Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dominiqueee schreef:Nouja, we hadden dus niet echt les van 'm gehad maar dat willen we wel een keertje doen. Heb er ook maar kort opgezeten dus ik kan ook niet goed oordelen of hij goed lesgeeft, maar ik denk van wel! Hij kan zelf iig ontzettend goed rijden, het was echt spectaculair! Weet niet of ik western wel leuker vind dan dressuur, maar vind 't leuk om ook eens op een andere manier te rijden.
Weet niet meer hoe het paardje heette waar we op hebben gereden. Een aparte naam iig, het leek op Nikki. Misschien Hikkie, haha? Weet jij het nog Jacq?
hicky zou heel goed kunnen daar reed ik namelijk ook wel eens op
maar hij kan het idd errrggg goed!

dat vinden heel veel moeilijk maar ik makkelijk, had er met de cito ook de 100% voor en sta er nu (om precies te zijn
) 8.42 voor! 
sta er iets van een 4.5 voor en mij boeit het echt niet dat Venus de godin van liefde en schoonheid was enzo..
_Anneke_ schreef:jullie gaan hard trouwens!!. nog maar 3 pagina's en dan zijn we al bij de 300
300-293=7 pagina's inplaats van 3!!
Shetjjee__x schreef:_Anneke_ schreef:jullie gaan hard trouwens!!. nog maar 3 pagina's en dan zijn we al bij de 300
wiskunde is zeker jou beste vak?300-293=7 pagina's inplaats van 3!!

ik ben ook klaar.
klinkt lekker stom, maar ik hoef niets te doen en sta toch een 8.5 op m'n rapport!
Shetjjee__x schreef:ik leer ook super goed voor gs.. maar ipv dat ze ook een keer iets doen waar je een goed cijfer voor haalt makkelijk (zoals een verslag of weet ik veel wat maken)...
en woensdag heb ik die toets terwijl we 1 van de 4 paragraaf nog moeten maken/bespreken die dinsdag..
Shetjjee__x schreef:_Anneke_ schreef:jullie gaan hard trouwens!!. nog maar 3 pagina's en dan zijn we al bij de 300
wiskunde is zeker jou beste vak?300-293=7 pagina's inplaats van 3!!
7... ag dat doen we ook zo 
hestejente schreef:Natuurkunde heb ik er meteen zodra het kon uitgeflikkerd. Wat een *****vak!
Het hangt ook wel een beetje van de docent af vind ik. Geschiedenis vond ik niet zoveel aan tot we in de 5e ineens iemand anders kregen.
@ Karin: jeetje wat balen zeg! heb je geen backups? Hopen maar dat 't wordt goedgekeurd!
Karin_88 schreef:hestejente schreef:Natuurkunde heb ik er meteen zodra het kon uitgeflikkerd. Wat een *****vak!
Het hangt ook wel een beetje van de docent af vind ik. Geschiedenis vond ik niet zoveel aan tot we in de 5e ineens iemand anders kregen.
@ Karin: jeetje wat balen zeg! heb je geen backups? Hopen maar dat 't wordt goedgekeurd!
Die externe harddisk was juist daarvoor bedoeld...
hestejente schreef:Shetjjee__x schreef:ik leer ook super goed voor gs.. maar ipv dat ze ook een keer iets doen waar je een goed cijfer voor haalt makkelijk (zoals een verslag of weet ik veel wat maken)...
en woensdag heb ik die toets terwijl we 1 van de 4 paragraaf nog moeten maken/bespreken die dinsdag..
Makkelijk toch? Dan kun je 'm woensdag nooit vergeten zijn.
Karin_88 schreef:hestejente schreef:Natuurkunde heb ik er meteen zodra het kon uitgeflikkerd. Wat een *****vak!
Die externe harddisk was juist daarvoor bedoeld...

Ik en Na gaat gewoon niet samen! Laatste cijfer: 4.3 Cijfer daarvoor vertel ik maar niet..
alleen mijn slechtste vak is nederland en frans maar die heb ik gelukkig laten valllen en Karin_88 schreef:nee ik wilde m opnieuw installeren. we hadden aangegeven dat ik op C moest installeren, maar hij heeft dus de harddisk gepakt.
wat raar. lekker dat je alles kwijt bent.. niet dus.