Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:02

Vakantie...Waar? Ik wordt gek! Nee hoor, ik werk gewoon een dag extra deze week, omdat die Limbabwaanse collega naar de carnaval is!
Het is hem gegund! Morgen vier ik met de kinders van mijn werk carnaval, het thema is dit keer: Beroepen! Wij gaan als zeemannen, zeebonken en meisjes die loos zijn. Terwijl ik op de mondharmonika zeemansliederen tetter, gaan we de zeilen hijsen!

Fijn dat Natasje heelhuids is aangekomen! Dat zijn leuke oefenritjes voor Jaco's paardentaxi! Ik hoop, dat Natas en de paardjes het leuk krijgen op hun nieuwe stal!

John, wat hangt er in de kantine? Brrr, ik wordt nieuwsgierig!

Loes, heeft Renee wel genoeg pauzes om jou bij te praten??? Het is gewoon ongelooflijk, wat er hier allemaal gebeurt!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:33

Zo vanavond lekker gelest in de regen
Biz heeft zijn best weer gedaan, op 1 luchtsprong na dan Ik moest hem op de volte van voren tegenhouden en wat extra (buiten)been geven. En ineens, eigenlijk vanuit het niets, springt Biz met zijn voorbenen omhoog en naar voren, om vervolgens met zijn achterbenen los te komen van de grond. Geweldig, het voelde wel leuk aan eigenlijk en ja ik ben blijven zitten Voel wel me rug een beetje
Ik moest even kijken of ik wel op het goede paard zat.. hoe ouder hoe gekker, dat heb ik ook wel aan Evit in de paddock gezien.. de trollen waren weer aanwezig en niet te vergeten, die kluif in haar stal hihi

Shir, heb jij die sprong van Biz gezien? Jij kwam net aangelopen...

Zo nog ff tv kijken en dan

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:53

haha ja, Evita was ook mooie sprongen aan het maken in haar eentje in de paddock
Maar wat ze te eten had gekregen van John... een HONDENKLUIF (was vast een grapje van Devil misschien voelde hij zich nog wel een beetje schuldig, door die appel die hij ooit van Evita af gepakt had )

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:54

Ireentjuh schreef:
haha ja, Evita was ook mooie sprongen aan het maken in haar eentje in de paddock
Maar wat ze te eten had gekregen van John... een HONDENKLUIF (was vast een grapje van Devil misschien voelde hij zich nog wel een beetje schuldig, door die appel die hij ooit van Evita af gepakt had )

Evita heeft die appel allang weer een keer teruggepikt van Devil

Hihi, we moeten Devil ook geen hondenkluif meer geven, hij eet ze toch niet op Stomme hond

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 23:03

haha oja, dat is waar
of hij vind Evita gewoon zoooo lief

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 01:52

Devil ging vanmiddag opeens heel hard blaffen tegen verna en Rob in de paddock, ze kwamen net naar het hek gelopen en volgens mij kwamen ze te dicht bij zijn steen haha!!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:38

hoi ,

ja ik heb de sprong gezien en ik moest effe goed kijken want ik dacht je hebt springles maar nee hoor geen hindernis hihi.
misschien is hij het dresuur wel zat en dacht nou dan maar springen haha.

en die mike wat zag die eruit helemaal nat hihi echt zielig.

en bedankt eef dat je haar effe los hebt gezet is wel lekker voor haar.

gr

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:56

jarno schreef:
ja ik heb de sprong gezien en ik moest effe goed kijken want ik dacht je hebt springles maar nee hoor geen hindernis hihi.
misschien is hij het dresuur wel zat en dacht nou dan maar springen haha.

Hij mag helemaal niet meer springen Maar missch zat er een kabouter op de hoefslag, dat zou kunnen natuurlijk

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:23

Wat een avonturen...

Volgens de eerste berichten heeft Natas het inderdaad naar haar zin.. Ik weet niet of ze bij Twinkebel staat... op de hooipolder in ieder geval!

Volgende week krijgt Kola prikken om zich te kunnen verweren tegen haar exceem... maar hopen dat het werkt!!

Ben benieuwd

Groetjes.. misschien tot vanavond

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 23:44

Er hangt helemaal niks in de zadelkamer.....wat nou?

Ik heb er een stukje uit de midden-delfland krant opgehangen over het Abtswoudse Bos . Lees maar!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 07:26

goedemorgen allemaal,

Eefje, Robin en Bart hebben gisteren nog lekker samen buiten gespeeld haha was echt leuk, Robin ging klaarliggen om te gaan rollen, en Bart liep telkens naar hem toe, sprong Robin weer omhoog en gelijk begon hij te springen en te doen, was erg grappig.

Nou tot van de week maar weer

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 07:26

goedemorgen allemaal,

Eefje, Robin en Bart hebben gisteren nog lekker samen buiten gespeeld haha was echt leuk, Robin ging klaarliggen om te gaan rollen, en Bart liep telkens naar hem toe, sprong Robin weer omhoog en gelijk begon hij te springen en te doen, was erg grappig.

