Eerste keer foto's met regen, vorige keer te donker omdat de flits het niet deed... altijd wat
Klinkt echt super Kims! En ook herkenbaar; dat ze het eerst aan de hand moeten kunnen om daarna onder het zadel beter te kunnen lopen heb ik ook van hem geleerd. Ben benieuwd naar een demo met Nous
Idd nog ff volhouden hoor Thirz, komt 'ie volgende keer: zooo jongedame, tijd voor een A40 hihi!
Tof hoor Nel, als je 1 mei al kunt komen! Je hebt er vast al veel zin in, kun je weer lekker in de bak rijden en naar het strand! Heel veel succes alvast volgende week zaterdag: kom maar op met die foto's dan!!
En is Shaar verhuisd Bar? Vond ze het erg gek? Of was het wel naar d'r zin?
Anne, leuke foto's van Tink!
Marieke, hoe is het nu met Jade en het longeren/rijden?
Cis, hoe was je date??? We willen een update
Nou, ik ga weer ff verder, allemaal ook veel plezier van het weekend! Ik hoop dat ik nog kan rijden én op de reus klimmen... De spierpijn zal ws. niet weinig zijn de volgende dag haha!

Was t vast waard!
) Vandaag had ik ook al iets leuks (wel totaal wat anders hoor) Ik kom thuis van werken, doe de katten naar buiten en zie na een tijdje Bloem nergens meer. Das niets voor haar. T zat me toch niet lekker en na een tijdje ging ik ze zoeken...en jahoor; hoor ik gemiauw uit de garage van de overbuurman. Garage pot-dicht, mensen niet thuis
Vlinder zat echt de hele tijd voor die garage; heej, hier zit mn zus! Ik vond t echt sneu! Briefje in de bus gedaan en naar stal gegaan, kom ik thuis, waren die mensen nog niet thuis
Andere buren waren er wel en die hadden gelukkig de reservesleutel en zo kon Bloem eindelijk bevrijd worden! Nou ligt ze bekaf in dr mandje, die zal niet meer snel een garage ingaan
* Ben benieuwd naar foto's!
Ik was kapot na de les.. phoe!

Stoere knappe Orson! Wanneer kunnen we hem in t echt bewonderen?