Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:18

viewtopic.php?f=145&t=834530

Op dit paard heb ik gereden toen we met school gingen paardrijden. Kan gewoon niet geloven dat hij er nu zo goed uitziet, paarden werden daar echt niet goed verzorgd

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:24

En ik mocht op Prins en Boy Knipoog Ik stond 2x ingedeeld op ons lijstje. Dus toen zei ik dat ik wel op Prins wilde en dat mocht ook. Prins was lief, en af en toe beetje eigenwijs. Ik heb wel lekker gereden op hem.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:51

Prinsje moet altijd een keertje eigenwijs doen, sukkel dat het is Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:03

Ikke mocht op Djollyknolly. Lekker ding hoor, Djol. Ik vind haar wel een beetje veranderd, maar goed, wel lekker gereden. Ze was wat stug op links, eigenlijk vooral aan het loswerken geweest.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:43

En ik heb vandaag.... mijn allereerste pololes gehad!!! Het was heel erg leuk alleen best nog wel lastig om de bal te raken. Ik heb nu ook last van mijn rechterpols en arm.. De pony waar ik op zat had bij de eerste 'swing' al pech... ik raakte haar achterbeen, oeps, foutje bedankt!! Haar naam is Suprisa en ze is heel rustig en braaf, een heel goed leerpaard. Het leuke aan die paarden is dat je zel alleen met je zit kan sturen, heb je geen benen of teugels bij nodig. Je kijkt gewoon waar je naartoe wil en daar gaan ze naartoe. Er zijn geen foto's gemaakt omdat Gijs ook aan het spelen was. Ik denk dat ik over een week of 2 weer ga!! Mijn instructeur (Glenn) zei dat het voor een eerste keer best goed ging en dat ik er gevoel voor heb (als ik de balans opmaak tussen geraakte en gemiste ballen weet ik niet of ik het daar mee eens ben maar ik ben dan ook geen expert)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 13:56

Wauw, Antoinet Haha! Wat doe jij gave dingen! Polo lijkt mij een van de stoerste dingen die je met paarden kan doen, op lekker buiten rijden na misschien.
Wat gaaf, wat gaaf wat gaaf Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 14:05

Je kan hier ook alleen maar gave dingen met paarden doen Fen Knipoog. Gijs had nog een grote mallet die hij ooit voor Flappie gekocht had dus we kunnen met NM straks ook polo gaan spelen (al denk ik dat die iets minder wendbaar is dan een polo pony...._

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 14:08

*Grijns* Ziet het al voor zich, zo'n tanker die alle iele polopony'tjes om verdenderd: En Antoinet en New Major scoren weer! Jongens aan de kant, daar komen ze Clown (laat maar, fantasie staat op hol)

Trouwens, die polopony's zijn toch vrij klein? Vond je dat geen omslag? Ik dacht altijd dat jullie daar niet van hielden?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 14:15

Nee, ik hou ook niet van ponies of kleine paarden maar als je polo speelt is het belangrijkste dat je pony of paard ubersnel en wendbaar is. Ik ben eigenlijk degene die grote paarden heel erg gaaf vind. Gijs vind ze ook gaaf maar niet echt praktisch en daar heeft hij wel gelijk in. Ik denk trouwens niet dat ik met NM het poloveld op zou mogen, dan ploegt hij alles om met die grote poten van hem Schijnheilig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 14:17

Leuk hoor antoinette Ja Met zo'n tank kom je inderdaad vast een heel eind met polo Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:27

Fenna, heb je al leuke foto's van Mazzel waarmee je ons kunt verblijden? Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:05

binnenkort gaat er misschien een camera mee. Ik moet ook nog vragen of iris een keer mee zou mogen, hoop van wel, dan kan zij foto's maken Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:46

Gaat het verder goed met jullie tweetjes?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:54

welke tweetjes?

Met Mazzel en mij gaat het buiten het rijden om wel goed Knipoog Met rijden is het de ene keer een enorme ramp en de andere keer wil er wel eens wat lukken en is het verder gewoon een ramp. gemiddeld genomen is rijden dus beetje rampelig. Ik wil graag lessen Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:16

Dat is inderdaad ook wel leuk Ja Mag je in de toekomst ook nog met hem buitenrijden of weet je dat nog niet? Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:18

Ik weet niet precies. Ik doe hem nog niet zo lang, heb nog heel weinig afgesproken en moet binnenkort maar weer eens met Margret gaan praten over hoe verder enzo. Wil hem wel eerst in de bak een beetje normaal kunnen rijden voor we naar buiten gaan, maar als het aan mij zou liggen gebeurd dat nog wel een keer Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:20

Hahaha ja tuurlijk, eerst moet het rijden goed gaan... maar voor daarna Clown Zou toch wel leuk zijn Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:25

Ja Lachen
dat zeker Knipoog

zo, net plaatje uitgeprint, ga zo weer lekker kliederen Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:54

Succes! Wat ga je maken?

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:52

Ook even een berichtje van hier.. Ik verwaarsloos bokt echt op het moment..

Maarja we zijn zoveel aan het regelen en aan het doen en ik ben zelf ook overal bij betrokken, wat aan de ene kant wel fijn is maar aan de andere kant ontzettend zwaar. We hebben gisteren met z'n allen de kist afgesloten, vandaag in de kerk alvast de hele avondwake en begravenis doorgenomen. Ik doe 3x wat vertelen. Op de avondwake een klein zelfgemaakt gedichtje en dan nog een stukje uit de mis zelf. Op de begravenis een groot zelf gemaakt verhaaltje (ik stond alleen vandaag al keihard te janken tijdens het oefenen in de kerk, dus dat begint goed).
Nouja verder slaap ik zeer weinig tot niet.. dus dat zit ook niet mee. Pfff mag het maar weer snel voorbij zijn, niet zodat we het kunnen vergeten dan, want dat zal nooit gebeuren ze blijft in ons hart.. maar gewoon om weer even in een normaal ritme te komen. Straks moet het huis ook nog verkocht worden.. de spullen moeten we nog kijken wat we ermee gaan doen.. dat zal ook allemaal niet makkelijk zijn..

Nee dus al met al gaat het hier niet zo goed.. maarja even toch een berichtje..

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:12

Hey jetje,

Jij moet het verschrikkelijk zwaar hebben dat kan niet anders.. Ik vindt het echt onwijs dapper dat je zoveel doet voor het afscheid van je oma. Dat zou ze zeker op prijs gesteld hebben!!!

Heel veel sterkte en hou je sterk!! (en probeer ook wat te slapen anders gaat het straks niet goed met je..)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:35

Sterkte Mariet met het 'opruimen' van de spullen. Goed van je dat je zoveel voor je oma doet.

En antoinet, met zo'n paard wals je toch gewoon al die iele polopony's omver? Lijkt me wel gaaf om jullie met Major polo te zien spelen Knipoog

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:35

Ik denk dat de gemiddelde polopony 6 keer zo snel is als NM dus dat overwalsen zal niet gaan..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:10

Jet Ach gut een dikke knuffel, wat doe jij het lalemaal goed Lachen Heel veel sterkte nog en ik kan het helemaal begrijpen dat je toch graag terug wil naar wat rustigers. He, heel veel sterkte met alles en ik weet zeker dat met wat jij allemaal doet het een mooi, maar wel verdrietig, afscheid gaat worden. Ach gut
En hier zeuren als het je teveel wordt mag altijd.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:24

Natuurlijk mag dat!

Je oma zal het inderdaad fijn gevonden hebben dat je zoveel voor haar doet, heel veel sterkte op de begrafenis! En daarna.
Dit zijn altijd moeilijke tijden Ach gut