Nou tot van de week maar weer

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:43

Zo ik heb lekker een vrije ochtend genomen... Ik zag het niet zitten om op de scoot te gaan.. Ik was al op de Abtswoude maar die was glad ben ik dus weer omgekeerd en naar huis gegaan.. Net mijn collega's gebeld en die gaven me groot gelijk Ik ga nu waarsch vrijdagochtend werken (als het tenminste sneeuwvrij is )
Ik ga nu lekker genieten van mijn vrije ochtend

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:47

Goedemorgen allemaal.

Het is idd bar en boos het weer. Nu sneeuwt het heel erg in den haag. Mijn zoon kon vanmorgen om half zeven ook niet weg op de scooter naar Poeldijk en heeft maar vrij genomen.
Ik ben op de fiets naar mijn werk gegaan en had geen sneeuw onderweg. We zien het vanmiddag wel.

Geniet lekker van je vrije dag Anoush.

groetjes Karin

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 11:26

Het is hier heel mooi wit met sneeuw en hagel door elkaar en ik ga zo lekker lopen naar de stal, want ligfietsen zal niet erg lukken!....Ik zie dat het even niet sneeuwt....wie heeft hem uitgezet?

John, heb je nou al "iets" in de kantine opgehangen? Ik ben zóóóóóó benieuwd wat het is!

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 11:29

Jetta schreef:
Er hangt helemaal niks in de zadelkamer.....wat nou?

Ik heb er een stukje uit de midden-delfland krant opgehangen over het Abtswoudse Bos . Lees maar!

Ik bedoel....er hangt helemaal niks in de kantine...och, soms zeg ik iets verkeerd...

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 15:27

Nee, ik heb inderdaad ook niets gezien... alleen een nieuwe strolijst!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:54

Ja, er hangt iets, het is wit met zwarte lettertjes en niet echt spectaculair....ach, je hoopt altijd, dat de juiste mensen zich aangesproken voelen!

John, prik eens een datum voor de stalvergadering! Ik ben nogal druk bezet, dan kan ik dat alvast met voorrang in mijn agenda zetten!!!!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:34

Leuk Joyce!!! Zal best wel eng zijn geweest voor Robje als Bart zo op je neerkijkt terwijl je wil gaan rollen!! haha!!! Nogmaals bedankt he!
Wat een weer he, ik was na mijn nachtdienst net op tijd thuis denk ik want toen begon het net weer flink te sneeuwen! Het was wel lekker slaapweer want ik werd pas om 18:30 wakker, echt ongekend dat ik zo lang doorslaap na een nachtdienst!!
Iedereen een fijne avond en tot morgen!!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:36

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 22:37

Neej Elady, helaas heb ik niets meer nodig

Vanavond weer superlekkere les gehad met Ko. De nageeflijkheid was super, hij wordt steeds lichter in mijn handen en Ko blijft beter rond zonder gevecht! In stap en draf is hij vrij constant maar met de galop hebben we nog steeds wel wat moeite. Vandaag in galop wat gebroken lijnen moeten rijden en andere rare figuren Pakte Ko ook goed op.
Mike vond ook wel dat we weer met sprongen vooruit gaan Ko is en blijft natuurlijk toch een apart geval
Na het afzadelen zat Ko in mijn haren/straat te knuffelen De lieverd was wel even bang dat ik een pluk haren zou missen maar hij heeft zijn tandjes niet gebruikt

Jet, hoe zijn de foto's van gisteren geworden?? Zitten er nog leuke sprongen of andere actiefoto's bij????

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:26

Goedemorgen

In Delft een dik pak sneeuw en hier in Den Haag, niets helemaal niets. Wel te laat op mijn werk maar ja de tram reed niet harder tussen Delft en Rijswijk.

Nou werk ze allemaal en tot zaterdag.

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:33

Ben je al op je werk? Ik ga ook zo, maar wel met de tram en de trein.....er ligt een mooi pak sneeuw! Werk ze, allemaal!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:02

Ik moet vandaag eigenlijk ook werken maar de Abtwoude is wederom glad en glibberig.. dus ik ga dalijk werk maar weer bellen en een paar uurtjes later beginnen en hopen dat de wegen dan wat beter berijdbaar zijn..

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:04

Binar schreef:
Ik moet vandaag eigenlijk ook werken maar de Abtwoude is wederom glad en glibberig.. dus ik ga dalijk werk maar weer bellen en een paar uurtjes later beginnen en hopen dat de wegen dan wat beter berijdbaar zijn..

ja dat zal wel.
ik weet niet hoe de rest van delft eruit ziet maar ik moest eigenlijk 1 uurtje werken maar dat ga ik maar afzeggen of de leerling wil alleen op de grote wegen rijden?
wel mooi gezicht hoor die sneeuw.

gr shir