We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:57

bweh heimwee is poedersuiker :(

Snap die ponykampkids nu helemaal :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:00

Doenja loopt bijna nooit in deze tijd van het jaar dus dat is niet vergelijkbaar danielle ;) en ieder paard is anders als jij voelt dat een paard onder je vandaan wil laat je hem (neem ik aan) ook niet lang.

Patriesje :(:)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:06

Het gemis is gewoon zo poedersuiker :( !
Had nooit gedacht dat ik er zoveel last van zou hebben

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:25

verhuren ze komend weekend ook denken jullie
of is de grond dan te bevroren
want wil zo graag hobbelen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:31

Ze zeiden tegen mij, toen ik daar zaterdag was, dat ze mensen gingen afbellen vanwege het weer.. Weet natuurlijk niet met zekerheid of dit zo is.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:31

_Patriciaa schreef:
Het gemis is gewoon zo poedersuiker :( !
Had nooit gedacht dat ik er zoveel last van zou hebben

Ik kan je helaas niet echt tips geven Patries, want ik had er ook last van in spanje. Al kwam het bij mij voornamelijk doordat ik de taal niet sprak en er daardoor niet lekker bij hoorde en ik me daardoor enorm eenzaam voelde. Maar jij hebt studiegenootjes daar toch? Dat is dan wel echt een voordeel hoor, daar kan je lekker mee praten en evt als je daar behoefte aan hebt daarmee je 'probleem' bespreken. En Gerrit komt langs toch? Wanneer komt hij daarheen? Ik telde op een gegeven moment ook heel erg af maar probeerde wel echt per dag te leven.
Is je stage al begonnen? Zo ja, dan heb je daar wel lekker wat afleiding aan en gaat de tijd lekker snel en voor je het weet heb je Gerrit al in je armen!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:32

ElineS schreef:
Ze zeiden tegen mij, toen ik daar zaterdag was, dat ze mensen gingen afbellen vanwege het weer.. Weet natuurlijk niet met zekerheid of dit zo is.

ja d8 ik al want als alles heel erg bevroren is verhuren ze geen paarden
en aangezien het de hele week gaat vriezen

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 23:56

Dames zou Jose het goed vinden als ik wil switchen van westernweek door tussen komende dingen?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 01:25

xDaantjxx schreef:
Dames zou Jose het goed vinden als ik wil switchen van westernweek door tussen komende dingen?

moet je haar morgen bellen want daar kan jose het beste andwoord opgeven

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 01:25

xDaantjxx schreef:

moet je haar morgen bellen want daar kan jose het beste andwoord opgeven

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:52

Zo even bij gelezen.

ElineS. Geef de dames groot gelijk dat ze de teugels een beetje kort hielden. In de winter zijn de paarden over het algemeen frisser.
Danielle. Je zou dan ook wel even beter na kunnen denken voordat je reageert ;) Verder niet aanvallend bedoeld, maar vind het tegenover ElineS ook niet leuk.
Patries. Prut dat je zo'n heimwee hebt Maar bekeek gister even je fotos WAUW! Leef van dag tot dag, en denk als je met je stage begint dat je dan meer afleiding hebt.
Danielle. Daarvoor kun je het beste Jose idd ff bellen.

Gister paard bij mij op stal gereden. Een 6 jarig springpaard van 1.75 genaamd Bernhard(v Celano)( oftewel Bennie Bernie, Ben). Gister voor de 3de keer erop! Ging best lekker, hij heeft alleen moeite met concentreren en de galop. Nou denken jullie wat wil je hier mee. Ik heb jawel filmpjes voor jullie :D Hier komen ze! Wees lief, rij hem bijna nooit, en hij is nog jong.

Galop vinden wij dus beiden moeilijk. Ik om het uit te zitten en hij is dan nog erg slungelig.

Handen stil :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:41

Ik vind het er prima uit zien hoor Simoon! En ik begrijp helemaal dat de galop nog niet zo lekker gaat want zo'n grote galop is nou eenmaal moeilijk uit te zitten! Ik heb daar ook nog steeds last van op Cicero.
Probeer wel rechtop te blijven zitten! Gewoon lekker aan elkaar blijven wennen en dan kan je zometeen veel beter op hem blijven zitten!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:10

Bernhard!!! hij is zo leuk Simoon! Rij je hem nu voor vast of dat niet?

