Dijk gaan al die stenen en het riet zit een laag ijs over ziet er mooi uit in de zon
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Annie_ schreef:Ik vries dooood het is mega koud als je trouwen mooie fotos wilt maken moet je naar de
Dijk gaan al die stenen en het riet zit een laag ijs over ziet er mooi uit in de zon
.
!
Elja schreef:Thanksssss
Het is echt super gegaan
Eerst aan de longe goed instappen en een beetje gedraafd op beiden handen. Daarna ging ik er zelf nog even op. Vooral gestapt maar een ook beetje draf. Hij heb niet gezweet en de beweging leek hem echt goed te doen.
De pony's en Romy liepen er wel steeds doorheen. Hmpf hahah idioten zijn het ook.
Emma heb een paar foto's getrokken dus wie weet zien jullie die nog wel eens haha
! Ben benieuwd naar de foto's van Em, zo te horen is het

Toen moest ik maar in de binnenbak rijden..
Pebbs schreef:Potverdikkie, wilde ik in de buitenbak rijden met dit mooie weer, wat denk je.. KNALHARD!
dus ik andere bak proberen.. ook KNALHARD!Toen moest ik maar in de binnenbak rijden..
Dacht even dat ie niet helemaal zuiver liep, even iemand mee laten kijken en die zei dat ie goed liep.
En even later voelde ik het ook niet meer en zag ook niets meer. Dus ben gewoon verder gereden.
De superbeeb liep weer super![]()
![]()
![]()

Veel plezierrr!!
Las dat je lekker had gereden :d