Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:54

Talida schreef:
xveer schreef:
9 augustus... :+ dus nog een maandje of 3

Ja daaaag jullie zijn toch nog allemaal pas van die paardenmeisjes van 13-14 jaar oud :+

:') Ja ik weet dat ik niet zo groot ben :+

Als ik ingeloot word ik Groningen voor geneeskunde moet ik deze zomer zelfs al 'op mezelf' gaan wonen :=

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:01

xveer schreef:
:') Ja ik weet dat ik niet zo groot ben :+

Als ik ingeloot word ik Groningen voor geneeskunde moet ik deze zomer zelfs al 'op mezelf' gaan wonen :=

Tja dan moet je gewoon in Leiden gaan studeren, dan kun je thuis blijven wonen :P .
Wat waren trouwens je voorkeuren bij de inschrijving??

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:01

xveer schreef:
9 augustus... :+ dus nog een maandje of 3

Ik moet nog wachten tot oktober :+

Talida

Re: Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:03

leuk man, groningen!

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:03

leiden, amsterdam en groningen Marij :) eerst maar eens kijken of ik Uberhaupt ingeloot word..

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:14

kohtje schreef:
YES!!!!! Eindelijk is mijn moeder overgeplaatst naar neurologie. Ik hoop echt dat ze daar eens verder kijken.

Toppie, eindelijk :)

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:24

xveer schreef:
leiden, amsterdam en groningen Marij :) eerst maar eens kijken of ik Uberhaupt ingeloot word..

Nou daar duimen we gewoon voor, daar zijn we zo goed in geworden onderhand :P . Dus alleen groningen is uit huis, Vu en Leiden zijn te doen denk ik zo....

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:28

Angelkisssss schreef:
xveer schreef:

Nou daar duimen we gewoon voor, daar zijn we zo goed in geworden onderhand :P . Dus alleen groningen is uit huis, Vu en Leiden zijn te doen denk ik zo....

Ja idd.. Achjaaaa eerst slagen, dan kijken of ik ben aangenomen.. en dan zien we wel weer verder ;) Vind alleen Groningen wel echt een superleuke stad, leiden voelt al zo bekend :+ En ik heb al een kamer als ik in groningen terecht kom, want mn tante en oom hebben daar een appartement voor mn neef met een extra kamer :)

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:33

Leiden is idd bekend, maar wel lekker gemakkelijk dan. Wel heel handig dat je in groningen al een optie hebt voor onderdak en nog bij familie ook, voel je je toch minder alleen mocht het zo lopen.
Ennuh Veer jij gaat echt wel slagen hoor en ik wil gewoon dat je ingeloot wordt -:) .

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:37

Angelkisssss schreef:
Leiden is idd bekend, maar wel lekker gemakkelijk dan. Wel heel handig dat je in groningen al een optie hebt voor onderdak en nog bij familie ook, voel je je toch minder alleen mocht het zo lopen.
Ennuh Veer jij gaat echt wel slagen hoor en ik wil gewoon dat je ingeloot wordt -:) .

Haha ja ik denk dat ik voor nl en bio wel een voldoende heb, engels en duits moet ook goedkomen en dan is het nog even afwachten wat ik voor M&O, sk, wisk en natuurkunde haal maar daarvoor kan ik allemaal een 4 halen en dan sta ik nog een 6.. Is haalbaar toch? :+

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:38

Daarom je staat er goed voor toch! Ennuh je naam is al 1 punt dus eigenlijk moet je maar 3 punten scoren :o .

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:40

Angelkisssss schreef:
Daarom je staat er goed voor toch! Ennuh je naam is al 1 punt dus eigenlijk moet je maar 3 punten scoren :o .

daarom :+

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 07:50

Veer tuurlijk ga je slagen en ingeloot worden!! ik voel het :P
Heb jij trouwens al iets gehoord overe extra werken na de examens? Heb het echt al maaaaaaaaaanden geleden gevraagt dus hoop dat het kan :o :D

Mijn wiskunde ging gister heel goed dus nu op naar economie, biologie, aardrijksunde en engels :wow: :D

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:23

Fiek ik heb echt geen idee, Tess had mij wel gevraagd of ik partijtje wilde doen op woensdag en vrijdag.. Maar verder heb ik er ook nog niks over gehoord! Anders lopen we zaterdag wel ff langs :)

Wel fijn dat je wiskunde zo goed ging!

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:47

Fiek, Veer en Pris wat haden jullie als onderwerp voor je pws?
Ik moet er nu een bedenken...

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:04

Ik had eetstoornissen(biologie).
En dat was zooo intressant! Ik vond het zelfs 'leuk' om te maken.
als je wil kan ik hem wel een keer doorsturen, kun je even kijken!

priscie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:52

Ik had het nederlands strafrecht..dat was wel ingewikkeld en uitgebreid maar wel ook heeel interessant! :D haha ik zal die van mij ook wel even doorsturen naar je! Heb je al enig idee voor welk vak je t wilt doen?

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:39

Hi meiden moeten jullie niet leren ~~}>

Spannende tijden Veer! Eerst slagen en dan hopen dat je ingeloot wordt! Wanneer hoor je dat?

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:43

Gister weer lekker gehobbeld met Newie.. mijn buikje wordt nu toch wel erg dik en pas nu echt geeneen rijbroek meer. Nouja ze gaan nog wel dicht en dat hou ik dan een half uurtje vol ofzo en dan moet de knoop open!

Heeft er toevallig iemand lange chaps te leen? Die zou ik dan over een joggingbroek aan kunnen doen.. Wil eigenlijk voorlopig nog di en za wel blijven rijden. zaterdag valt af als Marije haar rijbewijs heeft gehaald en de di als Daphne weer terug is van vakantie. :D Dus de maand juni "moet' ik nog wel even door kunnen hobbelen!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:54

Kan je niet in een joggingbroek rijden Jo?
Heb ik ook een tijdje gedaan toen ik Releste had, die was zo vlug als water maar ik zat nog best stevig :D

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:55

xveer schreef:
Ja idd.. Achjaaaa eerst slagen, dan kijken of ik ben aangenomen.. en dan zien we wel weer verder ;) Vind alleen Groningen wel echt een superleuke stad, leiden voelt al zo bekend :+ En ik heb al een kamer als ik in groningen terecht kom, want mn tante en oom hebben daar een appartement voor mn neef met een extra kamer :)

Dat zou wel echt ideaal zijn :j

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:01

gaat dat niet schuren??

Nouja kan t proberen! Dit is ook niet meer zo ideaal!

Heb net wel edith even een krabbel gestuurd of die nog tijd heeft voor lesje freestyle en eventueel longeren met dubbele lijnen. wil nog wel iets doen als ik er helemaal niet meer op kan.

En daarnaast groeit new al weer aardig dicht dus hij moet wel in beweging blijven.. Maandag kwamen ze pas over achten naar binnen en toen heb ik m maar laten staan, maar vrees dat ik dat neit te vaak moet doen gezien meneer zijn bouw :D

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:03

Groningen is wel ver weg hoor Veer...

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:03

Nee bij mij niet, ik deed lange sokken en ook gewoon met rijlaarzen, daarover een joggingbroek :)

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:04

sniesie schreef:
Groningen is wel ver weg hoor Veer...

Om precies te zijn, 3 uur met aanhanger :wow: Romina komt uit Groningen....