manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:35

Haha nou dit keer krijgen jullie goede foto's mét zon als ik mijn fotograaf zo ver krijg Knipoog Eerste keer foto's met regen, vorige keer te donker omdat de flits het niet deed... altijd wat Lachen
Klinkt echt super Kims! En ook herkenbaar; dat ze het eerst aan de hand moeten kunnen om daarna onder het zadel beter te kunnen lopen heb ik ook van hem geleerd. Ben benieuwd naar een demo met Nous Haha!
Idd nog ff volhouden hoor Thirz, komt 'ie volgende keer: zooo jongedame, tijd voor een A40 hihi!
Tof hoor Nel, als je 1 mei al kunt komen! Je hebt er vast al veel zin in, kun je weer lekker in de bak rijden en naar het strand! Heel veel succes alvast volgende week zaterdag: kom maar op met die foto's dan!!
En is Shaar verhuisd Bar? Vond ze het erg gek? Of was het wel naar d'r zin?
Anne, leuke foto's van Tink!
Marieke, hoe is het nu met Jade en het longeren/rijden?
Cis, hoe was je date??? We willen een update Haha!
Nou, ik ga weer ff verder, allemaal ook veel plezier van het weekend! Ik hoop dat ik nog kan rijden én op de reus klimmen... De spierpijn zal ws. niet weinig zijn de volgende dag haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:39

Zo ik meld me ook weer even, heb n drukke dag achter de rug joh!
Vanochtend om 8 uur al begonnen met aan mn kast te werken, toen ie klaar was naar mn nieuwe stal gebracht, om 12 uur was ik thuis en ging ik mn moeder helpen met t huis netjes te maken (ons huis wordt verkocht, mn ouders hebben een ander huis gekocht).... Toen naar mn "oude" stal. Sharon lekker gepoetst en toen spullen in de auto geladen, trailer erachter, paard erin en op naar mn nieuwe stal!
Daar aangekomen Sharon uitgeladen en in dr stal gezet, daar lag nog hooi, dus mw was meteen tevreden.
Toen alle spullen uit de auto gehaald en in kast gepropt...
Daarna Sharon even in een losgooibakje laten rollen en rond laten gluren en toen weer terug in dr stal gezet. Daarna naar huis gegaan en trailer naast huis gezet... Aletta naar huis gebracht en toen de hele binnenkant van mn trailer uitgespoten en schoon gemaakt. Morgen de buitenkant doen!

Ben benieuwd hoe Shaar t vind op dr nieuwe stal...

MORGEN RIJDEN! Heb er zoooooon zin in!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 22:00

zooo bar, bezig bijtje Haha!
Hopelijk bevalt het jullie een beetje daar, heel veel plezier in ieder geval! Waar gaan je ouders eigenlijk naartoe, blijven ze wel op Sint-Laurens wonen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 09:10

Ze gaan in de molstraat wonen, dichtbij de Dam, kortom, in het centrum...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:10

Jippie ik heb vandaag voor het eerst sinds 2,5 week weer op Sharon gereden. Was ook de 1e keer op mn nieuwe stal, dus alles was spannend en eng. Ik heb geprobeerd haar zo ontspannen mogelijk te rijden, maar mw had er nogal veeeeel zin in!

Superblije pownie
Afbeelding

Baas, ik zie wat daar links!
Afbeelding

Sjok sjok sjok
Afbeelding

Onwennig drafje
Afbeelding

Even weer stappen
Afbeelding

Nog n drafje
Afbeelding

En in dr stalletje
Afbeelding

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:41

He bar, dat is toch bij de Pachter? 't gaat daar niet zo lekker hoorde ik ofzo? Man vreemdgegaan, vrouw weggegaan. Man in love with meisje met paard. Puur om het geld bleven die man en vrouw bij elkaa. Miranda geeft nu de lessen nog steeds. Misschien zie je dr wel eens Knipoog .

