Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aatjuh12

Re: Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:37

waaaauw wat een knapperds kaar! nu maar hopen dat ze ook nog kleine beebies krijgen ;)

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:40

Fe_m_ke schreef:
@Monica, hoe ging de les gister? zijn er geen gekke dingen gebeurd?

Ja, waar was je? We hadden wel een probleem, we hadden we niemand voor 2e sectie, want Bart was er ook niet, en Jeanet zat op Robin en die kon niet naast Optimaal. Toen heeft Eva het maar gedaan, maar dat viel niet mee. We hebben wel met muziek geoefend. Carolien had hem lekker hard gezet (ze was tenslotte jarig), dus toen hoorden we Leone niet meer, maar daarna ging het wel goed.
Inge is er af gevallen (Thomars), Zorro was weer veel aan het bokken. Mijn 2e sectie kwam met de galop vóór mij uit, Nanny is ermee gestopt (met de carrousel dan), dus Jeanet haar dochter valt in. En nu hadden we niet eens Wizzard, Vanqueur etc. in de les.
Al met al een enerverende avond.....

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:40

shop en drop alweer een jaar? poeee wat gaat dat hard zeg! leuk!

Steef, heb je dat nu ingescand? hoe groot moet dat ding zijn dan :P
weet iemand hier hoe die kunstenaar heet die die schilderijen maakt met vormen die eigenlijk niet kloppen? die er bijvoorbeeld trappen in verwerkt waarvan je niet weet of ze nou naar boven of beneden zijn enzo?

en dan nog even iets :P haha om steef een beetje te pesten ;) zijn er hier nog mensen die gister de huldiging van alle olympische spelers hebben gezien? *of in ieder geval een stukje*? bah, ik vind Sven nog veel stommer als dat ik hem al vond! wat is die jongen onsportief zeg!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:41

zozo dat klinkt als een intressant lesje zeg! dus samantha rijdt nu in 2 carrouselgroepen mee? ben nog wel even langs geweest.. maar heb jullie niet meer zien carrousellen!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:41

aatjuh12 schreef:
waaaauw wat een knapperds kaar! nu maar hopen dat ze ook nog kleine beebies krijgen ;)

Citaat:
shop en drop alweer een jaar? poeee wat gaat dat hard zeg! leuk!

Ja leuk zijn ze he die vogels :D... Baby's mogen ze over poosje is proberen ;)

Ja de winkel alweer een jaar!!!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:54

aatjuh12 schreef:
weet iemand hier hoe die kunstenaar heet die die schilderijen maakt met vormen die eigenlijk niet kloppen? die er bijvoorbeeld trappen in verwerkt waarvan je niet weet of ze nou naar boven of beneden zijn enzo?

Dat is Escher!

Was het eten met je mamsie en papsie nog gezellig?

Wij zijn gisteren naar de open trainingsavond van de politie geweest, helemaal geweldig inclusief vuurwerkshow buiten.

Euh... Sabine als ik een keer een trailer regel, kan jij er dan voor zorgen dat Unique en Winston meegaan.... we geven ze dan gewoon een andere naam, valt niemand op joh!

Werkse en schoolse allemaal, ik ben lekker 2 dagen vrij en ga zo ri de Veluwe!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:11

jaa was gezellig.. mijn broer ging ook ngo mee :P die kwam s'middags langs met het idee: ik eet wel bij moeders mee.. dus die hebben we maar meegenomen ;)

jaa wij hadden de vuurwerkshow binnen omdat het zo regende.. maar buiten lijkt me inderdaad NOG mooier!

haha en als jij dan nog een bijrijder zoekt houdt ik me aanbevolen :P

en uiteraard heel veel plezier!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 10:28

aatjuh12 schreef:
bah, ik vind Sven nog veel stommer als dat ik hem al vond! wat is die jongen onsportief zeg!

Ja dat vond ik nou ook al

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:57

aatjuh12 schreef:
zozo dat klinkt als een intressant lesje zeg! dus samantha rijdt nu in 2 carrouselgroepen mee? ben nog wel even langs geweest.. maar heb jullie niet meer zien carrousellen!

