Op dit paard heb ik gereden toen we met school gingen paardrijden. Kan gewoon niet geloven dat hij er nu zo goed uitziet, paarden werden daar echt niet goed verzorgd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik stond 2x ingedeeld op ons lijstje. Dus toen zei ik dat ik wel op Prins wilde en dat mocht ook. Prins was lief, en af en toe beetje eigenwijs. Ik heb wel lekker gereden op hem.
Wat doe jij gave dingen! Polo lijkt mij een van de stoerste dingen die je met paarden kan doen, op lekker buiten rijden na misschien.
. Gijs had nog een grote mallet die hij ooit voor Flappie gekocht had dus we kunnen met NM straks ook polo gaan spelen (al denk ik dat die iets minder wendbaar is dan een polo pony...._
(laat maar, fantasie staat op hol)
Met zo'n tank kom je inderdaad vast een heel eind met polo
Met rijden is het de ene keer een enorme ramp en de andere keer wil er wel eens wat lukken en is het verder gewoon een ramp. gemiddeld genomen is rijden dus beetje rampelig. Ik wil graag lessen
Mag je in de toekomst ook nog met hem buitenrijden of weet je dat nog niet?
Zou toch wel leuk zijn

een dikke knuffel, wat doe jij het lalemaal goed
Heel veel sterkte nog en ik kan het helemaal begrijpen dat je toch graag terug wil naar wat rustigers. He, heel veel sterkte met alles en ik weet zeker dat met wat jij allemaal doet het een mooi, maar wel verdrietig, afscheid gaat worden.