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:06

Miranda heb ik idd al wel gezien ja. Simon en zij zijn uit elkaar... maar opzich heb ik er nog niets van gemerkt hoor!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:40

Michelle, ze zijn al heel lang uit elkaar, maar niet door vreemdgaan hoor, allemaal banketstaaf zijn dat.
Sommige mensen groeien gewoon uit elkaar, Miranda heeft/had een nieuwe vriend en Simon heeft/had ook een vriendin ja.
Maar je moet niet praten over dingen waar je geen verstand van heb!

Ziet er goed uit hoor Bar!
Lekker hoor dat je weer kan rijden!
Ik zie dat je box naast de ingang van de binnenbak is!?
Handig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:02

En nog veel spierpijn gehad Bianz? Tong uitsteken Was t vast waard!
Leuke foto's Bar!
Gezellig he Nel, dat je al snel kan komen op de Braamhof! Paarden mogen vanaf dit weekend wennen, dus lekker in de zon met Nous aan de longe in het gras gezeten Cool
En Kims, kan je nog lopen na het ritje?

Gister de schrik van mn leven; ging stro halen met Anne, komt er een muis op me af (en ik had nog zo gezegd; ik wil geen muizen!! Clown ) Vandaag had ik ook al iets leuks (wel totaal wat anders hoor) Ik kom thuis van werken, doe de katten naar buiten en zie na een tijdje Bloem nergens meer. Das niets voor haar. T zat me toch niet lekker en na een tijdje ging ik ze zoeken...en jahoor; hoor ik gemiauw uit de garage van de overbuurman. Garage pot-dicht, mensen niet thuis Scheve mond Vlinder zat echt de hele tijd voor die garage; heej, hier zit mn zus! Ik vond t echt sneu! Briefje in de bus gedaan en naar stal gegaan, kom ik thuis, waren die mensen nog niet thuis Verdrietig Andere buren waren er wel en die hadden gelukkig de reservesleutel en zo kon Bloem eindelijk bevrijd worden! Nou ligt ze bekaf in dr mandje, die zal niet meer snel een garage ingaan Huilen van het lachen

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 19:02

Michelle___ schreef:
He bar, dat is toch bij de Pachter? 't gaat daar niet zo lekker hoorde ik ofzo? Man vreemdgegaan, vrouw weggegaan. Man in love with meisje met paard. Puur om het geld bleven die man en vrouw bij elkaa. Miranda geeft nu de lessen nog steeds. Misschien zie je dr wel eens Knipoog .

Nel, ik zei het, omdat het op paardoes gezecht werd. En ik weet niet of dat allemaal wel waar is, vandaar dat ik het postte.

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 19:26

michelle hoelang is het al bekend dat paardoes banketstaaf verhalen opbrengt;) maar ja ik bemoei me er veder niet mee fijne dag;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 20:19

Ziet er leuk uit Bar Lachen Shaar al naar der zin daar?

Ja k gok idd ook op spierpijn bij Bianz. Maar wel lekker gereden weer eens? Haha! En lekker in t zonnetje dit keer? *wat een heerlijk weer vandaag ineens Bloos!* Ben benieuwd naar foto's!

Groot gelijk dat je dan lekker je paard gezelschap gaat houden Thirz Haha! Was er t weer naar! Niet verbrand?
Whahaha, schrik van je leven viel mee hoor Thirz. Of iig de reactie daarop viel mee. Mn pa was kuil aan t laden en die had der niet eens horen gillen Knipoog hihi. Maar kwam wel heel mooi uit Huilen van het lachen Ik Thirz nog gerust gesteld: ow ik zie hier nooit muizen hoor, zal wel meevallen. Die gelooft mij dus ook nooit meer Clown

Ah Bloem! Wel heel lief van Vlinder dat ze er dan bij blijft zitten! Hoe lang heeft ze daar dan nu uiteindelijk gezeten? Tis zonde, hele tijd lopen miauwen, helemaal alleen in die donkere garage en niet kunnen slapen Ach gut
Is wel te hopen dat ze voorlopig even (liefst nooit meer) een garage in gaat! En als t even kan der zusje ook niet.

