. Was het leuk in marokko?haha succes ermee emy!
Gefeliciteerd caroline
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Was het leuk in marokko?

Olijkje schreef:Wij hadden in JT2, napoli, indy, kristal, diablo, tijgeroog, florian, caesar, calitri, margarita en nog een ijsco, en 4 eigen pony's.
Van jt1 weet ik het eigenlijk niet, maar ik geloof torino, rosa, tommy, dakota, drôle, onyx(die klom nog over zijn staldeur heen), maroc, dicapri, amber, salerno en nog een haflinger ik weet niet wie, de rest weet ik niet..?

Olijkje schreef:serieus? Oh maar dat is geweldig, ik had er een hoop voor willen geven om tam rustig te hebben, ze zat bovenop haar voorganger, die z'n hakken zaten gewoon onder de wondjes omdat tam erop trapte.
Ik was gewoon doodmoe van het inhouden en dribbelen

dat gaat lekker zo, Turkije meebetalen wordt geen probleem en lekker nieuwe kleren kopen daar xD lekker nep 

vanmorgen uit mn bed gebeld door uitzendbureau xD 
iedereen was eerst beetje apart of kwam in een groepje, en later waren we 1 hele leuke groep 

want hij was gewoon zo heet geworden (langs kanaal), en ja dan heeft die ruimte en dan blijft die maar gaan, en dan is de afstand nog klein, dusja