Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuperLiesje

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:30

Pff Linda.. hoop dat je het vandaag gewoon voor elkaar krijgt! Belachelijk gedoe.. heerlijk, school :(

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:08

voor welke tijd hebben jullie een vrijwilliger nodig dan? Anders wil ik in de ochtend nog wel een uurtje bijschieten, heb het wel onwijs druk met school maargoed, zo kan ik jullie wel uit de brand helpen misschien.

Doe voor de wedstrijd puk nog rijden, dus zou daarna aansluitend wel willen helpen, het eerste uurtje ofzo.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:34

We zoeken nog mensen voor de middag. Wel heel lief dat je wil helpen maar 's ochtends hoeft het niet. Wel lief aangeboden!
Lotje, zoals het er nu uitziet komt het allemaal wel in orde hoor, don't worry;)

Lin: wat een R*Tzooi zeg! laat het ze maar eens voelen, moeten ze uitgerekend jou hebben GRRRR

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:38

Woei, ik ben legaal thuis vandaag :D Ik had om, 12uur? een mailtje gestuurd of ik thuis mocht werken, omdat ik me thuis gewoon beter kan concentreren, en dus ook meer doe! :) Maar ik kreeg maar niks terug, dus ik dacht; nou, ik blijf gewoon thuis :P Krijg ik echt 2 seconden geleden een mailtje dat ik thuis mag werken en als aanwezig opgeschreven wordt, zodat mn afwezigheidspercentage niet omhoog gaat :D Ik kan wel met die mensen van school overweg als het écht moet }>

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:18

Linda vs. Stoas
1 - 0

:D

Heb gewoon volgende week dinsdag me assesment..
Rex was wel van me geschrokken.. zo kende die me niet.. ik zei al nee en als je normaal had gedaan dan was het ook zo gebleven :P

maar goed.. hij had wel bewondering voor me doorzettingsvermogen en dat ik het voor elkaar had gekregen.. Hij ging nou toch morgenochtend maar me toets nakijken...
lamme ezel :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:21

Heeey goed bezig Lin;) mooid at het gewoon volgende week kan.

Lotje: de wedstrijd gaat zondag gewoon door hoor:D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:22

Heel goed Linda!!! Laat ze maar eens weten wie de baas is ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 18:34

Lotje! Je mag gewoon op Charity rijden:) Weet je tijd zo niet uit mn hoofd, maar de lijst kan ieder moment op de site verschijnen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 22:20

Als ik me wil afmelden, wie moet ik dan bellen, gewoon de manege? Ik heb vanavond weer een bok verkeerd opgevangen, dus mijn rug ligt weer in de kreukels... Of nouja, t doen wel dusdanig zeer dat ik me beter gewoon af kan melden, dan kan misschien nog iemand anders meedoen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 22:52

Dan mag je mij bellen;) Staat ook wel bovenaan de startlijst:P
We hadden verder geen wachtlijst dus dan zijn we gewoon wat eerder klaar. jammer, maar wil je het toch echt niet proberen? Balen van je rug zeg! Ff lekker een warme douche nemen meid en dan met een kruik tegen je rug lekker in bed gaan liggen.
Mocht je nog mee willen doen, dan hoor ik het wel. Ik laat je wel gewoon op de lijst staan zodat je alsnog mee kan doen, mocht het toch nog beter gaan:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 22:59

Nee haal me er maar af, vorige keer na die bok heb ik ook meer dan een week niet fatsoenlijk kunnen rijden, dus ik verwacht niet dat het dit keer in anderhalve dag klaar is ;) :)

Ik ga sowieso hierna even een wedstrijdstop inlassen :) Ik ga die cursus Houding&zit doen van Lin, en dan daarna als ik het zelf weer écht goed vind gaan doe ik weer eens een wedstrijdje :) Ik rij voor mij gevoel ook wat boven mn eigen niveau, en ik krijg dus gewoon eig standaard 'slechte' punten terug... En opzich leer je daar wel van, omdat je dan weer punten hebt om aan te werken en blabla, maar mn motivatie is op dit moment een beetje weggezakt :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:42

Tja als je er zo over denkt, is het misschien wel goed ff voor een time-out.
Maarrrr de F-proeven komen eraan! We mikten eerst op februari maar we moeten eerst nog eens goed kijken wat er allemaal moet gebeuren, ook aan informatieverspreiden enzo. Maar met ingang van volgend seizoen worden ze al zeker ingezet:)

Lin, ik baal wel dat ik weer die cursus niet kan doen. De data komen me gewoon niet uit *grom*

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:05

Oh dat is wel heel goed nieuws! Dan kan ik weer op een fijn niveau beginnen straks :) Maar voor de zomervakantie zal ik vast nog wel eens meedoen ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:08

Oke;) Tja da's gewoon lekker dat iedereen dat terug kan naar de basis. Alleen wel balen dat je op B-niveau weer moet beginnen. gelukkig sta ik nog op F8 van ritsaert dus ik mag daar gewoon weer verder gaan:) Maar da's nog steeds binnen B-niveau:(

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 08:24

Maar weetje, opzich rij je dan B-niveau, maar je wordt als ruiter beoordeeld, veel minder om hoe je paard loopt.. Daar ben ik blij mee, kan ik lekker weer met target mn proefjes rijden :D Want met onderlinge, als je paard een beetje leuk naar beneden loopt krijg je al gauw betere punten.. En straks niet meer :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 12:04

Ja precies, ze kijken niet meer of je paard in de krul loopt ofzo, tenminste, niet alleen. De F proeven zijn gewoon veel beter voor manegeklanten.
Ik geef altijd het voorbeeld: zodra jouw paard in de verkeerde gallop aanspringt, maar jij wel de juiste hulpen geeft dan moet je jury jouw in ieder geval een 6 geven voor het aanspringen aangezien jij het als ruiter goed hebt gedaan. ook wanneer je paard ervandoor vliegt en jij het op een goede manier oplost, kan de jury jouw hierop beoordelen.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:11

En hoe heb je het gedaan Jo? :) Ben wel benieuwd naar de resultaten :) Wou eerst nog even komen kijken, maar had eerste overleg voor kitevakantie dit jaar, en dat duurde vrij lang :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:49

Collin heeft het super gedaan vandaag!
Met het inrijden was die absoluut niet met andere paarden bezig en hij was super voor het been. Ik kon hem heel fijn terugnemen en hij reed mooi nageeflijk. Toch had hij wel wat stijfheid wat de proef niet echt ten goede kwam. Over het algemeen reden we een vrij relaxte proef maar omdat hij niet helemaal lekker los was, kwam een aantal oefening niet helemaal lekker uit de verf. Met name het wijken en het verruimen. Uiteindelijk hadden we 173 punten, daar ben ik nu wel heel tevreden mee. Als ik kijk in wat voor een dip Collin nu zit, heeft hij het super gedaan:D
Nu kijken hoe hij morgen in de les is.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:56

Goed bezig Jolien!

Blèh, morgen weer autorijles ... echt geen zin in. Kan voor mijn gevoel zo weinig met mijn instructeur! Maargoed, wel fijne rijschool, mag er gratis theorie oefenen en dan kijkt er iemand van daar ook mee of ik het goed doe. (jaja, ben donderdag gezakt voor m'n theorie, op 2 foutjes te veel)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:00

Thanks!
Jammer dat je zo tegen je rijles opkijkt. Kan je het niet goed vinden met je instructeur of geeft die je weinig commentaar terug? Sowieso jammer aangezien je wel een uur (of twee?) met hem in de auto zit.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:03

Heb altijd 2 uur achter elkaar, 2 x 50 minuten. Hij zegt eigenlijk nooit wat, dus als ik het goed doe zegt die zo een half uur niks, behalve als ik moet afslaan ofzo. En als ik wel wat fouts doe dan grijpt die of meteen naar mijn stuur of op de rem etc. En dan zegt die met een (vind ik dan) geirriteerde stem wat ik fout doe. Ook als ik wat vraag, dan geeft die altijd op zo'n manier antwoord dat het gewoon lijkt alsof ik een domme vraag stel.
Maargoed, de rijschool staat verder wel goed aangeschreven, heb ook 2 x rijles gehad van een invaller en dat was echt heel leuk!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:04

Waar rijd je dan?
Ik moet morgen ook rijden, ik rijd bij de Weerd. Misschien rijden we wel bij dezelfde school;)
Ik heb ook altijd 2x 50 minuten. Is wel beter, dan kan je lekker doorrijden als je er eenmaal lekker inzit.
Wel jammer dat je dan ruim 1,5 zo in de auto zit, dan rijd je ook niet lekker:(

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:09

ik zit ook bij de weerd, wie is jou instructeur dan?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:22

mijn instructeur is Gerdo maar als hij niet kan dan rijd ik bij Richard. Kan altijd wel met hem lachen. Wie is jouw instructeur?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:23

Mijn instructeur is Cor, een lange kale man