Vandaag op Gabber gereden Vork Ik was kapot na de les.. phoe!
Vond der in stal al zo onrustig, zo snel overstuur, snuffelen, in de bak niet stil willen staan bij t aansingelen en... hinneken en pissen Vork Hengstig...
De laatste keer dat ik erop reed was ze dat ook al, en nu weer. Opsich niet erg, beetje jammer dat ze er zó sloom en totaal niet aan je been van wordt. Volgende week eens zien of we er dan meer van kunnen maken Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:23

Arme Bloem! Zomaar opgesloten in de garage van iemand anders... tsja niet zo slim van dr!

Ik heb vanochtend met Sharon in de buitenbak gereden, ze was een stuk braver dan gisteren! Ben begonnen met lekker losstappen/draven en een klein galopje. Daarna in de draf iets meer opgepakt en geeindigd met lang en laag. Ze was echt braaf. Ze is nog wel wat onrustig. Tequila staat naast haar en als die weg is gaat ze staan hinniken. Ik had dr vandaag ook buiten gezet om dr stal uit te mesten, stond ze te hinniken naar Tequila en Tequila terug hinniken, dus toen hebben we ze maar even samen buiten gezet...

Ik heb vanmiddag nog even buiten gezetten in een shirtje, ben gewoon wel een beetje bruin geworden! Over een weekje lig ik op t strand in spanje Haha!!

Haha Annemijn, hengstige paarden zijn idd niet altijd even gemakkelijk! Je hebt zo te horen een hele work-out gehad!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 20:31

heb idd ook buiten gezeten vanmiddag. Zo lekker! Boekje erbij en gewoon even relaxt zitten lezen! Ben ook weer wat bijgekleurd Haha!

Mooizo hoor dat Shaar zo braaf was! Ook wel fijn dat ze de 'steun' van Tequila heeft nu dan Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:36

Whaha, nou mn paard gezelschap houden is meer omdat ik haar niet los durf te laten, mevrouw laat zich daarna dan niet meer vangen namelijk Clown Maar tis geen straf met dit weer hoor!
Wat gaan er veel mensen weg volgende week...zal rustig zijn hier Knipoog
En het was al zo warm weer om te rijden, moet je ook nog eens hard werken Tong uitsteken Volgende week hopelijk geen hengstige Gabber Anne!

Maar hopen dat t dit weer blijft, heerlijk Ja

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 20:39

haha, was nog vroeg hè. Of iig 11 tot 12, dus valt mee met de hitte Ja
Haha, ssst Thirz Clown Zeg nou gewoon dat je t deed, omdat je zo graag je paardje ziet grazen!
Knipoog

Ja. Inderdaad deze week én vooral ook volgende week Haha!
*mag wel wat voorzichter worden met in de zon zitten. Hij is al zo sterk! Bloos!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 22:11

Haai!
Ff snelle post; ben erg moe dus snel naar bed Knipoog Heb een superweekend gehad: zaterdagavond in de bak gelest en vandaag een heerlijke bosrit gemaakt. Orson was lekker wakker, dus lekker actief gereden Lachen Vooral de les was echt houding- en zittrainen en voelen wat je daar allemaal mee kunt bereiken bij hem, superleerzaam. Vandaag was gewoon fun Haha! Heb helaas bijna geen foto's... zaterdagavond tijdens m'n les regende het weer en de paar foto's die nog net gemaakt zijn, zijn mislukt (allemaal regendruppels of halve paarden): het wilde echt niet mee zitten (heb er nog eentje gevonden die erg donker is, maar waar je nog iets ziet). Vandaag ook geen foto's van de bosrit, want ze hadden al meer dan genoeg mee te fietsen Knipoog Alleen bij terugkomst nog even een leuke standfoto gemaakt, die wilde ik jullie niet onthouden! Foto's van het rijden komen dus volgende keer misschien... er rust geen zegen op!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Verder las ik ff snel veel leuke dingen: muizen in het stro, Shaar op d'r nieuwe plekje, Anne met hengstige merries, en minder leuke: Bloem in de garage opgesloten! Gelukkig is ze d'r goed uitgekomen. Hoop dat ik niks gemist heb in m'n verhaal, maar anders; vergeef me het is al laat Tong uitsteken
Ga nu echt naar m'n bedje, doeidoei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:11

