Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zit op Wendy.
En ze loopt niet.
Astor schreef:Vandaag had ik dus mijn eerste wedstrijd met Azra. Het ging best lekker, op wat schoonheidsfoutjes na dan.
Ze is 2 keer bij de jury auto weggesprongen aan het begin van de proef. En de ring uit geschoten/gesprongen.
De ring was niet volledig afgesloten dus ze ging door de opening naar buiten en toen stonden we buiten de ring
Heb wel mijn proefje afgemaakt en het ging voor de rest wel oke. Ze was wel wat traag voor mijn been.
Dus bij de tweede proef heb ik even sporen om gedaan, en een paar keer goed langs de jury auto gereden.
En die proef ging eigenlijk best fijn! Ik was heel tevreden over de laatste proef en toen was het allemaal weer voorbij.
Voor de rest is Azra heel braaf geweest en heeft zich keurig gedragen. Ik had in de eerste proef 177 punten.
En de tweede proef 187 punten. Dus Azra en ik zijn nu B+1.Ik ben in ieder geval erg tevreden over onze eerste wedstrijd.
en langs een grote kar en een grote blaffende hond! en en en door een plasss!!!
het duurde ff voordat ie erin ging maaarr tis gelukt!
toen begon ie vet hard te stampen in de plas
ging helemaal stuk 
! 
Nala26 schreef:Kirsten_S schreef:
jaaaa maar in de ponyklasse uitkomen, dat vind ik een leuke klasse! Zo
schattig altijd!
Ja maar weet niet of ze uberhaupt wedstrijdamibities heeft? anders maakt dat al helemaal niet uit toch.
dan speelt alleen haar lengte een rol.
ennee een pony tussen de paarden is toch ook schattig
, Maar ik wil der wel endurance mee starten maar daar hebben ze geen pony klasse
Pebbs schreef:Avond!! Mijn stoere bink is vandaag langs een heeeule grote trekker gegaanen langs een grote kar en een grote blaffende hond! en en en door een plasss!!!
het duurde ff voordat ie erin ging maaarr tis gelukt!
toen begon ie vet hard te stampen in de plas
ging helemaal stuk
zijn foto's en filmpjes gemaakt, zal ze zo ff op de pc zetten
,
,