Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
loyalty schreef:jessus wat een kou!! net effe buiten gereden me arme teentjes die zijn nu overleden geloof ik
RianUnique schreef:Ik ben blij dat ik gister niet naar stal hoefde, sorry stalgenoten hahaha!

moet je even op de site kijken welk soort en kleur je wilt.. 

ging echt stukken beter!! eerste rondje had ik 1 weigering maar was me eigen schuld ik ging slingeren whaha
en 1 keer balk er af en 2de rondje ging super en bij hindernis 6 schiet ie opeens de andere kant op whaha lag ik er weer bijna af
maar verder sprong die veel beter!! ik heb het opeens helemaal uitgevonden dat zo veel beter gaat hahah pas in verlichte zit gaan als je paard springt hahaha lol
Pas in de verlichte zit gaan zitten als je paard springt in meestal wel handig
Hou je wat meer controle en je kan je zelf wat makkelijker in balans houden als het paard weigert.
maar goed vaak oefenen
dan gaat het hopelijk steeds beter!! over 2 weken weer
mijn balans is altijd al beetje gaar geweest maar gaat wel al beter gelukkig
moet er natuurlijk niet elke keer half naast gaan liggen
als te laag is struikelen we er gewoon overheen maar goed je kan neit in 1 keer zo hoog

whaha en kenneth die had nog keer gebeld opeens krijgt ie het gemeente huis aan de telefoon whahha dat de mobiel daar was... zoooooo ik helemaal blij dat me mobiel weer terug was!!!
en het was al zo rot dag!! had me hoofd gestoten aan een riek met mais scheppen dikke bult sjekkie was OER irritant door die ... hengstigheid waar je niet goed van wordt!! maar gelukkig is me lieve mobiel weer terug