Twister ging erg fijn vandaag, in een hoek wel steeds beetje afgeleid ( oeeh bosjes wat gebeurt daar??)Maar verder liep ze goed, ze is vaak slecht aan het been dus eerst eveb streng geweest met me been(spoortje erbij) maar daarna hoefde ik me grote teen maar aantespannen
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-11 18:14
hmm dat word dan idd moeilijk simoon.. xD maar mooi dat het goed ging
Ik heb net alweer een goede daad gedaan! Goede daad nummer 2 van vandaag! Eerst ging ik naar de winkel lopen voor me moeder om nasigroente te kopen want zij was laat van dr werk.....lief hea! Toen was ik net terug, zat iedereen in de tuin dus ging ik er even bij zitten. Kwam dr een meisje (jonge vrouw) langs, die was helemaal verdwaald, wist niet meer waar ze heen moest. Kwamen we erachter dat ze naar een sportzaal moest met een schooltje ernaast, dr vriend deed zaalvoetbal. Nou dat kan maar 1 sportzaal hier zijn... dus toen nam ik de andere hond maar mee en heb dr even gebracht..... lief hea! Haha. En nu ist opeens alweer half 7 en moeten we nog eten...
Nou ik heb lekker gegeten, vegetarische lasagne en stoofpeertjes uit eigen tuin.
Morgen komt de DA langs voor Kafka, inenten maar ook even naar zijn been laten kijken... rechtsvoor is nog steeds dik en eigenlijk durf ik er niet echt mee te rijden als ik niet weet wat het is.
Linn, ik had geen westrijd :p maar was wel erg benieuwt hoe twister het weer in de bak zou doen voor het eerst(onder mij dan) Eefje, oeh hopen dat hij niets heeft hij is niet kreupel ofzo?
Nee.. hij loopt niet kreupel ook niet op het harde of op kleine cirkel. Het is bij z'n pijp dat er vocht inzit, ook niet warm of gevoelig... anders had ik de DA er wel eerder bij gehaald... alleen het gaat niet weg en ik denk zelfs dat het dikker wordt, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.