Nou, klinkt superleuk! Fijn dat je zo lekker hebt gereden! Op de laatste foto ben je helemaal in set met je kleding/laarzen Haha! Laat hem maar komen, ben zo benieuwd hoe die in t echie is!!
Owja, Anne: vergeet af en toe dat jij 's ochtends al lest!

En Bloem heeft een klein beetje een trauma; ze wil niet eens naar buiten nu Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 10:12

agosh, niet eens naar buiten? Ach gut Ook niet met der zusje mee? (Of wil die ook meteen maar niet meer?)
"Als ik naar buiten ga, eet die garage me op en kom ik er een halve dag niet meer uit!" Nouja.. dan blijft ze bij die garage iig zeker uit de buurt!

Jammer dat t regende tijdens de les Bianz! *rust een vloek op denk...* Maar die standfoto is top Haha! Orson heeft der zin in en jij ook duidelijk Pling Stoere knappe Orson! Wanneer kunnen we hem in t echt bewonderen? Hyper!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:13

Orson komt!!! Het weekend van 31 mei/1 juni komt hij echt naar hier!! Zit hier nu te stuiteren op mijn stoel, heb het zojuist geregeld! Lang verwacht en dan eindelijk is het bijna zover!! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:29

Gefeliciteerds Bianz, echt gaaaaaaaaaaaf!!!!
Foto's zien er leuk uit!
Leuk leuk leuk dat ie komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja en wij komen ook weer lekker naar braamhof.
Eigenlijk wilde we a.s zaterdagavond doen, maar Annemoon moet 30 april nog met jarno ringrijden en dan is het handiger als ze nog thuis staat, dus wij komen dat 30 april savonds!
T wordt nog gezellig van de zomer!!!!

Thirz, echt zielig voor bloem, maar gelukkig is ze weer thuis.

Ben zelf ook net thuis, heb net nog met voice getraind in de bak, a.s zaterdag moet mn proefje wel goed zijn dus.

Woensdag en vrijdag nog een lesje, en dan zijn we er klaar voor....denk ik

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:35

WOWWW Bianz!
Super leuk joh dat die reus eindelijk deze kant opkomt Haha! Dan kun je heerlijk gaan genieten en ook nog mooi voor de zomer trouwens. Heerlijk hoor.
Fijn Nel dat Voice en Annemoon dan weer lekker op de wei kunnen, dan zit jij ook weer zo op het strand he Lachen
Is Bloem al een beetje bijgekomen van dr avontuur Thirz? Sneu zeg, hopelijk heeft ze niet nog een eens zo´n actie...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:39

Bedankt Nel en Cis!! Het is zo ongelofelijk dat het dan echt bijna zover is: wat zijn nu 5 weken? Ik ga nu hard op zoek naar spulletjes: het zadel wordt het eerste (én grootste probleem). Heb er eentje op het oog, maar gezien zijn breedte en hoge schoft wordt het duimen dat hij past.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:54

Whoehoe, ik stuiter met je mee Bianz!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Hoe tof, lekker je eigen paard(je Clown )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 21:59

JEEJ! Go jij! Go jij! Super Bianz! Das nou pas een gaaf verjaardagskado! *oke, komt hij net iets later, maar dat maakt niet uit Haha!*
whieieie! Ben zo benieuwd hoe hij in t echt is Hyper! Gaaf Bianz! Kan je lekker rijden wanneer je wil, lessen wanneer je wil en lekker naar buiten waarheen en wanneer je wil Pling Lekker niet meer afhankelijk van anderen! WHOESH!!!!