Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

toen ik nog een klein meisje was!
hahahah 
: D
fallenangel3 schreef:Ja maar dat vroeg ik dus aan Liesbeth toen ik erop moest. En toen zei ze dat dat ding er eigenlijk alleen hangt zodat mensen hem met rust laten. En dat ik hem wle zelf op kon zadelen in stal zolang ik maar rustig bleef.
en dan kan je hem beter in de gaten houden en hij staat dan goed vast 

maar bedankt
! Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:Ja maar dat vroeg ik dus aan Liesbeth toen ik erop moest. En toen zei ze dat dat ding er eigenlijk alleen hangt zodat mensen hem met rust laten. En dat ik hem wle zelf op kon zadelen in stal zolang ik maar rustig bleef.
twingo moet je altijd op de spuitplaats doen zodat je dit soort dingen kunt vermijden want hij trapt ook nogal graagen dan kan je hem beter in de gaten houden en hij staat dan goed vast
. Ik ben ook niet van plan hem ooit zelf op stal op te zadelen. Ik houd teveel van mijn vingertopjes
.Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:Ja maar dat vroeg ik dus aan Liesbeth toen ik erop moest. En toen zei ze dat dat ding er eigenlijk alleen hangt zodat mensen hem met rust laten. En dat ik hem wle zelf op kon zadelen in stal zolang ik maar rustig bleef.
twingo moet je altijd op de spuitplaats doen zodat je dit soort dingen kunt vermijden want hij trapt ook nogal graagen dan kan je hem beter in de gaten houden en hij staat dan goed vast
. Ik ben ook niet van plan hem ooit zelf op stal op te zadelen. Ik houd teveel van mijn vingertopjes
.
LEANA schreef:IRIS DOET SLOOOOOOOOMMM
ze is douche maar ik heb hongerr