Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Astor schreef:Uhm ik rij elke week op Ayla hoor?

Astor schreef:Op de manega DAAR rijd ik om de twee weken
Morgen trouwens weer op de manege en misschien van de week weer op Ayla en dan die maandag weer.
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Uhm ik rij elke week op Ayla hoor?
Ik heb het over de les.
Melanieetjuh schreef:Nee, tuurlijk niet. Maar Melissa rijdt maar 1 keer in de 2 weken, dus dan is die 'extra' rit haar zeker gegunt.. en dan kan ze niet door het weer..

Jane_ schreef:Ik rijd maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag op Phil. Vrijdag ben ik laat uit, maar als het langer licht is pak ik die er ook bij en dan blijft zondag rust. En ik heb les op zaterdag
Is dat erg veel
Is het dan erg dat ik soms geen zin heb om te rijden ?
Melanieetjuh schreef:Jane_ schreef:Ik rijd maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag op Phil. Vrijdag ben ik laat uit, maar als het langer licht is pak ik die er ook bij en dan blijft zondag rust. En ik heb les op zaterdag
Is dat erg veel
Is het dan erg dat ik soms geen zin heb om te rijden ?
Het is veel.
Ik kan er niet over oordelen of het dan erg is of je wel of geen zin hebt om te rijden..
Citaat:Mhhhwhaaha noujaa.. ik mag gewoon niet zeuren. eigenlijk komt het nooit voor dat ik geen zin heb want ik ben dol op Phillie
Astor schreef:Maar tis ook dat ik haar zo weinig rijd omdat Myra 1 kee rin de week voorlopig wel genoeg vind want ze rijd zelf ook en en ze longeert etc. En ze is nog zo jong.
En we hebben afgesproken dat als zei niet kan ik dan mag rijden. En als ze op vakantie is ik ook voor ze mag 'zorgen' ook voor Kimara.
Dus rijden etc.
En ik heb het best druk, dus voorlopig is het goed zo.
En in de zomer kan ik lekker doen waar ik zin in heb met dat lekkere weer

Melanieetjuh schreef:énnnnn!!
Je gaat Ayla nog wat leuks leren!![]()
Astor schreef:Precies het is toch haar paard. En bij Phil ligt het net wat anders en bij Papillon ook vind ik.
Want niemand rijd Philander jij bent de enige.
En bij Pappilon doet Mel het vaak, en rijd Sabrina erg weinig. Wordt ook door Sylvia gereden etc.
En Ayla moet ik meer delen, als ik jullie begrijpen wat ik bedoel

Astor schreef:Melanieetjuh schreef:énnnnn!!
Je gaat Ayla nog wat leuks leren!![]()
JAAAAA SPRINGENN
Astor schreef:Precies het is toch haar paard. En bij Phil ligt het net wat anders en bij Papillon ook vind ik.
En bij Pappilon doet Mel het vaak, en rijd Sabrina erg weinig. Wordt ook door Sylvia gereden etc.

Astor schreef:Lijkt me echt zo gaaf om met Ayla te springen
Volgens mij als ze het eenmaal een paar keer gedaan heeft dat ze het super vind. En het ook erg leuk gaat doen
! Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Precies het is toch haar paard. En bij Phil ligt het net wat anders en bij Papillon ook vind ik.
Ik snap 't wel.
Alleen ik ben net zoals jij afhankelijk hoor.
Wat dat betreft Jane minder, of niet?
Sabrina kan ook niet echt zo vaak rijden, omdat ze erge last heeft van d'r arm. Sylvia rijft hem idd 1 keer per week, en dan d'r moeder. Als die niet kan mag ik meestal ook wel..
Al met al, moet ik zeggen.. dat we het toch wel getroffen hebben!!!