Ik bedoel....

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

LIQUITA

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 16:11

Geloof dat ik weer helemaal bij ben.

Ik ga weer ff verder neuzen. Erik kom pas vanavond laat thuis, is naar een beurs. Dus ik heb lekker de tijd aan m'n zelf en hoef niet te koken. Eet wel een broodje, hihihi.

Laterssss!!!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 16:22

LIQUITA schreef:
Geloof dat ik weer helemaal bij ben.

Ik ga weer ff verder neuzen. Erik kom pas vanavond laat thuis, is naar een beurs. Dus ik heb lekker de tijd aan m'n zelf en hoef niet te koken. Eet wel een broodje, hihihi.

Laterssss!!!

ach helaas. mike heeft van de week allemaal van die rare diensten dat hij er met eten ook niet is.
maar voor de kids moet er toch wat gezonds op tafel komen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 16:25

LIQUITA schreef:
Ik geloof dat ik aardig wat bij te lezen heb. Ga ik zo doen :j .

Ik heb net m'n zadel mee gegeven om te passen. Geld heb ik al ontvangen (€100,- meer als waar ik hem afgelopen zaterdag voor verkocht zou hebben als die had gepast). Heb wel de afspraak dat als hij niet past, ze hem terug brengen en ze hun geld terug krijgen. DUS....helpen jullie even mee duimen dat hij past???? Degene is al 3 maanden opzoek naar een zadel, en niks past....dus afwachten maar.

Rijdt diegene op een hobbelpaard of zo? :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 16:26

LIQUITA schreef:
meelen schreef:

Dan is een bontje in mijn geval dus prima. Het zadel van San is niet helemaal precies pas voor First, maar met een dekje en bontje kon het best, aldus de zadelmaker.

Ach, het is ook maar even een noodoplossing.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 16:29

Ben half op weg met m'n kerststuk, nog een hele klus hoor. Maar denk wel dat hij weer mooi word.
Peukie is op, dus ik ga weer verder frunniken.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:25

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:
Net nog ff bij de concurrent geweest.Nobiliskransen gekocht voor bij mijn erker buiten met Gaulteria erin(rode bessen plantje) op 2 grote bloempotten naast mijn bankje.Heb al boompje en acc.gezellig staan op me tafeltje buiten met lichtjes nu de boompjes naast de voordeur nog lichtjes erin.morgen de dakgoot en erker met lichtjes versieren.kon natuurlijk me tijdklokken niet meer vinden maar 2 nieuwe gekocht bij de gamma is goedkoper dan bij het tuincentrum,had geen zin om naar de action te gaan.

Gezellie hoor Linde, zie het wel een beetje voor me. Je hebt er ook echt een huisje voor.
Je gaat toch zeker niet zelf aan de dakgoot hangen hé?!
Ik ga zo aan mijn giga-kerststuk beginnen, de rest van de versieringen volgen dan vanzelf wel.

Leuk,erg leuk om te maken ook.Is weer wat anders dan een boom.Je kan ook gave dingen doen met die dikkere takken weet je wel?Die heb je ook in het wit(die zòn 50 cm breed zijn,beetje gedraaid hout.Met mos en lichtjes erdoor.Me collegaatje had takken gekocht die ze boven de eettafel ging hangen met hangglaasjes op een gepaste afstand natuurlijk waar waxine lichtjes in konden en dan versieren maar naar eigen keus.
Hahahahha,ik was niet van plan om de feestdagen aan de dakgoot door te brengen hoor :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:26

LIQUITA schreef:
Ik geloof dat ik aardig wat bij te lezen heb. Ga ik zo doen :j .

Ik heb net m'n zadel mee gegeven om te passen. Geld heb ik al ontvangen (€100,- meer als waar ik hem afgelopen zaterdag voor verkocht zou hebben als die had gepast). Heb wel de afspraak dat als hij niet past, ze hem terug brengen en ze hun geld terug krijgen. DUS....helpen jullie even mee duimen dat hij past???? Degene is al 3 maanden opzoek naar een zadel, en niks past....dus afwachten maar.

Zo heb ik ook op deze manier me zadel gekocht toen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:28

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Morgen priveles,mis het wel dat ik niet naar stal kon...eindelijk morgen weer naar me paardje.

Wat mis je dat dan he, als je even niet heen kan. Lekker gereden vanmorgen?

