Melanie_B schreef:Veel plezier!Ik ga naar Marjon
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanie_B schreef:Veel plezier!Ik ga naar Marjon
Broccoli schreef:14. Nadine 9 of 10 punten
Applaus voor de loser van de manege

Jane_ schreef:Broccoli schreef:14. Nadine 9 of 10 punten
![]()
Helemaal niet
Volgend seizoen ga je knallen mop

Broccoli schreef:14. Nadine 9 of 10 punten
Melanie_B schreef:Annie_ schreef:Ja dat is wel weer zo.
Maar er zijn nu dus 3 opties voor als een paard,
Een been breekt.
In laten slapen
hangtuig
en amputeren
In mijn geval zal het dus inslapen worden..
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:
Ik denk dat ze gewoon bedoeld dat je op Victor zelfverzekerd moet zitten en dat hij anders eerder vervelend gaat doen. Maar dat hangt natuurlijk ook van zijn humeur af!
Maar ik heb er zelf geen ervaring mee dus zou neit weten hoe victor rijd
ik zit er echt wel zelfverzekerd op, dat heeft niets te maken met vertrouwen.

Melanie_B schreef:Em, wat dacht je van het kostenplaatje?Annie_ schreef:Ja dat is wel weer zo.
Maar er zijn nu dus 3 opties voor als een paard,
Een been breekt.
In laten slapen
hangtuig
en amputeren
In mijn geval zal het dus inslapen worden..
Emma zei:
Dat snap ik niet.
Als je van een paard houdt dan hoeft hij dan toch niet meteen weg als hij nog andere opties heeft?
Ahtnamas schreef:Je moet het niet meteen naar jezelf toe trekken
Zelfverzekerheid ligt heel nauw verbonden met vertrouwen! Als jij een paard neit vertrouwt zit je heel anders op het paard als op een paard dat je wel vertrouwt.
Maar ik heb niet het idee dat jij Victor niet vertrouwd maar dat je gewoon op je hoede bij hem bent.
Jane_ schreef:Broccoli schreef:Ik vind mezelf echt een heel erge loser.
Echt heel erg.
![]()
Stop daarmee je bent een topwijf!!
Je bent geweldig lieff!! houu op!
Broccoli schreef:Heeft er iemand een knuffel voor mij?
![]()
![]()
Broccoli schreef:Heb ook gewoon een poedersuiker gesprek gehad op therapie.
Dikke confrontatie. Dat ik mezelf opgegeven heb en zo.
En dat ik nu voor de zoveelste keer ben afgevallen in plaats van aangekomen. Ik baal even flink van mezelf. Ik durf gewoon niet aan te komen, niet nog meer!
Broccoli schreef:Heb ook gewoon een poedersuiker gesprek gehad op therapie.
Dikke confrontatie. Dat ik mezelf opgegeven heb en zo.
En dat ik nu voor de zoveelste keer ben afgevallen in plaats van aangekomen. Ik baal even flink van mezelf. Ik durf gewoon niet aan te komen, niet nog meer!
!
G1ovanna schreef:Broccoli schreef:Heeft er iemand een knuffel voor mij?
![]()
![]()
ik heb altijd dikke knuffel voor jou watser of lees ik dat zo als ik were ff heb bijgelezen?
oohh en heb amar 1 foto en fiets lelijk sta ik erop ahaha volgende keer zorg ik dat onyx zoo rustiv over de hindernissen gata en blijft stil staan in de lucht gah ik vrolijk kijken dta iedereen mooie foto's kan maken hihi
. Ik was de springfoto's dus aan het bekijken, en ze waren van jou allemaal bewogen
.
Kirsten_S schreef:Maar het lijkt echt of jullie het tegen mij hebben zonder over mij te praten, snap je.
Jaaa ik weet het niet, ik ben wel meer op me hoede, maar ik kan hem niet snel met losse teugel latne lopen omdat ik weet dat hij elk moment weg kan springen. En dat heeft een beetje met vertrouwen te maken denk ik.. Ik kan het wel gaan doen, maar ik hoef er niet af te liggen.
Kirsten_S schreef:dus als je hem niet vertrouwd gaat die raar doen? ik snap het niet helemaal.