Snap die ponykampkids nu helemaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Patriciaa schreef:Het gemis is gewoon zo poedersuiker!
Had nooit gedacht dat ik er zoveel last van zou hebben
_Linn_ schreef:Leuk Suus!! Welke F ga je dan rijden?
Wij hebben zondag weer proefjes op de manege maar ik doe dan niet mee omdat ik met Linda (die van die fries) mee op wedstrijd ga om voor te lezen. En dan is er 2 februari ook weer fnrs, ik wilde wel mee doen maar niemand anders uit mijn les deed mee en ik heb geen zin om in me eentje te gaan dus ik heb me maar weer afgemeld.
andrea1992 schreef:joepiedepoepie superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en zoals gezegd mag er verder niks over zeggen maar lees even terug en je weet welk progamma je vanaf nu in de gaten moet gaan houden hihi
Suuskipje schreef:_Linn_ schreef:Leuk Suus!! Welke F ga je dan rijden?
Wij hebben zondag weer proefjes op de manege maar ik doe dan niet mee omdat ik met Linda (die van die fries) mee op wedstrijd ga om voor te lezen. En dan is er 2 februari ook weer fnrs, ik wilde wel mee doen maar niemand anders uit mijn les deed mee en ik heb geen zin om in me eentje te gaan dus ik heb me maar weer afgemeld.
Ik geloof F4! Heb pas 1 keer eerder een F-proef geredenen dat was op van brenk en toen mocht ik F4 instromen.
_Linn_ schreef:andrea1992 schreef:joepiedepoepie superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en zoals gezegd mag er verder niks over zeggen maar lees even terug en je weet welk progamma je vanaf nu in de gaten moet gaan houden hihi
Woehooeeeee je bent dus dooor!!! Wanneer kwam het ook alweer op tv?? Moet je tegen die tijd dan nog even een keer zeggen, dan ga ik het volgen!!
_Linn_ schreef:Oke als je het tegen die tijd nog even een keer wilt vermelden.... want ik ben het dan natuurlijk al lang weer vergeten!
Ik wil je in ieder geval enorm veel succes en heel veel plezier wensen! Hopen dat die voor jou gaat kiezen!