Nou ,ging niet vanzelf.op het einde pas voelde ze wel lekker aan.had zelf 3 dagen niet gereden en dat merk je meteen bij haar dat hebben we al vaker opgemerkt tijdens de les als ik les had,

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:30

meelen schreef:
Ben half op weg met m'n kerststuk, nog een hele klus hoor. Maar denk wel dat hij weer mooi word.

Maak je een foto ben erg benieuwd.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:23

mntj schreef:
het laseren werkt ook niet,
heb 7 behandelingen gehad bijna failliet en nog steeds haar.

Bij mij heeft het wel gewerkt! 3 behandelingen gehad, bikinilijn is super gelukt, bij mijn benen is het haar voor de helft weg. Wel, pijnlijk, maar ik had het er wel voor over!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:24

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Leuk, zo crea. 19 december heb ik een kerstworkshop, hoop ik ook met iets moois te komen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:31

Waar heb je dat Tytje,heb ik ook vaak gedaan.Meestal kom je met iets moois /groot thuis hoor.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 18:32

Nicole1995 schreef:
Leuk,erg leuk om te maken ook.Is weer wat anders dan een boom.Je kan ook gave dingen doen met die dikkere takken weet je wel?Die heb je ook in het wit(die zòn 50 cm breed zijn,beetje gedraaid hout.Met mos en lichtjes erdoor.Me collegaatje had takken gekocht die ze boven de eettafel ging hangen met hangglaasjes op een gepaste afstand natuurlijk waar waxine lichtjes in konden en dan versieren maar naar eigen keus.
Hahahahha,ik was niet van plan om de feestdagen aan de dakgoot door te brengen hoor :D

Ben ook weer creabea geweest.

Foto's geven niet echt weer zoals het in het echt is, maar toch een kleine indruk.

zonder flits
Afbeelding

met flits
Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 18:35

Tytje schreef:
Leuk, zo crea. 19 december heb ik een kerstworkshop, hoop ik ook met iets moois te komen.

Leuk :j . We willen natuurlijk dan wel een foto van je creatie zien!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:40

Ziet er super uit Liquita!!!Heel erg gezellig.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 18:45

Nicole1995 schreef:

Dank je wel. Nu zit ik nog te twijfelen of ik er ook eentje (een kleine) zal maken voor voor het keuken raam (straatkant). Als ik het doe kan ik m'n luxaflex niet meer naar beneden doen. Dat vind ik niet zo prettig, ook voor de honden die dan van alles voorbij zien komen en misschien gaan blaffen als ik er niet ben.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 18:46

Ik ga naar de manege...moet First nog doen.

Later maar weer :evaw:

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:13

Nicole1995 schreef:
Waar heb je dat Tytje,heb ik ook vaak gedaan.Meestal kom je met iets moois /groot thuis hoor.

Verleden jaar hadden we het in Wormer, pakhuis. Nu hebben we het in Niedorp.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:24

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Gezellie hoor Linde, zie het wel een beetje voor me. Je hebt er ook echt een huisje voor.
Je gaat toch zeker niet zelf aan de dakgoot hangen hé?!
Ik ga zo aan mijn giga-kerststuk beginnen, de rest van de versieringen volgen dan vanzelf wel.

Ha ha, nee lijkt mij ook niks, het gaat volgende week sneeuwen zeggen ze.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:27

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Deze is van 2 jaar geleden, die ik nu maak word eigenlijk net zo. Alleen die hogere dingetjes achterin, laat ik er nu uit. Vond ik toch niet zo geweldig. Het stuk is ruim 1 meter breed.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door meelen op 08-12-09 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:29

Tytje schreef:

Ja, ook leuk om iedereen z'n creaties hier te zien. Misschien kun jij hier straks ook wat moois plaatsen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:31

Nicole1995 schreef:

Weer heel iets anders hoor. Jij bent meer van het modernere geloof ik hé Liquita?

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:41

ziet er allemaal weer leuk uit.
idd wat betreft je luxaflex is bij mij mn lamellen.
vindt het erg leuk voor mn keukenraam maar dan kan die niet meer dicht.
moet ook nodig aan de gang. maar misschien morgen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:42

leuk gedaan meelen.
heb wel eens in het vere verleden ipv kerstkaarten voor fam kerststukjes gemaakt. erg leuk om te doen.
alleen de tijd......