Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:Was een heerlijke dag vandaag! Met een ploegje de wandel dam tot dam loop gelopen, in het zonnetje! Voel wel mijn voeten nu.
meelen schreef:Tytje schreef:Was een heerlijke dag vandaag! Met een ploegje de wandel dam tot dam loop gelopen, in het zonnetje! Voel wel mijn voeten nu.
Hee Tytje, wat leuk die wandeltocht met dat mooie weer.
Hoeveel km is dat?

meelen schreef:Hoe kan dat nou? De afstand van Dam tot Dam is toch maar één afstand![]()
Maar nu toch een beetje last van je voeten.
Ga maar lekker met de voetjes omhoog.
meelen schreef:@Smuidra, ik zag dit op de brandweersite.
10:05:20 20-09-08 GROUP-1 PRIO 2 8666 ASSISTENTIE BIJ DIER IN NOOD (SITUATIE: paard te water) VELDT ENGEWORMER 25 WORMER
0103023 BRW Wormerveer (Duikers - WO 666)
0103932 BRW Zaanstad (Wormerveer) (Kazernecommandant)
0104529 BRW Zaanstreek (Lichtkrant)
0104747 BRW Zaanstreek Waterland (Zaanbrug - Wormer)

Tytje schreef:meelen schreef:Hoe kan dat nou? De afstand van Dam tot Dam is toch maar één afstand![]()
Maar nu toch een beetje last van je voeten.
Ga maar lekker met de voetjes omhoog.
Ja, ha, ha. Wij nemen geen tunnel, maar het pontje, daarna kan je alternatieve routes nemen.
Tytje schreef:Was een heerlijke dag vandaag! Met een ploegje de wandel dam tot dam loop gelopen, in het zonnetje! Voel wel mijn voeten nu.
meelen schreef:@Smuidra, ik zag dit op de brandweersite.
10:05:20 20-09-08 GROUP-1 PRIO 2 8666 ASSISTENTIE BIJ DIER IN NOOD (SITUATIE: paard te water) VELDT ENGEWORMER 25 WORMER
Tytje schreef:Even over het kamp: Wie gaat er met eigen vervoer en hoe laat gaan jullie ongeveer weg?
Ik zou het namelijk heel prettig vinden om achter een andere auto + trailer te rijden.
ATE schreef:Tytje schreef:Even over het kamp: Wie gaat er met eigen vervoer en hoe laat gaan jullie ongeveer weg?
Ik zou het namelijk heel prettig vinden om achter een andere auto + trailer te rijden.
ik ga om half negen met ate en mavantos uh eiegnlijk mijn broer die rijd mijn vee wagen maar ik ga ook zo vroeg met liquita en sandra naar kootwijk mijn broer gaat daar na terug om xandra en tara op te halen

ATE schreef:meelen schreef:@Smuidra, ik zag dit op de brandweersite.
weet je nu al welk paard het was ???
Tytje schreef:ATE schreef:
ik ga om half negen met ate en mavantos uh eiegnlijk mijn broer die rijd mijn vee wagen maar ik ga ook zo vroeg met liquita en sandra naar kootwijk mijn broer gaat daar na terug om xandra en tara op te halen
Bedankt voor het reageren Ate! Ummmmm, vind het wel wat vroeg. De rest gaat volgens mij met de veewagen. Ik laat het nog wel weten of ik er achteraan wil rijden, vind dat toch wel prettig, of rijd je broer heel hard...............?!
meelen schreef:kan dan alleen een haflinger zijn die staan nog op het landATE schreef:.
weet je nu al welk paard het was ???
Ik hoor net van Sanne dat het Xantos was.

meelen schreef:Nee, een oud wit paardje (nu zwart) van ene Ellis?
ATE schreef:ene tytje volgens mij rijd er geen vee wagen
Tytje schreef:ATE schreef:ene tytje volgens mij rijd er geen vee wagen
O, ik loop achter. Xan, hoe ga jij heen dan?
Arme Xanthos, wat een nare ervaring.