Ik reed vorige week op Zynia <3 :+: en mn instructrice raadde me aan om F-proefjes te gaan rijden op haar :D denk dat ik dat wel ga doen :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:43

Leuk Suus!! Welke F ga je dan rijden?
Wij hebben zondag weer proefjes op de manege maar ik doe dan niet mee omdat ik met Linda (die van die fries) mee op wedstrijd ga om voor te lezen. En dan is er 2 februari ook weer fnrs, ik wilde wel mee doen maar niemand anders uit mijn les deed mee en ik heb geen zin om in me eentje te gaan dus ik heb me maar weer afgemeld.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:42

Vervelend patries...

Leuk dat je fijn gereden hebt elineS

Ik zou ze ook korter houden hoor, met lange teugels heb je gewoon echt niks te zeggen als ze ervandoorgaan.
Smurf rij ik in het bos ook wel met lange teugel en 1 hand maar op dit moment ook echt niet...
Ze hoeven maar 1 keer te schrikken en je hebt niks te vertellen. Zeker als je al merkt dat ze lopen te tr*utten.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:45

joepiedepoepie superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en zoals gezegd mag er verder niks over zeggen maar lees even terug en je weet welk progamma je vanaf nu in de gaten moet gaan houden hihi

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:46

_Linn_ schreef:
Wij hebben zondag weer proefjes op de manege maar ik doe dan niet mee omdat ik met Linda (die van die fries) mee op wedstrijd ga om voor te lezen. En dan is er 2 februari ook weer fnrs, ik wilde wel mee doen maar niemand anders uit mijn les deed mee en ik heb geen zin om in me eentje te gaan dus ik heb me maar weer afgemeld.

Ik geloof F4! Heb pas 1 keer eerder een F-proef gereden :+ en dat was op van brenk en toen mocht ik F4 instromen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:53

andrea1992 schreef:
en zoals gezegd mag er verder niks over zeggen maar lees even terug en je weet welk progamma je vanaf nu in de gaten moet gaan houden hihi

Woehooeeeee je bent dus dooor!!! Wanneer kwam het ook alweer op tv?? Moet je tegen die tijd dan nog even een keer zeggen, dan ga ik het volgen!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:53

Suuskipje schreef:
_Linn_ schreef:

Ik geloof F4! Heb pas 1 keer eerder een F-proef gereden :+ en dat was op van brenk en toen mocht ik F4 instromen.

Mag je niet bij de F6 instromen dan? Misschien even overleggen met je instructrice? Meestal mag je namelijk wel bij de 6 gaan instromen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:59

_Linn_ schreef:
andrea1992 schreef:

Woehooeeeee je bent dus dooor!!! Wanneer kwam het ook alweer op tv?? Moet je tegen die tijd dan nog even een keer zeggen, dan ga ik het volgen!!

eind maart

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:02

Oke als je het tegen die tijd nog even een keer wilt vermelden.... want ik ben het dan natuurlijk al lang weer vergeten!
Ik wil je in ieder geval enorm veel succes en heel veel plezier wensen! Hopen dat die voor jou gaat kiezen!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:55

_Linn_ schreef:
Oke als je het tegen die tijd nog even een keer wilt vermelden.... want ik ben het dan natuurlijk al lang weer vergeten!
Ik wil je in ieder geval enorm veel succes en heel veel plezier wensen! Hopen dat die voor jou gaat kiezen!

Hihi zal ik doen heb er super zin in
Maar lijkt me wel spannend al die cameras
En dat het op tv komt haha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:56

Ik zat weer eens op de site van Iris de paarden te bekijken, kijken of ik nog paarden zag die ik niet kon, en toen zag ik opeens Nadia, wat een mooi paard zeg! Van wie is die?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:10

@Suus, nee rijd hem niet voor vast. Soms voor de lol. Maar hij is zo leuk :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:52

Nadia is een dochter van Ronja van 2008 geloof ik (kan ook 2007 zijn)
super mooi en lief en sterk paardje! (heb er op gereden nadat Robin hem 2x mee gehad had)