zo dat is wel een heftig ongeluk geweest, dat je 9 maanden krom hebt gelopen
Was het een auto-ongeluk?Laatste werkdagje en dan weekend

Veer, succes straks op de kliniek!! Zal voor je duimen dat het allemaal meevalt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Was het een auto-ongeluk?

duckie schreef:Dank voor de felicitaties!! Ik zal blij zijn wanneer ik woensdag mijn rijbewijs kan ophalen!!![]()
Inderdaad heerlijk dat het over een paar uurtjes weekend is!!
)
Binar schreef:moigguhhhh
zo dat is wel een heftig ongeluk geweest, dat je 9 maanden krom hebt gelopenWas het een auto-ongeluk?
ga er ook maar even bij vertellen dat ik niet verzekerd ben.. en alleen die scan wil met beoordeling en verders geen poespas eromheen...
Ben ook een aantal x uitgegleden met de scoot tijdens gladheid maar dat was gelukkig niet zo heftig als bij jou!!
nee ik ga ook heb het nog ff aan mn instructrise gevraagd die had ik gister laten kijken en zei ook gewoon gaan dus we gaan
vera23 schreef:haha drukke boelnee ik ga ook heb het nog ff aan mn instructrise gevraagd die had ik gister laten kijken en zei ook gewoon gaan dus we gaan
Ik moet vooral zo door blijven gaan hihi
haha gefeliciteerd altijd leuk om te horen
spettertjuh schreef:Gefelicteerd hoor Damber en ........ ook een salarisverhoging of kon dat er niet vanaf.......

en er worden allemaal vage nieuwe plannen half uitgelegd, waardoor er allemaal mensen gaan flippen
en dus zijn er pas twee collega's ingestort en is mijn directe collega een beetje over zijn top aan het gaan
en omdat ik OR lid ben mag ik iedereen geruststellen...
M.a.w.........GEKKENHUIS
Ik stoom maar door
moet 6 weken stappen.. 
Je ziet haast niks aan de buitenkant dus vond dat best knap dat ik het gezien had. (nou ja gevoeld mss
)

en magg 3 x per dag 20 minuten stappen best veel dus gelukkig ook