Probeer er een beetje achter te komen hoe rustig te houden, maar ze is echt overenthousiast.. zodra ze al langs de hindernis loopt schiet ze soms al weg. Ze is al wel erg voorwaarts van zichzelf enzo, maar soms .. Ik moet ook zelf meer op mijn billen gaan zitten en wat ontspannen, want ik kruip soms erg in mekaar waardoor ze eigenlijk alleen maar de kans krijgt om vooruit te gaan. Dat met die hakken ben blij dat je het aangeeft ! Afgelopen woensdag op Onyx belande ik soms bijna met mijn voet door de beugel heen of los in de beugel. Echt vaag
Eigenlijk moet ik iemand mee hebben die gewoon contineu zegt : Hakken laag, handen hoger, volte rijden, rustig worden, rechtop zitten, ontspannen enzovoort
Kirsten: Bedankt voor de oefentips
! Hoe weet ik hoeveel de afstand tussen de balken enzo is, gewoon proberen? Ik zat er aan te denken om gewoon te vragen aan de eigenaren of ik haar af en toe op woensdag mag meenemen voor springles op de manege. Ben alleen echt bang dat ze hem daar echt schijt.. En dat ze dan ineens iedere hindernis eng vind. Wat is verstandig..
Dames ik ben echt blij dat jullie zo goed reageren op mijn filmpje enzo
soms weet ik eff niet meer wat ik hoe nou moet doen. Dank jullie wel
, weet niet of pony's dezelfde afstanden hebben als pony's . Ik zoek het wel effe op!
Maar vond die omranding zo mooi.