Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fe_m_ke schreef:@Monica, hoe ging de les gister? zijn er geen gekke dingen gebeurd?
aatjuh12 schreef:weet iemand hier hoe die kunstenaar heet die die schilderijen maakt met vormen die eigenlijk niet kloppen? die er bijvoorbeeld trappen in verwerkt waarvan je niet weet of ze nou naar boven of beneden zijn enzo?
aatjuh12 schreef:zozo dat klinkt als een intressant lesje zeg! dus samantha rijdt nu in 2 carrouselgroepen mee? ben nog wel even langs geweest.. maar heb jullie niet meer zien carrousellen!
Monica24 schreef:Ja, waar was je? We hadden wel een probleem, we hadden we niemand voor 2e sectie, want Bart was er ook niet, en Jeanet zat op Robin en die kon niet naast Optimaal. Toen heeft Eva het maar gedaan, maar dat viel niet mee. We hebben wel met muziek geoefend. Carolien had hem lekker hard gezet (ze was tenslotte jarig), dus toen hoorden we Leone niet meer, maar daarna ging het wel goed.
Inge is er af gevallen (Thomars), Zorro was weer veel aan het bokken. Mijn 2e sectie kwam met de galop vóór mij uit, Nanny is ermee gestopt (met de carrousel dan), dus Jeanet haar dochter valt in. En nu hadden we niet eens Wizzard, Vanqueur etc. in de les.
Al met al een enerverende avond.....
aatjuh12 schreef:en dan nog even ietshaha om steef een beetje te pesten
zijn er hier nog mensen die gister de huldiging van alle olympische spelers hebben gezien? *of in ieder geval een stukje*? bah, ik vind Sven nog veel stommer als dat ik hem al vond! wat is die jongen onsportief zeg!
DJoysDesignz schreef:Morgen weer lekker rijden!!!ik hoop weer op Zorro
Fe_m_ke schreef:Nee precies! dalijk weet hij niet meer wie ik ben