Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
odolphie schreef:_Laura__ schreef:Ik blijf bij Hitman staan.
Had de stal al opgezegd omdat ik eerst mee zou verhuizen maar dat gaat dus niet meer door en kon mijn stal houden
Ga je niet meer verhuizen dan? Of heb ik wat gemist...
magda_90 schreef:In Beetgummermolen heeft een kennis van mij ook haar paard snel weggehaald ja. Ze weet niet wat daar gebeurd is, maar het paard werd steeds panischer/banger terwijl het normaal een grote vriendelijke reus is.

Ziet er altijd perfect verzorgd uit
Mooie kantine komt er trouwens!
RianneH schreef:Mijn paardje staat lekker dik te worden tussen de lama's in bears![]()
Voor mij de perfecte stalling, maar ik kan me een hele hoop indenken die dat niet vinden.
In beetgemmermolen heeft vriendin van mij stage gelopen en dat was wel redelijk dacht ik. Ze hebben nu een binnenbak toch?
Hiddemastate trekt mij ook nog altijd heel ergZiet er altijd perfect verzorgd uit
Maar WBstables en Hitmanhoeve zal ik nooit van mn leven gaan staan om diverse redenen. Dus ja, het lijkt mij erg persoonlijk.
@Laura, gezellig dat je blijft. Idd, weer bij ouders inwonen na echt op jezelf is niet grappig. Zonde van het werk van je huisje. En je zult nu dus je strandritten moeten uitstellen?
*
Vandaar de vraag waarom bij beide niet
Je moet het toch leuk hebben op je stal 
In mijn herinnering leek het groter, maar het is al een tijd terug dat ik er voor het laatst ben geweest
Maar goed, zo zijn er over elke stal wel negatieve dingen te vinden

RianneH schreef:Mijn paardje staat lekker dik te worden tussen de lama's in bears![]()
Voor mij de perfecte stalling, maar ik kan me een hele hoop indenken die dat niet vinden.
In beetgemmermolen heeft vriendin van mij stage gelopen en dat was wel redelijk dacht ik. Ze hebben nu een binnenbak toch?
Hiddemastate trekt mij ook nog altijd heel ergZiet er altijd perfect verzorgd uit