Ja, we hadden een andere reserve, maar die komt niet meer (heeft nog last van haar hand door de val van wizzard).
Wat we bedoelden in de kantine was overigens: waar is Leone, het was al bijna 5 voor half. Maar we zijn ook langer doorgegaan, en de les na ons is ook later begonnen en langer doorgegaan.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 11:20

jaa dat dacht ik inderdaad al! was erg laat toen leone pas kwam.. naja.. kan een keertje gebeuren toch ;)

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:25

Monica24 schreef:
Ja, waar was je? We hadden wel een probleem, we hadden we niemand voor 2e sectie, want Bart was er ook niet, en Jeanet zat op Robin en die kon niet naast Optimaal. Toen heeft Eva het maar gedaan, maar dat viel niet mee. We hebben wel met muziek geoefend. Carolien had hem lekker hard gezet (ze was tenslotte jarig), dus toen hoorden we Leone niet meer, maar daarna ging het wel goed.
Inge is er af gevallen (Thomars), Zorro was weer veel aan het bokken. Mijn 2e sectie kwam met de galop vóór mij uit, Nanny is ermee gestopt (met de carrousel dan), dus Jeanet haar dochter valt in. En nu hadden we niet eens Wizzard, Vanqueur etc. in de les.
Al met al een enerverende avond.....

Jeetje, ik ben er een keer niet :P was vorige keer ook al! Wie zat er op Zorro?
Ik had het even druk, maar maandag ben ik er weer gewoon!

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:48

aatjuh12 schreef:
en dan nog even iets :P haha om steef een beetje te pesten ;) zijn er hier nog mensen die gister de huldiging van alle olympische spelers hebben gezien? *of in ieder geval een stukje*? bah, ik vind Sven nog veel stommer als dat ik hem al vond! wat is die jongen onsportief zeg!

Wat was er dan?

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 12:49

Morgen weer lekker rijden!!! :D ik hoop weer op Zorro :+:

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:54

(heb alleen het laatste stuk gezien)maar dan zie je net na dat officiele gedeelte al die sporters tussen de fans staan.. praatje maken, handtekening uit delen.. en hij sneakt er meteen tussen uit naar binnen zodat die geen handtekeningen enzo uit hoeft te delen..

EN

Hij wilde in zijn geboorteplaats geen huldiging ( de meeste krijgen in hun dorp/ stad nog een huldiging en feestje enzo) omdat die niet in de mood was na zijn wedstrijden..

Blegh.. walgelijk mannetje ;)

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:56

Ja dat is idd niet zo sportief... het was toch zo'n 'grote sportman'!? dan moet hij dat ook op die momenten zijn

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:57

jaa dat vind ik dus ook!

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:57

DJoysDesignz schreef:
Morgen weer lekker rijden!!! :D ik hoop weer op Zorro :+:

Ik mag vanavond eindelijk weer :P heb echt het gevoel dat ik al een maand ofzo niet meer bij Chardon heb gereden terwijl vorige week maandag voor het laatst was...
Maar ik moet echt op Zorro, want dat is alweer drie weken geleden |( zolang heb ik nog nooit niet op hem gereden!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 13:02

Dat kan niet Fem! Zolang niet op hem rijden! :P

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:04

Nee precies! dalijk weet hij niet meer wie ik ben :(

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 13:17

hij houd wel erg van zoenen he.. hahah weet donderdag helemaal in mijn gezicht afgelikt hhahah

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:38

aatjuh12 schreef:
jaa dat dacht ik inderdaad al! was erg laat toen leone pas kwam.. naja.. kan een keertje gebeuren toch ;)

Ja, we zijn ook langer doorgegaan. (maar het was niet de eerste keer, vnl door "matriaalpech")

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:45

Fe_m_ke schreef:
Nee precies! dalijk weet hij niet meer wie ik ben :(

Tsja, dan moet je ook wel komen hè, dan had je er wel op gemogen *D (en nu hou ik ermee op hoor...) :o
Violet zat op Zorro. Ging wel goed verder, behalve dat hij lekker naar Optimaal zat te meppen/bokken, hij zat er nu namelijk voor ipv naast.

Oja, Jeanet gaat nu op Koss, dus dat is ook weer opgelost. Moeten we voor haar dochter alleen nog even een paard verzinnen. Werk jij je lijstje even bij Fem?

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:49

aatjuh12 schreef:
jaa dat vind ik dus ook!

Inderdaad!

Al zou ik als ik hem was geloof ik een paar maanden naar het buitenland gaan of zo. Ik kan die verkeerde wissel inmiddels ook niet meer zien op TV. Dat is nu al zoooo vaak herhaald. En dan gaat iedereen tegen hem daarover beginnen.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:42

Ja morgen weer lekker rijden :D...Hoop op kelvin :D :D :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 16:10

Nee hij deed inderdaad niet zo sportief, dat moet ik toegeven ;)