ik ben er ook weer ik moet nog eten, maar weet niet wat.. mn ouders waren op verjaardag geweest en hebben daar gegeten, dus ik moet zelf ff wat verzinnen en maken..
Een eitje met groente erin, dan gooi je op het laatste kaas erover zodat het een beetje smelt en als je eitje bijna kklaar is peper en zout en nog wat tomaten Is echt supppppeerlekker, vult ( als je het op brood doet ) en lekker makkelijk!
leuk simone!! je hebt echt geluk met zo'n baantje!' wel jammer dat je morgen m voor de laatste keer gaat rijden, maar als t hun goed bevallen is, mag je misschien m nog wel een keertje rijden (?)
@kim ik heb geen vakantie de eigenaren van porsche @lucy hun hebben mij niet zien rijden, maar weten dat ik (volgens hun) wel aardig kan rijden. denk als ze niet kunnen of weer op vakantie gaan dat ik dat kleine kereltje weer kan doen
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 12-03-11 21:13
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Pff ben ik de hele middag bezig geweest om een sollicitatiebrief te schrijven voor mijn eindstage, krijg ik net een mail van mijn begeleider dat ik nog even moet wachten met sturen, omdat ze me eerst wat moet vertellen over die school.... dat kan nooit goed nieuws zijn
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 12-03-11 22:10
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt