Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 22:34

33:16, 9.1km/u. Had nog niet eerder een gemiddelde van 9 gehaald.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 22:37

Top! Mijn beste is 33.11! Zitten dus aardig dicht bij elkaar!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 22:41

Ja, inderdaad! Heb wel een tijdje voor een stoplicht staan wachten, dus eigenlijk moet er nog iets af <<)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 23:03

Ja, vast.....;)!!!! Hahaha! Daarom kies ik altijd routes zonder stoplichten!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 12:45

Hahaha, smoes, smoes O:) Het is hier nogal moeilijk een route zonder stoplichten te vinden. Zeker als ik niet elke keer hetzelfde rondje wil....
Al helemaal klaar voor de Dam tot Dam?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:41

Goedenavond weer! Een fijne rit gehad zondag?
Ik heb genoten van het mooie weer en af en toe helaas een bui regen. Maar wel weer een en ander gezien en ook gerelaxt. Ik wil weer terug!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:52

Welkom terug Wendy!!! Fijn dat je een geslaagde vakantie hebt gehad en dat het overwegend goed weer was! Qua weer val je nu ook met je neus in de boter!
De rit zondag was geweldig! Enkele foto's heb je al gevonden op Facebook geloof ik! Er is ook al 1 filmpje te vinden via Facebook, de rest moet ik nog gaan uploaden! Vanavond ga ik dat echter niet meer doen, ga lekker bijtijds mijn bedje in ivm morgen!
Nog helemaal niet geantwoord Sas, maar zo goed als klaar voor de DtD!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:44

Fijn dat je vakantie leuk was Wen! Het weer zit niet altijd mee, maar op vakantie vermaak je je meestal toch wel! Wel wat gemist met de rit inderdaad ;)

Succes morgen Milou! Ik hoop morgen nog een rondje van 5km te kunnen doen. Jij mag dik 3x zo ver hahaha.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:47

Wrijf het er maar in Sas! Heb je je rondje van 5km nog gedaan?
Ik zit nu bij te komen van vandaag! Wat was het gaaf, wat was het machtig en wat was het zwaar! ZEER ZWAAR!
Toch wel benauwd weer en na 8km ging het lichtje uit. Heb de tweede helft rennen en hardlopen afgewisseld en dat heeft geresulteerd in een tijd van 2u10m. Langzamer dan 2 weken geleden dus. Aan de ene kant heel jammer, aan de andere kant, ik heb het gehaald en heb hem uitgelopen en ben tot het gaatje gegaan, kon echt niet meer!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:00

Kan me het tegenstrijdige gevoel wel voorstellen, maar je hebt het toch mooi geflikt :)).
Het weer vond ik ook niet je van het vandaag (best wel benauwd). Het tijdslimiet was dus niet zo strikt?

Mijn rondje is 6,6km geworden in 44:26. Moest tussendoor wel heel even op adem komen ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:35

Wat goed Sas!

Tijdslimiet was vooral voor de laatste startvakken. Ivm de weg die weer open moest voor het verkeer. Denk niet dat ik een berichtje ga krijgen dat ik dat ding moet inleveren....(hoop ik in ieder geval, haha). Bij de uitslagen van vorig jaar staan ook mensen met een tijd langer dan 2u.
En ja, het gevoel is dus dubbel. Met een nachtdienst ervoor zet ik dus een betere prestatie neer....eigenlijk best vaag! Nu bijkomen en dan komend half jaar verder trainen. Kijken of ik mijn snelheid kan verbeteren en conditie nog verder kan opbouwen en dan half maart bedenken of ik volgend jaar de uitdaging nogmaals aan wil gaan!
Wat me wel een beetje de das om heeft gedaan, behalve het weer, is (denk ik) het hele parcours op asfalt. Ik ren natuurlijk ook graag op bos- en duinpaden!

In Amsterdam was het vanochtend wel machtig hoor! Het begon in Leiden al met mensen met dezelfde tasjes (was een tasje door de organisatie verstrekt voor kleding en die kon je in Amsterdam inleveren en in Zaandam ophalen). De hoeveelheid lopers in Amsterdam, de startvakken, het wegstarten (prominente vrouwen, overige wedstrijdlopers hoorden we weggestart worden) en ja, toen zelf richting de startlijn. Wel met vlinders in de buik! Vond het best wel spannend en ondanks dat ik ip alleen voor mezelf liep, toch wel nerveus!

En nu? Nu ben ik neergeploft op de bank en ben ik al aardig stijf aan het worden, ondanks het water wat ik tot nu toe al gedronken heb! Maar ben vooral aan het nagenieten dat ik deel had in zo'n prachtig evenement!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:44

Kan me voorstellen dat het gaaf is. Vond Katwijk al leuk, laat staan als het zo'n giga-evenement is. Daar komt vast het nodige geregel bij kijken. Zo groots natuurlijk allemaal en je moet iedereen aan het lopen zien te krijgen. Je kon zowel van A'dam naar Zaandam als andersom toch?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:50

Nee Sas, je kon alleen van Amsterdam naar Zaandam lopen. Verder had je nog de ladiesrun, van ik dacht 4EM, in Amsterdam en de 4EM in Zaandam. Het zou een beetje een zooitje worden als je beide kanten op kon!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:59

O zo! Ik las ergens 'tot de start in Amsterdam of Zaandam'. Dus had deze conclusie getrokken, maar dit verklaart wat!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:09

Mijn netto-tijd is 2u11m18s en ben als 4043e vrouw van de 4095 vrouwen geëindigd bij de trimloop. Alle businessrunners en wedstrijdlopers zijn hier niet bij meegerekend!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:25

Leuk! Dat is al snel bekend :j

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:50

Ik vind het een hele prestatie! Knap dat je dat gedaan hebt!
Helaas geen Mazzel vandaag en morgen, zijn ijzer zit los, morgen komt de smid (als hij idd komt). Dus hopelijk volgend weekend weer.
Het was wel weer Hollands weer met de hele dag bewolking, geen zon, lange broek en jas, blegh. Ik wil terug. Hele vakantie met mijn blote benen en armen gezeten, zelfs in de regen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:23

Balen Wendy, dat je door een loszittend ijzer niets kan doen :(!
De zon heb ik in Amsterdam vlak voor de start wel gezien en onderweg naar Zaandam ook wel!! Van mij had die in deze regionen mogen schijnen en daar achterwege mogen blijven! Maar ja, de herfst en de winter komen er weer aan hè? Je hebt geluk dat je vorige week gemist hebt! Je waaide weg en werd ondertussen zeiknat geregend!
Maar kan niet zeggen dat het vandaag koud was! Er zijn zelfs meer mensen met uitputtingsverschijnselen afgevoerd dan voorgaande edities bij de DtD!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:30

Om hard te lopen was het vast nog best warm. Met de hond wandelen had ik het ook wel warm toen ik terug kwam. Ik ben benieuwd waar het harder gewaaid heeft, maandag hebben we hele dag wind en regen gehad en ook echt flinke wind. Dinsdag nog een buitje en vrijdag ook nog. Maar daar bleef het gelukkig nog warm. We deden toen een eiland tour, maar deels toch maar in de bus blijven zitten vanwege het weer. Begin ging nog, maar halverwege met de lunch hadden we geweldig uitzicht,maar was buiten niets aan vol in de wind en regen aan eind van de middag nog klein stukje kunnen wandelen door plaatsje, toen het eindelijk droog werd.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:30

O, viel dus toch nog best tegen qua weer op je vakantie? Jammer!

Ben van de mannen en vrouwen 9734e geworden van de 9814 deelnemers! Ik zit enorm in de achterhoede, maar nog niet eens laatste!!?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:13

Dat is het eerste doel! :))
En dan nog, voor de tweede keer dat je de 16km loopt, is dat toch zeker niet slecht!

Volgend weekend nog zin/tijd om samen een rondje te lopen?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:14

Wel jammer van het weer Wen! Eilandtour klinkt wel gaaf! Dat lijkt mij ook nog wel eens leuk om ooit te doen! Rondreisje....

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:21

Moet nu nog niet aan lopen denken, hele onderlichaam is als van een opoe! Maar denk wel dat het kan!

Ben benieuwd hoe ik morgen mijn bed uit stap (als me dat überhaupt nog lukt :oo := !)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:32

Hahaha, ja slechte timing om zo'n vraag te stellen :')

Morgen vrij?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:34

Gelukkig wel! Heb wel de afspraak om even met Jock te gaan wandelen en moet naar de tandarts. Afhankelijk van hoe ik me voel en of ik me als een opoe voortbeweeg of als normale ik, ga ik misschien bootcampen. Intensiteit zal ik dan denk ik wel een tandje lager leggen, haha!